Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuję pomocy w temacie blacharskim, mianowicie: samochód mam niestukany, ale przy jakiejś tam okazji u poprzedniego właściciela opadł przedni zderzak dzięki czemu mam dużą przerwę między zderzakiem, a maską, a i po pewnym czasie zrobił mi się odstęp między błotnikiem po stronie kierowcy, a drzwiami (w dolnej partii). Myślałem, że będę umiał z tym żyć, ale niestety muszę to koniecznie zrobić, bo nie mam tego błysku w oczach jak widzę swój samochód. Dodam jeszcze, że nie mam jednego zaczepu tego zderzaka po stronie pasażera (tego pod maską co trzyma 'ucho' zderzaka). Byłem już raz u blacharza, który mi tak wyrównał, że właściwie nic nie zrobił i powiedział, że się nie da dokładnie spasować tych elementów... Pytanie brzmi, czy i na ile uda się to zrobić? Czy macie podobne przeboje z tym zderzakiem przednim (zauważyłem, że nie tylko u mnie są takie odstępy)? No i może kogoś polecicie w obrębie Poznania, kto się tym zajmie i sprawi, że będę miał tę radość z widoku Megane? Idzie wiosna i chcę się z tym w końcu uporać :-/ Odstępy zaznaczone na załączonym zdjęciu (zdjęcie z internetu ściągnięte tylko dla pokazania gdzie mam odstępy). Help!

post-15804-1266257336_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie z tą szparą między nadkolem, a drzwiami to jest to ewidentnie z przyczyny nadkola, bo drzwi same w sobie siedzą dobrze na swoim miejscu tylko to plastikowe nadkole (ta jego końcówka przy drzwiach) jakby przysunęło się w stronę koła samochodu. Jutro trzasnę real foto. Nie wkurza Cię to, że masz opadnięty zderzak mimo, że nigdzie nie wyrżnąłeś? Mi to już żyć nie daje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi to już żyć nie daje!
bez przesady.Raz ściągnięty zderzak już nie będzie leżał idealnie.Też tak mialem...na orginalnych zaczepach zsuwał się na dól.Załatwiłem temat za pomocą blachowkrętów po czym przykryłem całe te druciarstwo osłoną na pasie przednim.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkecaj pasuj skręcaj, odkecaj pasuj i skręcaj i tak az do zadowalających rezultatów. Najlepiej niech ktoś Ci pomożeprzytrzymać albo dokręcić. Zobacz moze gdzies sa stare ślady srób/ kołków to postaraj się wrócic je na miejsce.

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no wiecie jakbym miał kupować samochód to pierwsze co by mi się rzuciło w oczy to właśnie te przerwy i mimo, że nie sprzedaję jeszcze fury to na przyszłość miałbym tłumaczyć każdemu, że nie pukana, ani nic? Swoją drogą źle to wygląda jak dla mnie i serio mimo, że opakowanie to nie wszystko to jednak strasznie mi to przeszkadza... Dodałem zdjęcia i co Wy na to?

post-15804-1266262567_thumb.jpg

post-1-1266262567_thumb.jpg

post-1-1266262568_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwierz też mi żyć nie daje ale czekam na czas kiedy bd rozrząd wymieniany to się rozbierze cały przód i skręci go :) a w drzwiach muszę zawias wymienić. :) Ale to jest już zabawa najlepiej z kolega się bawić w takie coś nie każdy mechanik ma cierpliwość bo nie weźmie za to konkret kasy to mu się nie będzie chciało.

 

Zobacz jak u mnie to wygląda :

 

p1060267_min.jpg

17082009(013)_2_min.jpg

p1060277_min.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Mam tak samo :/ chciałem poprawi błotnik ale żeby się do niego dostać trzeba ściągną drzwi które ciężko później ustawić. Mam również opadnięty tylny zderzak :) Ale postanowiłem ze w sobotę spróbuje to wszystko spasować, oby tylko nie pogorszyć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Ja dzisiaj to poprawiłem :-) nie musisz zdejmować zderzaka - odpinasz tylko spinki plastikowe bierzesz lutownice i zbierasz po 3-4 mm końcówką topiąc go przy samym brzegu. Troszkę to zajmie czasu ok 20 min ponieważ topienie idzie wolno :) potem bierzesz pilniczek albo papierek i obrabiasz koncówkę zderzaka. Wkrętarka 4 wkręty do drewna z grubym "gwintem" i 4 małe podkładki. Wkręty ok 2-3cm. i bez spinek plastikowych dopychasz do końca zderzak do pasa i wkrecasz wkręty :) IDEALNIE wyszło przerwa miedzy maska a zderzakiem taka sama jak miedzy maską a błotnikami ^^ ja zapiąłem tymi plastikowymi spinkami tylko przy lampach derzak z lewej i prawej strony chcecie foto to wstawie ^^

 

Dodano: 14 mar 2012 - 20:16

Kolena opcja to przesunąć do szyby pas przedni o 5 mm i po sprawie ^^ dwie śruby na kluczyk 13 po bokach ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!