Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jadę zobaczyć Megane 1.5 dci


lk73

Rekomendowane odpowiedzi

http://otomoto.pl/renault-megane-ksiazka-p...-C12628120.html

 

Tak więc obejrzałem sobie tą Megankę. Na zewnątrz ładna, za ładna jak na auto 7-letnie, bez żadnych rys, ubytków, wszystkie elementy dobrze spasowane. W miejscach gdzie powinno raczej coś się pokazać (przód, okolice nadkoli, progi) było pięknie. Jak zacząłem sprawdzać zwykłym testerem analogowym grubość lakieru to okazało się, że auto chyba całe malowane :shock: , z przewagą prawej strony (lewa strona, dach i przód lekko liźnięta nowym lakierem). Oczywiście sprzdawca nic nie wiedział o malowaniu <ok> W niektórych, ciężko dostępnych miejscach dało się zobaczyć ślady po robocie lakiernika. W środku zabrudzona delikatnie osłona tylnego prawego słupka (ktoś tam grzebał), ślady odkręcanego przedniego prawego błotnika, tylnej klapy. Widać ewidentnie, że miał robotę u lakiernika. Poza tym wytarte napisy na lewarku zmiany biegów. No właśnie, czy ten typ tak ma ? Poza tym fajne felgi 17, silnik pięknie i cicho cykał, pod maską wszystkie osłony plastikowe (nie wiem właśnie, czy wszystkie Meganki tak muszą mieć ). Zawieszenie podczas jazdy na kiepskiej drodze nie wskazywało na to , że coś jest nie tak. Więcej oczywiście dowiedziałbym się z wizyty np. w ASO. Z papierów wynika, że auto jest z roku 2003. Patrząc jednak na VIN: VF1BMR20529836876 wynika z mojej wiedzy, że powinno być z 2002 roku (10 znak mówi chyba o roku produkcji), a może się mylę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aż za ładna i za mały przebieg jak na ten rocznik. Jeszcze się nie spotkałem, aby francuski ( nie że renault tylko że z francji ) samochód był tak zadbany pod względem lakieru - czyli prawdopodobnie meg odwiedziła w Polsce lakiernika - teraz nasuwa się pytanie jaka była naprawa czy tylko lakiernicza czy coś więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma co się czepiać, bo czy z francji, czy z włoch czy z innego kraju, każde auto może być zadbane, bezwypadkowe i z niedużym przebiegiem. Przecież nie każdy pasek kombi TDI z niemiec musi mieć 300 tys.km na liczniku.

 

Kwestia tego konkretnego egzemplarza rozstrzygnie się po obejrzeniu. Sprzedający - handlarz nic o aucie nie powie. Nawet jak coś było z nim nie tak to zatai, w razie czego powie, że nie wiedział. Trzeba samemu dobrze sprawdzić, najlepiej odżałować te 230 zł i jechać do ASO - na stację diagnostyczną i komputer. Po 1-wsze, w razie małych usterek można negocjować cenę. A zawsze coś się znajdzie - amorek, tłumik, jakaś osłonka, łącznik. I już się koszt wizyty w ASO zwróci. Jak wyjdzie coś poważniejszego, to lepiej stracić te pieniądze a oszczędzić kilka tys. zł, które można czasami wpakować w trupa.

 

Handlarz zrobił przegląd 4-go kwietnia, opłacił akcyzę, tłumaczenia i inne papierki. Weźmie prowizję ze sprzedaży, powiększoną o koszt sprowadzenia auta. Nie wiem, co oznacza, że ma aktualne ubezpieczenie, skoro nie jest zarejestrowany.

 

Jedź, oglądaj, napisz, co widziałeś na miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego wszyscy tak sceptycznie nastawieni do przebiegu typu 115 tys - 130 tys w aucie 5-7 letnim . . . przecież to są typowe miejskie przebiegi.

Człowiek który ma około 10-15 km do pracy + weekendy gdzieś się przejechać... parki, sklepy + jakiś strzał w lato nad morze, zima w góry i tyle właśnie wychodzi <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elmer, dlatego,że nie kupuje się diesla(nowego) którym się jeżdzi do pracy 10km i w weekendy na działeczkę.Kosztuje o tyle więcej niz benzynka,że musi się zwrócić...czyt. jeżdzić przynajmniej 30/40tkm rocznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

waldek708, nie chce się kłócić ale ludzie naprawdę kierują się różnymi myślami przy kupnie auta. Moim zdaniem podstawowym nie jest cena ...

Sam gdybym miał miał 70 tys do wydania np na nowy samochód to tak kupił bym droższego diesla np dlatego ze w czasie codziennej eksploatacji nie bije po portfelu.

Przy zakupie nowego samochodu nie można kierować się opłacalnością <ok> Każdy z nas wie ze to babranie pieniędzy w błoto. Auto to skarbonka która rozbita po wielu latach jest pusta :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O właśnie kolega Elmer dobrze prawi, też kupiłbym diesla gdybym brał nowe auto, zapłacisz przy zakupie więcej trochę zaboli , dwa tygodnie i nie pamiętasz tematu a w zbiorniku ciagle masz paliwo i jezdzisz jeździsz. Na stacji zostawiasz mniej za kazdym razem a przejeżdzasz więcej km. Tu bardziej chodzi o samopoczucie. Odnośnie tematu głownego jeśli na pierwszy rzut oka auto wyglada dobrze po dokładnym obejrzeniu w własnym zakresie nie widzisz nic niepokojącego to trza zajechać na serwis zapłacic parę stówek i niech dokładnie oglądają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do niskich przebiegów - znajomy sprzedał ostatnio Focusa z 2002 roku z przebiegiem... 37.000 km. Wychodzi niecałe 5 tys. km rocznie <ok> Do pracy i z powrotem.

 

Takie rzeczy są możliwe, tylko jedno ale... cena. Wziął za to auto (kupione i serwisowane do końca w ASO, bezwypadkowe) o 50% więcej, niż ceny z Allegro.

Także trzeba spodziewać się tego, że auta w naprawdę dobrym stanie trzeba szukać na otomoto ustawiając sortowanie cen od najwyższych. Na te najniższe lepiej nie patrzeć, bo człowiek traci tylko czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obiboc, kolega Elmer, dobrze prawi tylko zapomniał o jednym.W tej chwili kupując nowego diesla i jeżdząc kilometry o których piszesz...będziesz więcej stał w ASO niż pod domem.No chyba,że uda Ci się kupić bez filtra cząstek stałych,niestety jest tych aut coraz mniej :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętajcie koledzy ,ze jak się dba tak się ma i ja też kupiłem nowego diesla mając roczne przebiegi do 22000km . Zimą nie było problemu z odpaleniem ,nie trzeba czekać aż osiągnie jakąś tam temperaturę żeby można było ruszyć ,jak był zimny nie gasł, tankowanie do pełna zawsze tańsze ,zasięg na zbiorniku paliwa zdecydowanie większy niż na PB , serwisowanie tańsze gdyż na 140000km wymieniłem tylko raz świece za 80pln, a że troszkę klekocze no cóż to jest urok disela .I nie wiem czy chciałbym przesiąść się na PB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!