Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nie chodzi na pierwszy gar '97 K7M A 7/02


papasmerf

Recommended Posts

Witam, chciałbym się dowiedzieć jaka może być tego przyczyna i ewentualne koszta. Filmik przedstawiający pracę silnika :

http://img248.imageshack.us/i/20091017.mp4/

 

Osobiście udało mi się sprawdzić :

 

Wtryski OK (ładnie rozpraszają benzynę)

świece OK (zamieniałem miejscami, ładnie opalone)

kable OK (zamieniałem miejscami)

cewki OK (zamieniałem miejscami)

silnik krokowy OK (przeczyszczony)

 

Słabsze ciśnienie na pierwszym cylindrze (dokładnej wartości nie podam ponieważ sprawdzałem na ręcznym ciśnieniomierzu i utrzymałem tylko do 7 bar)

 

Dodam, że podczas pracy silnika na jałowym biegu 750obr/min wyciągając zasilanie od pierwszej świecy lub odpinając pierwszy wtrysk silnik nie zmieniał pracy (nadal trzymał 750obr/min).

Ustawiłem (kręcąc śrubką) obroty na 2000 i wtedy wyciągając zasilanie od pierwszej świecy lub odpinając pierwszy wtrysk silnik osłabł.

 

Motor na wyższych obrotach działa prawidłowo !!!

 

Z góry dziękuję za odpowiedz i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

układ zasilania i zapłonowy pracuje poprawnie jeśli tylko na jednym cylindrze nie masz ciśnienia to szukałbym przyczyny w nieszczelnej głowicy np wypalony zawór możesz to sprawdzić wtryskując strzykawkę oleju do cylindra a następnie po około 2-3 minutach zmierzyć ciśnienie jeśli wzrośnie to będzie nieszczelność głowicy jeśli nadal będzie na poziomie zmierzonym przed wtryskiem oleju to wina tłoka/pierścieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem próbę olejową i ciśnienie na pierwszym cylindrze wzrosło. Czy w takim wypadku może to być uszczelka pod głowicą czy może coś poważniejszego ? Chciałbym się także dowiedzieć czy po ściągnięciu głowicy trzeba ja oddać do szlifowania i planowania ?

 

Jakie są ceny takiego zabiegu u mechaników biorąc pod uwagę najczarniejszą możliwą opcję nieszczelności ?

 

Dzięki za odpowiedz....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

papasmerf, przy najczarniejszej taniej kupisz silnik z angola z niskim nalotem, przy tej próbie olejowej jasno napisałem że to nieszczelność układu zaworów, choć przy uszczelce było by to tez możliwe ale byłyby słyszalne i widoczne przedmuchy zwłaszcza na pierwszym garze, instrukcja mówi że nie planuje się głowicy w renault ale tu ludzie planowali i jeżdżą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, dzięki za podpowiedzi. Mam jeszcze prośbę odnośnie tego przedmuchu. Wydaje mi się, że takowy występuje w moim przypadku ( jak się nachylę bliżej to słychać) Czy mógłbyś fachowym słuchem odsłuchać nowego nagrania i napisać co o tym sądzisz.

 

http://w533.wrzuta.pl/audio/93sMiomG9ud/plik_audio_14

 

Dzięki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!