Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

od A do Z renią .


rambolipamboli

Recommended Posts

Witam korzystając z okazji ze w ciągu miesiąca wpiep... sie we mnie 2 samochody

Postanowiłem nieodwołalnie :

-pomalować całe auto

-zmienić felgi

-obszyć cały środek skórą -> oczywiście tą ekologiczna !

-Daszek na klape i tylne światła po Lifcie

-Gwint

-Zmiana tylnich koncówek na okrągle czarne matowe

 

po 1 lakiernik pomaluje mi auto za 3000 zl na kolor jaki bede chciał

tutaj planuje zrobic "Alpejską biel" wszystkie grille oczywiscie zostaja czarna + dach czarny i ten daszek na klape czarny , listwy boczne na srebrno cos takiego jak tutaj :

 

albo tutaj (tylko ze tutaj listwy zostaly pomalowane ale lusterka poszły na srebrno)

 

 

megane_230_r26_f1_team_glacier_white_lux_pack_002.jpg

 

 

2j4u429.jpg

 

 

jesli chodzi o felgi to inne niz nie te nie wchodza w gre . 17 albo 18 te drugie raczej odpadaja ze wzgledu na dziury ;/

 

 

 

994620813_2

 

994620813_1

 

 

a jeśli chodzi o skóre to :

Przednie siedzenia , kanapa 4x boczki , zaglowki i deska . kolor grafitowy a nic czerwona

 

Jeśli chodzi o cale wykonanie myśle ze do końca maja wszystko będzie zrobione .

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe widzę że również przerabiasz temat z "wpiep... sie we mnie 2 samochody" we mnie w ciągu tygodnia wjechały 3 z tego jeden gościu na parkingu jak tylko podchodziłem do samochodu.. w tej chwili swojego drugiego zderzaka nie maluje czekam a nóż widelec...

 

 

Ogólnie muszę ci powiedzieć że malarz który ma ci pomalować całe auto za 3000zł (rozumiem że z farbą) jak nie to plus~ 400zł-9999zł to raczej za tanio i ja bym się w tym momencie zastanowił czy nie warto dołożyć ja myślę że realny koszt malowania całego auta to 6000tys w góre.. Mnie koszt malowania MII wyniósł 750zł (całość z jasnego koloru w ciemny) czarny akryl w środku, nadkola i komora czerwony akryl karoseria dupoint baza+ klar + 2tyg (mojej) roboty...

 

Co do felg to powiem szczerze że zależy od tego jak naprawdę jeździsz ja mam 3 komplety felg 19" profil 40 (lato) 18" profil 35 (lato) i 17" profil 55 (zima oryginalne mII) i do tej pory nie uszkodziłem żadnej felgi chodź wiadomo wypadki chodzą po ludziach..

Tak na prawde zależy czy kupisz chińskie felgi czy prawdziwe..

 

Co do eko-skóry to odpuść naprawdę gra nie warta świeczki tak samo jak firmy które za 2-3tys obszyją ci naturalną skórą wnętrze mogę ci wysłać zdjęcia tak zrobionych aut nie tych selekcjonowanych które akurat im się udały. Lepiej zainwestować we wnętrze od Sporta wykonanie oraz jakoś nie będzie budziła zastrzeżeń..

 

Pozdrawiam pomysł fajny ale jak większość takich projektów na pewno skończy na tym forum..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dream_GsxR,

3000 zl to jest koszt malowania auta na zewnatrz poniewaz srodku nie ruszam bo skóra bedzie ciemna i zle by to wygladalo z calym ciemnym srodkiem .

Środek z meganki chcialbym jesli mi znajdziesz to flaszka dla Ciebie

a felgi 18 by ladnie wygladaly ale lubie szybko pojezdzic i czasami nawet nie zauwazysz jak dziura sie pojawi a za nia 2,3,4,5,6 .. w dodatku na gwincie pojdzie jeszcze w dół .

