Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Naprawa zwijacza - Ilość obrotów kierownicy?


Rekomendowane odpowiedzi

Tu ci nikt nie da gwarancji, najpierw odepnij + klemę od akku i odczekaj minimum 15 minut, po czym podłącz i sprawdź, jak nie pomoże, to pozostaje tylko komputer, po podpięciu dowiesz się dokładnie gdzie tkwi błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączę się pod wątek.

Jakieś 2 tygodnie temu wymieniłem całego pająka i wszystko było niby ok, ale wczoraj jak wracałem z trasy znowu pojawił się błąd poduszki i SERVICE, ale dzieje się dziwna sytuacja, po odpaleniu autka gaśnie SERVICE i poducha na ok 2 sekundy i znów się zapala, wcześniej jak miałem uszkodzony zwijacz nawet nie zgasła na momencik, ale to nie wszystko.

Nie ważne czy jadę, czy stoję błąd zapala się i gaśnie i nie ma na to wpływu fakt czy kręcę kierownicą czy nie, w związku z tym mam dylemat co może być problemem ?

Może jakaś kostka pod fotelem, czy też w innym miejscu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Szanownych Panów po raz kolejny:) mam małe pytanko. Chodzi mi o to czy styki na kostce od poduszki (przewody brazowy i niebieski )którą wpinamy do poduszki powinny byc zwarte tzn. czy podczas sprawdzania miernikiem czy jest miedzy nimi przejscie czy miernik powinien piszczec czy obwod powinien byc otwarty???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

retro23, opisz jak sprawdzasz. Czy poduszkę odłączyłeś od taśmy? Czy z gniazda opisywanej wtyczki wyjąłeś blaszkę (grzebień) stykającą wszystkie piny gdy wtyczka jest poza gniazdem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiszę tak. Jak rozbierasz kierownice to sciagasz poduszkę i odpinasz końcówke od dwoch pinów które znajduja sie w poduszce. Do owej końcówki włożyłem dwa kabelki i sprawdziłem miernikiem (końcówke widać na twoim 1 zdjęciu na którym pokazywałeś jak przylutować zerwaną taśmę). W moim przypadku taśmę mam zerwaną i nie dzwoni(ale nie dzwoni również klakson gdy zwieram ) więc obwód mam otwarty a kupilem nowy przełącznik zespolony i tam jak sprawdzam to dzwoni. Zastanawia mnie fakt iż gdy poduszka dostaje dwa sygnały czyli zamyka się obwód to wtedy wystrzeli i stąd moje zapytanie czy powinno dzwonić czy nie bo już zgłupiałem a nie chce jeszcze kupować poduszki jakby wystrzeliła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź każdą z pięciu żył taśmy oddzielnie. Sprawdzaj przejście pomiędzy wtyczką (z tyłu pająka) a wtyczką podłączaną do poduszki. Sprazwdź też przjście masy, czyli oddzielna czarna wtyczka.

Czyli: Jedna końcówka miernika dotyka pinu we wtyczca z tyłu pająka a drugą wtykasz w odpowiedni pin jednej z wtyczek "poduszkowych". Ma być przejście.

To najpewniejsza metoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki to rozumiem ale powiedz mi czy jak sprawdzam czy jest przejscie miedzy niebieskim a brazowym przewodem od strony poduszki (wypinam wtyczke z pinow od poduszki)nie pajaka to ma byc miedzy tymi przewodami przejscie czy nie?? poniewaz w jednym przelaczniku jest przejscie a w drugim nie ma i nie wiem ktory z nich jest dobry a ktory uszkodzony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez odpięcia wtyczki spod pająka tego nie sprawdzisz jednoznacznie. Przecież Twoim sposobem (z podłączoną wtyczką do pająka) sprawdzasz przejście w całej elektronice sterującej poduszką.

Po odpięciu wtyczki, wszystkie piny w kostce są zwierane wspólnie blaszką umieszczona w gnieździe. Wtedy powinieneś mieć przejście sprawdzając od strony poduszki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie o to mi chodziło sprawdzając wszystkie przewody od poduszki od strony poduszki (z wypiętą wtyczką od strony pająka) wszystkie maja przejscia między sobą (przewody: brazowy, niebieski, zielony i biały) a od strony pająka tam gdzie jest gniazdo z pinami jest blaszka która wszystko zwiera(i dlatego przewody mają przejścia między sobą) i tak ma właśnie być w przełączniku zespolonym w którym taśma jest niezerwana????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!