Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

kolezanko Brzoskfi, jakie są konkretnie objawy? włączasz klimatyzację i co sie dzieje?

1. jaka temp.na zawnatrz ? i wewnątrz autka ?

2.widzisz na obrotomierzu mały zanik obrotów podczas załączenia klimatyzacji ?

3.jak otworzysz maskę to po kliku sek.po włączeniu klimatyzacji powinno sie usłyszeć taki pojedynczy stuk - przyciągnięcie sprzęgła sprężarki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak włączam klimatyzację powiedzmy gdy jest na zewnątrz 18st, a w autku troszkę więcej chcę schłodzić włączam na 4 i nic nie nie dzieje nawiew wieje, ale jakiejś super różnicy nie widzę. Nie ma spadku mocy-falujących obrotów. Klimatyzacja jest nabita także nie wiem co jest przyczyną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej się zgadza, z tym, że muszą być spełnione warunki wstępne (są gdzieś wyżej podane) no i trzeba maskę otworzyć, albo wsłuchać się w silnik, co jest trudne w czasie jazdy, powinien być słyszalny dźwięk wentylatora.

Brzoskfi,

Czy przy nabijaniu klimy i jej obsłudze został wymieniony filtr ppyłkowy?

Jak to jest w ogóle klima manualna czy automatyczna?

Czy włączając klimę pali Ci się kontrolka informująca o jej włączeniu?

Jak masz ustawioną temperaturę?

Czy po włączeniu klimy włącza się wentylator na chłodnicy?

Czy po włączeniu klimy słychać pracująca sprężarkę?

Czy prawidłowo dział wentylator nawiewy, na wszystkich biegach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P_r_z_e_m_oFiltr został wymieniony

Manual

Kontrolka tak

Pokrętło przez kolor niebieski do czerwonego

Nawiew na wszystkich stopniach działa prawidłowo

Wętylator na chłodnicy i sprężarka czy słychać nie wiem

 

[ Dodano: 2009-10-07, 11:34 ]

CareK,

Ciężko mi powiedzieć czy słychać jakiś stuku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej sprawdzęCareK,

 

[ Dodano: 2009-10-11, 11:32 ]

A więc tak panowie od elektryki powiedzieli mi, że na klimie to się nie znają, ale jest coś związane z lektryką

 

[ Dodano: 2009-10-27, 00:49 ]

Wkońcu trafiłam na kogoś kumatego i klima zrobiona okazało się że to bzdurnie ktoś ją podłączył i wszystko trzeba było wymienić jeden kabelek i to wszystko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witam mój problem z klimą jest następujący, poprzedniego lata klima była nabita i sprawna, oczywiście jak to w Reni nie było łatwo. Wentylator podczas włączenia klimy nie załączał się, okazało się że problemem były nie stykające kabelki przy czujniku wentylatora. Usterka została usunięta i było ok. Kilka wypadów do Świnoujścia do rodzinki i klimka sprawdzała się super. Po zimie znów problem, sprężarka w ogóle się nie włącza ale czuć że wzrastają obroty silnika. Co może być przyczyną awarii. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

witam

 

mój problem z klimą polega na tym że nie włącza się wentylator chłodnicy, czyli domyślam się że jest problem z jakimś czujnikiem lub kabelkiem, czy ktoś wie może gdzie jest taki czujnik od wentylatora? (oczywiście nie ten czujnik który odpowiada za włączenie się wiatraka gdy auto rozgrzeje sie w korku)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.

Od niedawna stałem się posiadaczem megane II i zauważyłem dziwną sytuację w momencie włączania klimatyzacji stojąc na postoju i będąc na jałowym biegu. Otóż na wskaźniku prędkości obrotowej mam 900, gdy tylko włączam klimatyzację słyszę cyklicznie co 5 sekund w okolicach silnika dziwny dźwięk jakby coś się ocierało. Prędkość obrotowa nie jest stała i spada do 850 i znowu do góry. Tak w kółko. Przy 850 następuje ten dziwny dźwięk. Poradźcie co to może być. Czyżby sprężarka od klimy kończyła swój żywot? Dodam jeszcze, że w trakcie jazdy nie mam takiego problemu.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!