Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Spadek mocy silnika


Ari72

Rekomendowane odpowiedzi

czyścić przepływkę czy kupić nową?

Czyszczenie nie zaszkodzi, może akurat uda się ją odratować. Waciki do uszu, benzyna ekstrakcyjna i do akcji.

Jak to nie pomoże, możesz kupić używany oryginał - koszt ok 150zł, ale można też taniej wyrwać. Ważne, żeby numer się zgadzał. Ten sam przepływomierz występował w kilku modelach renówki, więc wybór jest duży.

Jak długo mogę jeździć z odpięta wtyczką?

Ile chcesz, ale auto teoretycznie więcej pali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędów nie nałapie mi? Boję się, że wywali mi check...

Spokojnie, nic nie wywali. No chyba, że przy okazji padnie egr :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Denik, jak masz taką jak tu:

http://megane.com.pl/scenic-i-phii-przeply...0,25.htm#133916

to wystarczy podwadzić cienkim płaskim śrubokrętem i zeskoczy.

Przy okazji wymień na zwykłą opaskę na śrubokręt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

meganecoupe02, dzięki właśnie tak zrobiłem i udało się :mrgreen: grzebie właśnie w garażu przy tej przepływce, umyłem teraz ją, aktualnie szukam schematu co oznaczają poszczególne piny które są ponumerowane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Właśnie to jest najciekawsze.

 

Przewala się na forach i w internecie sposób na sprawdzenia przepływki tylko i wyłącznie metodą podstawiania na inną, albo testowania silnika z odłączonym tym elementem.

 

Czy komuś udało się ustalić jak przebadać przepływomierz pod kątem sprawności posiadając go w ręku i dysponując uniwersalnym miernikiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu coś jest:

http://megane.com.pl/megane-i-phii-przeply...zep%B3ywomierza

Tu też:

http://megane.com.pl/scenic-i-phii-przeply...0,25.htm#145363

Chyba te posty miałem na myśli, musiałem pomylić osoby <szukaj>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

U mnie początek nowych problemów.

Autko nie zbiera mi się na niskich obrotach, jak przekroczy ok 2300obr jakoś idzie ale poniżej reakcja na wciśnięcie pedału gazu jest marna. Po odpięciu przepływki nie czuć różnicy po za tym jak pamiętam kiedy miałem walniętą przepływkę to z trudem osiągałem prędkości powyżej 100km/h aktualnie autko bez problemu kręci się do 140 (więcej nie próbowałem bo nie mam za bardzo gdzie). Gdzie tym razem szukać przyczyny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lukas.s przejrzyj ten załącznik, wiele jest w nim wyjaśnione na temat dti. No chyba, że już go masz :-D

Megane_dTi.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam serdecznie. Od kilku dni jestem posiadaczem Megane Scenika z 99r z 1.9 Dti. Podczas zakupu tego auta wydawało mi się iż ma za małą moc ale to moje pierwsze spotkanie z Renault. Wyprzedanie i inne manewry związane z zapotrzebowaniem na moc musiały być mocno przemyślane przed ich wykonaniem. Czytając forum dowiedziałem się o przepływce która może być uszkodzona. Odpiołem ją i auto przeszło metamorfozę. Zakupiłem nową za 230 zł i co........... Auto jeżdzi jeśli chodzi o moc myślę żę jest dobrze ale to co za mną zostaje przy przyszpieszaniu, znacznym dodaniu gazu to czarna chmura i myślę że jest znacze złużycie paliwa. Przy uszkodzonym przepływomierzu nie miało miejsca żadna czarna chmura. Nawet się zastanawiam czy nowa przepływka jest sprawna. Dodam iż scłychać turbinę, stan oleju jest ok. filtr powietrza nowy, CDIF pokazuje "0" usterek. Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiciux6, kupiłeś chiński przepływomierz czy siemensa? Przepływomierz tylko oryginalny, zamienniki to syf - poczytaj na forum.

 

Odnośnie spadku mocy - ostatnio moje dCi zaczęło tracic moc przy wyższych obrotach tak jak przy przeładowaniu. Pękł wężyk od czujnika ciśnienia w kolektorze. Wymiana kilka minut i po sprawie :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
        • Like
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!