Budzyy Napisano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 Witam mam problem - przy probie uruchomienia samochodu wyłącza się cała elektryka. Zaczęło się od tego, że w trakcie jazdy (na wybojach) 2 razy elektryka się wyłączyła (raz zgasł silnik). Następnego dnia nie mogłem już odpalić samochodu normalnie tzn. wszystko jest ok (z elektryką) do czasu jak próbuję włączyć samochód (wciskam sprzęgło i start) i w tym momencie wszystko gaśnie (komputer radio się restartuje) tak jakby odcinał napięcie. to samo dzieje się gdy po włożeniu karty próbuję bez włączania samochodu włączyć światła - odcina napięcie. Przeczyściłem klemy nasmarowałem smarem miedziowym i nic nie pomogło (a nawet powiedziałbym pogorszyło - teraz w ogóle nie zapala wcześniej na kilka prób w końcu zaskakiwał). Nie wiem czy jakiegoś zwarcia nie mogłem zrobić przy wykręcaniu i czyszczeniu klem (zacząłem od minusowej i poszły iskry - zapaliły się światła w samochodzie) :-( Ktoś wie co to może być? proszę o pilną poradę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P_r_z_e_m_o Napisano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2010 Padnięty akumulator lub brak ładowania. Akumulator rozłącza się najpierw zdejmując klemę "-" potem "+". Zakładanie w kolejności odwrotnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
19Urban94 Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 Jak poszły iskry to pewno był jakiś pobór prądu, zobacz czy ci coś przypadkiem prądu nie zżera no i aku naładuj lub wymień jak ten już jest dead.. ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pit-men Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 Objawy takie jak przy nie przykręconej klemie ,no chyba ,że aku jest w stanie agonalnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Merkaba Napisano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2010 Masz aku w stanie agonii proponuję przesterować go na pojemność i moc... Apropos elektroniki producenci tego nie piszą ale podczas postoju jest dopuszczalny pobór prądu w wysokości do 0.02A... Równie dobrze może ci prąd uciekać na masę i stąd takie problemy.... Sprawdź dokładnie na tylnych lampach miałem mniej więcej podobny problem wtedy jedyną radą było wyciągnięcie osobnego "-" z lampy i po kłopocie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
19Urban94 Napisano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2010 Jak dla mnie to max pobór prądu przy zamkniętym aucie i wyłączonymi wszystkimi odbiornikami to jest ok. 150mA. ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aston76 Napisano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2010 Akumulator do naładowania, ewentualnie jeżeli ma ponad 4 lata to do wymiany. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość sei08 Napisano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2010 A dlaczego jak aku ma ponad 4 lata,to trzeba go wymienić? :roll: Ja mam jeszcze fabryczny i działa bez zarzutu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
19Urban94 Napisano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2010 Jak się dba o akumulator to można go mieć nawet po 10 lat jak nie więcej... ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prezes Napisano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2010 Ale powoli odchodzicie od tematu Temat nie dotyczy debaty nad długowiecznością akumulatorów Posprawdzaj czy przewody się nie poluzowały na rozruszniku, przewód gł. masowy czy dobrze trzyma. Klemy uznaję, że sprawdziłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.