Jeśli chodzi o obszywanie to bedzie u znajomego i nie ma opcji ze mu cos nie wyjdzie jak konczy wyglada jakby w serii wyszlo .

ps. w megance masz felgi 19 ?!?!?! czy 18 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rambolipamboli co do środka z RS to ja szukałem i znalazłem <ok> jest dużo gości co mają cześć na allegro, ale wszystkiego nie wystawiają , wystarczy podzwonić , a nóż któryś ma środeczek :-) a co do malowania bez wnęk to dla mnie bez sensu tym bardziej z czarnego na biały :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co jesli chodzi o srodek to bedzie pomalowany ale tylko tak ze te miejsca ktore widac nie bedzie patroszony z wszystkiego i malowany pod wykladzina deska itd bo to straszne koszty za to wyjda , jesli czegos nie widac i nie przeszkadza to wole 2000 zostawic na cos innego .Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dokladnie ,

Dzisiaj juz bylem u lakiernika caly projket juz gotowy

kolor to bedzie White Dubai ,

Środek bedzie od rs

felgi niestety odpadly poniewaz nie ma juz takich 17 4x100 :-(

soczewki z ringami wywalam !!moge sprzedac za 350 zl jak ktos chce .

wstawiam lampy te po lifcie na soczewce

klamki musze kupic srebrne listwa idzie w kolor nadwozia ten ostatni znaczek gdzie jest 1.9dCi idzie w kolor klamek .

Daszek na tylnia klape co byl w planach odpada i dach jednak idzie na bialy kolor :)

noi czarne 17 calowe najlepiej 5 ramienne felgi .

Pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klamek nie musisz kupować polakieruj te co masz, zmatuj plastik klamek na to podkład PZP do plastików później zwykła srebrna baza z mieszalni na to bezbarwny można do bezbarwnego dodać troszkę "uelastyczniacza" i będzie fajnie.

Jak robisz biały to może biały z domieszką xyralicu (w słońcu wygląda kosmicznie) albo biala perła z palety lexusa i czarny dach. I lakier nie jakiś novol economy co połysk straci po pół roku a np DuPont.

 

Dream_GsxR, weszły ci do mII 19 calowe felgi :shock: zarzuć foto jak to wygląda bo nie dowierzam jeszcze profil opony 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slavOK, wlasnie zobaczylem ceny klamek i lusterek ocip***lem ..

19Urban94, chromu nie dam , pozatym bedzie nawalony gowniarz szedl i sobie pozyczy wszystkie nakladki :)

arni88, polecasz jakas konkretna firme ? chodzi mi o taki ciemno/grafitowy srebrny kolor taki jak na zdjeciu tego bialego na gorze.

 

 

slavOK, powiem Ci ze wlasnie patrzylem za White Pearl z palety lexusa i naprawde robi wrazenie , nie moglem sie doszukac zadnych samochodów malowanych z dodatkiem xyralicu . jak to wyglada chodzi o taki wzbogacony polysk ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arni88, teraz przeprowadzilem sie spowrotem do Rzeszowa w Krakowie jestem raz , dwa razy w miesiacu . dzieki 100x za informacje bo szukalem dlugo i nic nie znalazlem .

jeszcze zostalo do znalezienia srodek z rs-ki (jak sie ceny ksztaltuja tak PIxOKO) . no i lampy soczewkowe seria te po lifscie czy byly jakies na 2003 ? te po lifscie wchodza bez problemu czy cos trzeba przerabiac ? za wszystkie informacje z gory dziekuje ja i mechanik :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rambolipamboli chcesz lampy po lifcie to musisz założyć zderzak liftowy, przed liftem tez były soczewki i na twoim miejscu skłaniał bym się ku nim, ja za środek kompletny z RS dałem 3300zł innego nie widziałem na allegro po za moim na allegro od ponad roku ;-) ale to że nie ma nie znaczy że kolesie co handlują częściami nie mają takowych, radze podzwonić ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!