Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Czekam na wezwanie do sadu. Ja będzie po sprawie to o efektach napiszę. Odnośnie daszku z Allegro nie mam zdania. Ale nie kupiłbym go. "damian2011" - takie zaczepy montuje serwis, po zgłoszeniu zapotrzebowania i przedstawienia nr. vin auta i tam zapewne można je zakupić, ale znając życie to nie będą chcieli sprzedać mówiąc ze to tylko usługa serwisowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do serwisu mój nie jest objęty akcją serwisową.A takie zaczepy mają po 49 zł komplet bodajże wiec zakupie i będę sam montował tylko pytanko jaki klej polecacie do operacji.

 

Dodano: 02 gru 2016 - 17:03

Zaczepy zakupione za 46 zł w serwisie Warszawa Mory ul.Poznańska oryginały teraz dobry klej i bierzemy się do pracy.

Edytowane przez damian2011
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dzisiaj otrzymałem wezwanie do sądu. Sprawa będzie 20.12.16. Najciekawsze, że otrzymałem postanowienie sądu w sprawie wynagrodzenia dla biegłego. Jak przeczytałem to zwątpiłem. Teraz wiem dlaczego jak ubezpieczyciel oszuka na małą kwotę to ludzie nie dają sprawy do sądu. Aby próbować udowodnić winę ubezpieczycielowi trzeba powołać biegłego i za niego zapłacić bagatele 2 466,00 zł. Wprawdzie na początek trzeba wyłożyć 500-600,00 zł ale jakby się przegrało trzeba zwrócić za biegłego i koszty sądowe. Ja mam to szczęście, ze zostałem postanowienie sądu zwolniony z kosztów za biegłego. Ciekawi mnie wynik sprawy. Jak przegram to biegły dostanie kasę z budżetu państwa. Jak wygram to za biegłego zapłaci Hestia, poza wypłatą odszkodowania. Może sąd ich wreszcie oduczy oszukiwać. Poza tym nawet gdyby sąd nie przychylił się do mojego pozwu, to jest jeszcze sąd okręgowy gdzie można się odwołać. Zobaczymy dwudziestego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Wczoraj była rozprawa. Nie będę się zagłębiał w szczegóły. W każdym razie podważyłem część opinii biegłego sądowego w 2 części opinii mówiącej o tym, że daszek może ulec cyt: samoistnym odklejeniu lub odczepieniu. Facet widocznie nie ma pojęcia o mocowaniu daszka. A nawet napisał, że serwis mu pokazał elementy mocujące daszek? czyli co? - blachowkręty? bo trudno aby elementami mocującymi były kołeczki plastikowe centrujące montaż daszka. Wyrok ma być ogłoszony 28 grudnia.

 

Dodano: 28 gru 2016 - 13:12

Myślałem, że sprawa się dzisiaj zakończy. Ale kina ciąg dalszy. Wysoki Sąd stwierdził, że mamy bardzo rozbieżne wnioski i opinie o przedmiocie sporu. W związku z tym rozprawa odroczona do 10 lutego 2017 celem przesłuchania biegłego, gdyż zapoznając się z moim pismem w tej sprawie Wysoki Sąd ma wątpliwości co do rzetelności opinii biegłego Zaczyna to być już śmieszne.Oczywiście napiszę dalszy ciąg w lutym.

Edytowane przez wopa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dalszy ciąg sprawy. Dzisiaj było przesłuchanie biegłego, co jest ewenementem samym w sobie. Sędzina musiała do protokołu szukać paragrafów które to umożliwiają. Biegły mówił 80% nie na temat. Sędzina zadała mu kilka fajnych pytań na temat ewentualnej wady konstrukcyjnej auta. Reasumując biegły stwierdził, że może to być wada konstrukcyjna ujawniająca się po okresie pewnego użytkowania. Na to sędzina zapytała biegłego czy jest jakiś czasokres ujawniania się ewentualnych wad. Na to pytanie nie potrafił odpowiedzieć. I na koniec jego przesłuchania: czy sam pęd powietrza, bez ewentualnej wady konstrukcyjnej, mógł spowodować uszkodzenie. Na to też biegły nie potrafił odpowiedzieć. Ja natomiast na koniec powiedziałem sędzinie aby nie robiła precedensów, gdyż gdyby były wyroki sądowe o wadzie konstrukcyjnej samochodu w zakresie mocowania daszka, to ubezpieczyciel by to wniósł od razu a nie przysyłał kosztorys a potem twierdził, że pęd powietrza nie jest czynnikiem atmosferycznym. Ogłoszenie wyroku 24 lutego. Czyli 1,5 roku od zdarzenia.

