Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Proszę o pomoc i opinie


NowyCK

Recommended Posts

Co sądzicie : http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13124388

 

Wstępnie oglądałem już auto ale tylko powierzchownie. Błąd w opisie na aukcji bo napisane jest ze to silnik dci a na boczku i w dowodzie/pod maską dti. Po zdjęciach coś się komuś rzuca w oczy niepokojącego? Ja amatorskim okiem dostrzegłem jedynie mały wykwit pod napisem renault z tyłu pod lampą. Po czym jeszcze poznać czy to silnik DTI czy DCI? Np po pompie wtryskowej jaka firma czy cos w tym stylu.

 

Gdzie będzie sterowanie ( jeśli będzie ) od wyświetlania średniego spalania itp? bo pamiętam że niektóre bogate wersje takie coś miały? Czy jeśli było by to przy wycieraczkach? a wyświetlacz w tam gdzie KM czy tam gdzie data i temp?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj trochę to forum (minimum wysiłku) i uzyskasz odpowiedzi na większość z Twoich pytań.

Wierz mi - nie zadajesz ich jako pierwszy w Polsce ;)

 

Komputerem steruje się manetką wycieraczek - dane pojawiaja się na wyświetlaczu km.

Jeśli auto nie będzie miało komputera koszt manetki (40zł) + koszt liczników z kompem (100zł) i masz to u siebie metodą Plug&Play.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli kupujesz megi to zwróć uwagę na maglownicę, tylne szybki jesli sa sterowane elektrycznie bo one czesto nie dzialaja no i klime. Ogólnie samochód fajny, dobrze się prowadzi i w miarę komfortowy. Silnik 1.9 DTi jest trochę głośniejszy od DCI ale z tego co widzę samochód jest z 1999 roku wiec napewno to DTi bo DCi wychodziły w 2000 roku jakoś w październiku.Ja mam Megi 1.9 DTi i mogę jak najbardziej ją polecić.pzdr

 

[ Dodano: 2010-06-04, 09:06 ]

ARTIH, a skąd masz pewność, ze to metoda plug&play? Ja właśnie posiadam już manetkę i licznik z kompem ale z tego co czytałem to trzeba jakieś kable przeprowadzać z ECU prawda to?pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na drugim zdjęciu pod migaczem jest emblemat dTi :roll: także sprawa silnika rozwiązana ;-) Jeśli jest możliwość to miejsca gdzie może się "pocić" czyli okolice turbiny (między silnikiem a ścianą grodziową, najlepiej od dołu patrzeć), okolice intercoolera no i przejażdżka i dynamika: sprawna meganka 1.9 dTi na 4 biegu od 80 do 100 powinna pokonać w ok. ~ 4.8-5.0 sek.

P.S. Oczywiście polecam ową wersję silnikową, sam taką mam i nie narzekam ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!