Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Naprawa zwijacza - Ilość obrotów kierownicy?


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Cytuje mój post z podobnego tematu na naszym forum może komuś się przyda ;)

"Mój kolega miał ten sam problem co Wy. Kupiłem mu 1m taśmy od komputera 10 żyłowego szerokość około cm na oko ;-) (jest potrzebne 7 żył, 2 odciął) łączącego dysk twardy z procesorem. Przy kupnie należy wybrać odpowiednią szerokość taśmy. Koszt to 1,5pln za 1m (jeden złoty pięćdziesiąt groszy). Co prawda ma Scenika II ale taśma powinna być taka sama jak do Megane II. Sam sobie przylutował. Błąd sam się skasował po podłączeniu nowej taśmy"

Od momentu montażu nie ma żadnego problemu mechanicznego (sprężystość) i elektrycznego.

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taśma w zwijaczu jest cieniutka jak papier i elastyczna. Przewód od HDD jest duuużo grubszy i znacznie sztywniejszy. Do "normalnego" zwijacza spokojnie bym coś takiego założył, ale nie do MII, gdzie taśma jest przewijana z jednej strony na drugą zaginając się o 180st z niewielkim promieniem. Moim zdaniem, trzeba szukać jakiejś taśmy (skaner, drukarka etc.) o podobnej szerokości.

Jeśli komuś jednak taśma zerwała się na samym końcu, to lepiej użyć tą oryginalną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Lewy jak ci się udało odizolować te końcówki ?! Każda moja próba odizolowania kończy się jej urwaniem.

 

[ Dodano: 2010-07-08, 11:23 ]

Gregorrrrr, jak się sprawdza twój patent zastępczy z taśmą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem z tym żadnego problemu. Najpierw nacięcia białej izolacji wzdłuż krawędzi ścieżek. Potem przecięcie białej izolacji, aby zostały same ścieżki. Na koniec delikatne zeskrobanie izolacji ze ścieżek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przed lutowaniem, pobielałem ścieżki cyną i pastą mocno trawiącą. Delikatnie, żeby nie przepalić. Po takim zabiegu, wystarczyło na sekundę przycisnąć ścieżkę lutownicą, żeby ładnie została przylutowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzięki za podpowiedzi co i jak zrobić w tym temacie. Założyłem wczoraj i wszystko gra, polutowane i nasmarowane :mrgreen: . Mam nadzieję, że trochę potrzyma. Serwice przestał się palić.

 

W tym wątku :

3. Układasz taśmę zgodnie z ruchem wskazówek po zewn. stronie białego elementu obrotowego i przechodząc do jego części wewn. zawijasz ją w drugą stronę.

 

uściśliłbym, że po zawinięciu w drugą stronę, taśmę (której zostaje jeszcze sporo) należy owinąć na część, którą zakładamy.

Więcej zdjęć tutaj .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gregorrrrr, jak się sprawdza twój patent zastępczy z taśmą?

Odpowiadam dopiero teraz ponieważ byłem na urlopie. Patent na razie zdaje egzamin, kolega u którego jest założona taśma w Sceniku monitoruje temat. Ma niebawem zdjąć kiere i zaglądnąć do taśmy czy coś się nie przeciera. Na ten moment jest wszystko OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tazesz, to akurat Twój indywidualny przypadek - ja kupiłem używkę z gwarancją rozruchową i cieszę się z jej użytkowania około 5 miesięcy - więc masz tylko subiektywną ocenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!