 

Dodano: 24 lut 2017 - 14:17

Zapadł wyrok przed chwilą. Odszkodowanie przyznana w wysokości żądanej przeze mnie 1690 zł + odsetki ustawowe od 20.08.2015 r. + zwrot opłaty za pozew 30 zł. I od ubezpieczyciela zasądzona opłata za sprawę sądową i koszty biegłego ponad 3000 zł. (dokładnie nie pamiętam) Sąd oprócz tego, ze zgodził się ze mną jeżeli chodzi o zastrzeżenia w stosunku do opinii biegłego, to jeszcze stwierdził, ze Urząd Ochrony Konsumentów/Konkurencji zakwestionował sądownie szereg wpisów w warunkach ubezpieczeniowych tego ubezpieczyciela jako wprowadzających w błąd i nie zgodnych z zasadami ubezpieczeń. I są podobno już wyroki w tym temacie. To napisałem na wypadek gdyby ktoś miał sprawę z tym ubezpieczycielem to będzie wiedział gdzie szukać. Uprawomocnienie się wyroku za 3 tygodnie, chyba że się odwołają. Ale jak przeczytają uzasadnienie o wpisach nie zgodnych z zasadami, to pewno dadzą spokój. Tak, ze nastąpił finał sprawy.

Edytowane przez wopa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ciąg dalszy sprawy. Hestia zażądała od sądu uzasadnienia. Wyglądało na to, że będą się odwoływać do sądu okręgowego. Ku memu zaskoczeniu otrzymałem telefon z Hestii o potwierdzenie numeru mojego konta. Za 2 dni pieniądze które żądałem w pozwie znalazły się na koncie. Tym razem koniec sprawy, która trwała ok. 2 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Odkopie temat...

Wczoraj na autostradzie pożegnałem się ze swoim spojlerem. Teraz szukam innego tylko ceny są strasznie wygórowane. Często całą klapę w podobnych pieniądzach można kupić. Istnieje jakaś alternatywa do oryginalnego spojlera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości: byłeś na akcji serwisowej podklejania daszka czy puściło fabryczne mocowanie? U mnie po podklejeniu, ładnych parę lat temu, daszek się trzyma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, konwil napisał:

Cięcie.

 

Nie, samochód kupiłem 2 tygodnie temu i nie wiedziałem o tej akcji.

lapka2.gif

REGULAMIN

5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Współczuję. Przy jakiej prędkości daszek odleciał? Zapytaj w ASO, może sprzedadzą Ci go w promocyjnej cenie ze względu na wadę, o której nie wiedziałeś. A jak nie to niestety pozostaje szukanie po szrotach i na alledrogo + lakierowanie pod kolor i oczywiście od razu montaż wspomnianych wzmocnień w ASO lub wg własnego patentu. U mnie daszek też się trzymał całkiem dobrze po akcji serwisowej. Jedyny minus był taki, że trudniej było go zdemontować do naprawy 3-go światła stop.

 

Jeszcze pytanie. Daszek odleciał Ci w MIII, które masz w opisie???????

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, pbet napisał:

Cięcie.

 

M3 juz nie ma, teraz jest M2. Daszek odleciał przy 170km/h dlatego rozleciał się w drobny mak. Nic muszę szukać używany daszek. Można bez tego dłużej jeździć czy jakoś zabezpieczyć przed warunkami atmosferycznymi?

lapka2.gif

REGULAMIN

5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!