Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

nawiew padl, czy wymiana dmuchawy tylko ze z


Rekomendowane odpowiedzi

witajcie

 

wiem, że tematów jest sporo, jednak większość wspomina o rezystorze (czy czymś takim, przepraszam jestem zupełnym laikiem)

 

a ja pojechałem do mechanika, zdjął w 2 minuty schowek i walnął ręką w tę dmuchawę na co ona zaskoczyła na pare sekund, wydając z siebie jakieś charczenie... diagnozą było "skończyły się szotki, do wymiany wiatrak" oraz "trzeba zdjąć całą deskę... dłuuugo i co za tym idzie drogo"

 

czy jest jakiś sposób na szybszą wymianę tego?

 

dodam jeszcze jak do tego doszło: podczas jazdy kilka razy manewrując pokrętłem dmuchawa raz dmuchała szybciej, raz wolniej, przy tym kilka razy charcząc jakby się zacierała czy coś... wyłączyłem, odczekałem, włączyłem 1 ok, 2 - ok, 3 - już nic tylko ciuchutko przestała pracować,

 

Nie wymieniałem od zakupy filtra p/pyłkowego, czyli rok czasu, nie wiem czy/kiedy ktoś wymieniał, więc jak słyszałem mogło to pomóc szybszemu się zużyciu dmuchawy, bo musiała mocniej pracować,

 

Jak sądzicie czy oprócz dmuchawy mogło coś jeszcze się spsuć?

Jakoś łatwiej można dmuchawę wymienić?

 

z góry dziękuję za pomoc

pozdrawiam

 

[ Dodano: 2010-07-16, 11:24 ]

a dodam, że klima manualna,

auto z 04 roku,

i nic nie śmierdziało w aucie, chyba że nieznacznie mogłem wtedy nie wyczuć bo mam katar...

 

[ Dodano: 2010-07-16, 11:34 ]

a jeszcze dodam, że nie mam pojęcia jakie to ph1 czy ph2, i nijak znaleźć tego nie mogę na forum... jeżeli się pomyliłem to proszę o poprawę, dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam pojęcia jakie to ph1 czy ph2,

Na forum jest dokładna instrukcja obsługi i sa tam opisane modele. 2004 rok to phI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach