Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Głosniki przód + Wzmacniacz + Subwoofer


Rekomendowane odpowiedzi

Wiadomo wygłuszenie to podstawa. Bez tego szkoda inwestować. Tylko jak już się zdecyduję wymienić audio to mam dylemat co ze sobą zestawić, żebym nie był zawiedziony. Na suba zdecydowałem się zabudowanego ten Alpine chyba jest w porządku. Wzmak chyba też. Najgorzej z tymi głośnikami. Co do montarzu myślę żeby pojechać do renault i oni mi to zrobią (mam jeszcze gwarancję). I nie wiem na jakie się zdecydować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Witam Panowie. Mój problem polega na tym, ze mam nowe Megane i w salonie dowiedzialem sie ze nie wymienią mi glosnikow a tym bardziej nie zamontuja wzmacniacza bez utraty gwarancji. Czy Wy takze macie takie informacje bo troche mi sie to nie zgadza z tym co tu napisano.

Pozdrawiam

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

5.7 - logika wypowiedzi Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam

Odnowię temat.

Proszę o pomoc czy wybrałem odpowiedni sprzęt do meganki 3

Wzmacniacz Rainbow Dream 4 - zmontowany będzie pod siedzeniem pasażera

Głośniki przód zestaw DLS X-SA52. Tylko jestem ciekawy czy się zmieszczą, głębokość instalacyjna jest 64mm. Standardowo zastosuję dystans z Mdf plus wygłuszenie drzwi.

Dodam że boczki musza być w oryginale bo fura jest służbowa.

Tweetery zamonowane będą w zaślepki lusterek.

Subwoofer JL Audio 25 cm montowany w skrzynię z żywicy w boczek.

Przewód zasilający już rozprowadzony. Trochę zabawy było bo musiałem zdemontować akumulator, komputer.

 

Z góry dzięki za sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie. Mój problem polega na tym, ze mam nowe Megane i w salonie dowiedzialem sie ze nie wymienią mi glosnikow a tym bardziej nie zamontuja wzmacniacza bez utraty gwarancji. Czy Wy takze macie takie informacje bo troche mi sie to nie zgadza z tym co tu napisano. Pozdrawiam

Zgadza się, nie wymienia gdy jest na gwarancji. Pewnie dla tego że w tej wersji samochodu plastikowe dystanse do głośników są przynitowane do drzwi więc wymiana na zestaw "od klienta" wymagałaby rozwiercenia nitów i wywalenia oryginalnych głośników/dystansów (głośniki są na stałe połączone z plastikowymi dystansami).

 

Dodano: 07 cze 2015 - 19:32

Wiadomo wygłuszenie to podstawa. Bez tego szkoda inwestować. Tylko jak już się zdecyduję wymienić audio to mam dylemat co ze sobą zestawić, żebym nie był zawiedziony. Na suba zdecydowałem się zabudowanego ten Alpine chyba jest w porządku. Wzmak chyba też. Najgorzej z tymi głośnikami. Co do montarzu myślę żeby pojechać do renault i oni mi to zrobią (mam jeszcze gwarancję). I nie wiem na jakie się zdecydować.

Nie zgodzę się że nie ma sensu inwestować bez robienia wygłuszenia. Jeśli ciekawy zestaw zainstalujesz bez wygłuszenia to rezultat będzie bardzo słyszalny. Z wygłuszeniem oczywiście będzie jeszcze lepiej, szczególnie w Megane 3 która nie za dobrze jest wygłuszona. Wszystko kwestia kasy i czasu który posiadasz - robiąc raz oszczędzasz szczególnie to drugie. No i nie można zapomnieć że robiąc na 2 razy ponownie połamiesz plastikowe mocowania boczków ;-) Co do wyboru głośników to sprawa wygląda podobnie jak z wyborem kolumn do słuchania muzyki w domu. Jak nie posłuchasz kilku zestawów to ciężko wyrobić sobie opinię. To co ludzie piszą na forach jest oczywiście wartościowe ale wiesz, gusta są różne a i to co pasuje 15 osobom nie musi pasować tobie. Najlepiej gdybyś wybrał się na zlot i posłuchał u ludzi w samochodach. Jeśli ci się śpieszy to zadzwoń i pogadaj z panami z Centrum Audio z Nysy lub innego dobrego salonu - powiedz jakiej muzyki słuchasz itp i coś ci zaproponują. Na pewno dobrym pomysłem jest zestaw odseparowany a reszta to ... kwestia kasy/i wrażliwości twojego ucha.

 

Dodano: 07 cze 2015 - 19:47

Witam

Odnowię temat.

Proszę o pomoc czy wybrałem odpowiedni sprzęt do meganki 3

Wzmacniacz Rainbow Dream 4 - zmontowany będzie pod siedzeniem pasażera

Głośniki przód zestaw DLS X-SA52. Tylko jestem ciekawy czy się zmieszczą, głębokość instalacyjna jest 64mm. Standardowo zastosuję dystans z Mdf plus wygłuszenie drzwi.

Dodam że boczki musza być w oryginale bo fura jest służbowa.

Tweetery zamonowane będą w zaślepki lusterek.

Subwoofer JL Audio 25 cm montowany w skrzynię z żywicy w boczek.

Przewód zasilający już rozprowadzony. Trochę zabawy było bo musiałem zdemontować akumulator, komputer. Z góry dzięki za sugestie.

Kolega w coupe wkładał o głębokości 65mm i się zmieściły więc twoje też pewnie się wepchną :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Powiedzcie co wymyślec na zmianę audio w Megane. Mam w domu jeszcze Clio z 2010 grandtoura i tam gra to o wiele lepiej. Nie chce audio za 2-3 tys a coś w granicach max 1500 zł czy to wystarczy aby poprawić fabryczny zestaw? Wygłuszenie zrobię sobie sam, chodzi o głośniki ewentualnie aktywny sub czy wzmacniacz jeśli będzie trzeba do głośników.

 

Pozdrawiam

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki Aston76

 

Edit: już poprawione :)

Edytowane przez hubcio1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!