Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Autoalarm COBRA 7877


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem zatwardziałym użytkownikiem R. Megane: I - 1996-2000 1,4, I - 200-20101,6 16V, III - 2010 1,6 16V. Bardzo proszę życzliwych o pomoc. Jak zdezaktywować wewnętrzne czujniki ultradzwiękowe, co jest konieczne w przypadku zostawienia wewnątrz np. dziecka. psa lub konieczności zostawienia auta z uchylonymi szybami (upał). Instrukcja alarmu mówi, że jest to możliwe :otworzyć drzwi - 2 x włożyć i wyjąć kartę lub 5 x nacisnąć start/stop - zamknąć drzwi i dalej jest dla mnie niezrozumiałe - zamknąć (LOCK)? i symbol kluczyka ? przy bagażniku. może ktoś to opanował. Serwis, gdzie pytałem tak samo ciemny jak ja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj 6 razy wcisnąć przycisk start/stop przy otwartych drzwiach kierowcy, a następnie je zatrzaśnij i zamknij samochód tak jak zwykle przyciskiem na karcie. Powinien się uzbroić bez czujników w środku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

jest na to sposób. Sam cudowałem i z kartą i z instrukcją ale bez rezultatu. W sumie to kpina jest , że piszą w instrukcji , że tak i tak i powinien się dezaktywować a jest lipa totalna!

Byłem raz w serwisie i pytam. Więc mądry pan mi wytłumaczył:

- przykładowo jest upalny dzień , otwieram ( uchylam) okno w drzwiach , otwieram drzwi kierowcy i zamykam auto przez przytrzymanie przycisku ryglowania drzwi od środka ( w scenicu III po środku po między kratkami wentylacji). Następnie zamykam drzwi kierowcy a one same się ryglują. Tylko szkopół jest taki ,że potem otwierać trzeba tym kluczykiem awaryjnym co w karcie jest schowany , czyli mechanicznie ponoć. Ale w końcu tego nie sprawdzałem. Wiem tylko , że jak tak zrobił to alarm nie zadziałał jak rękę wsadziłem przez otwarte okno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za radę. Jest to na pewno dobry sposób, lecz zbyt skomplikowany, żeby korzystać z tego na codzień. Poradziłem sobie w prostacki sposób - zakleiłem czujniki wewnętrzne krązkami z czarnej samoprzylepnej pianki. Czujniki nie działają, wyglądają na pierwszy rzut oka jak oryginalne, i po problemie. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Byłbym zadowolony gdybyś podał mi właściwe rozwiązanie. Przez ok 8 m-cy, to z konieczności prymitywne rozwiązanie nie wygenerowało żadnego fałszywego alarmu. Jak na razie nie ma żadnego mądrego, łącznie z serwisem, który by pomógł rozwiązać ten problem. Na pewno jest wielu użytkowników tego alarmu, którzy sobie z tym poradzili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wuzet Sprawdziłem dziś sposób podany w instrukcji. Aby nie być gołosłownym procedurę przeprowadziłem ze specjalnym testerem do systemów ultradźwiękowych.

 

Wkładasz kartę, czekasz aż kontrolki się zapalą, wyjmujesz kartę. Czekasz 1-2 sekundy aż wszystko zgaśnie. Następnie znów wkładasz kartę, czekasz aż wszystko się "zaświeci" po czym wyciągasz kartę. Jeśli zrobisz to za szybko to system nie nadąży i może zostawić Ci włączony zapłon pomimo tego , że wyciągniesz kartę. Zatem, powoli.

Jeśli wszystko zgaśnie prawidłowo to od tej chwili masz 10 sekund na zamknięcie auta.

 

Z racji wygodny nie odchodziłem od samochodu a zamykałem go przyciskiem na klamce.

Ponieważ mam kartę HF i dodatkowy głośniczek, auto potwierdziło dezaktywację czujników trzema "piknięciami". Tester potwierdził, że czujniki są wyłączone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję. Nareszcie fachowa pomoc. Nie wykluczone,że żródłem moich niepowodzeń było zbyt szybkie operowanie kartą. Wypróbuję. Zostawiłem kiedyś psa w samochodzie na pół godziny, pod oknami na obcym osiedlu, alarm musiał sę aktywować przez te cholerne czujniki i samochód był obrzucony ok. 30-toma surowymi jajami - to dopiero wyglądało. Zwiewałem z tamtąd jak najszybciej i cieszyłem się że to nie cegły. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
  • 5 lat później...

Nie posiadam systemu handsfree w swojej megane jednak, aby wyłączyć czujki w kabinie muszę postępować zgodnie z instrukcją jak dla aut z systemem handsfree tj. 2-krotne włożenie i wyjęcie karty na otwartych drzwiach wówczas wszystko działa prawidłowo - tak jak opisał to wyżej Robgold.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!