Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II, powódź od strony pasażera, proszę o pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

tylko ja się nie mogłem dostać przez Intercooler ( tak sadze ) do miejsca, w którym masz 1 zdjęcie. Poza tym mam wrażenie, że piszesz o rurce od strony pasażera ( tak mi tez wygląda ostatnie zdjęcie). A ja się chciałem dobrać do tej po stronie kierowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

kurcze - problem nijako powrócił. po wczorajszym myciu auta, zauważyłem, że znowu delikatnie kapie na podłogę ze słynnej rurki klimatyzacji. I teraz nie wiem czy problem powrócił ( chociaż nie bardzo kiedy i jak miał się zapchać ten otwór na nowo) czy po prostu w wyniku pobytu 2x na myjni w przeciagu 3 dni, gdzieś sie dostało odrobinę wody. I czy w ogole po wizycie na myjni może się taka historia ze swoistą "cofką" wydarzyć. Dodam, że z klimy czuć przez chwilę, po odpaleniu auta, taki nieprzyjemny zapaszek. Po chwili znika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do zapachu i szybkiego zapychania to mam teorię.

Jeżeli nie wyczyścimy tej wanienki ze śmieci, a tylko odprowadzimy wodę, to po pewnym czasie mogą one zacząć gnić.

Dodatkowo jak coś z tej zbitej masy się oderwie, to odpływ znowu się zapycha :-?

 

Sam jak chciałem sprawdzić czy jest drożny, lałem wodę przez ten otwór na rurkę od chłodzenia schowka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Drodzy koledzy, dotknął mnie podobny problem, mianowicie zatkał się odpływ ze skraplacza.

Ja obyłem się bez kanału. :) Wymontowałem plastiki z pod dźwigni biegów i już miałem jako takie dojście.

Potem leząc pod schowkiem wypatrzyłem gumowy zagięty czarny przewód, który był wciśnięty w podłogę.

Łatwo go wyciągnąć, na zdjęciu pokazałem jak wygląda końcówka wyciągniętego przewodu.

Był po prostu zalepiony jakby błotkiem, rozkładającym się liściem.

Wystarczylo , ze włozylem tam palucha :) woda zaczęła sie lać jak z kranu.

Chwyciłem za pojemnik na śmieci potocznie mówiąc popiołkę , gdyż tylko to mialem pod ręką

i lało się :) .Cztery pojemniki czystej wody oraz to co nie złapałem i poleciało na podłogę :)

Teraz pozostało suszenie, ale w taką pogodę to chyba w kilka dni się uporam :)

[ciach]egway.mragowo.pl

post-32859-0-31452200-1306328557_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...

Witam,

 

powódź dotknęła i mnie :/ zalało prawą część podłogi auta. Zlokalizowałem wycieki z kilku miejsc zaznaczonych na zdjęciu w załączniku (z filtra przeciwpyłkowego również/prawa krawędź zdjęcia). Stosując się do Waszych rad, po weekendzie wjeżdzam na kanał i będę czyścił odpływ sprężarką. Zastanawiałem się czy da się zator zassać np odkurzaczem? Wie ktoś jak wydobyć wanienkę z której wydostają się skropliny?

post-33829-0-60258400-1312654028_thumb.jpg

post-33829-0-92166100-1312654048_thumb.jpg

Edytowane przez LukaG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie mi, czy objawem niedrożnego odpływu klimatyzacji jest też wylewanie się wody pod auto? tzn. gdy ruszam po hamowaniu zostawiam taki ślad kropel na jezdni, potem to ustaje i po jakimś czasie znowu kapie na ulicę przy ruszaniu lub przy podjeżdżaniu pod górkę

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. Po małej powodzi w moim aucie zabrałem się za przeczyszczenie wszystkich kanałów,odprowadzenia skraplin no i suszenia. Dla zainteresowanych daję zdjęcia wyciągniętego odprowadzenia skraplin.

20100826008.jpg

20100826009.jpg

20100826010.jpg

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!