Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wada fabryczna, silnik do wymiany?


ele

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam Meganke Grandtour z 2004 roku. 1,5 dCi, 105 KM. Przebieg 165 000.

 

Ktoś mi ostatnio powiedział, że mój model ma jakąś wadę fabryczną, w wyniku której ok. przebiegu 160 tys. coś się wywala w silniku, w efekcie czego trzeba go wymieniać.

 

Pytanie, czy kiedykolwiek o czymś takim słyszeliście? Czy to zwykła urban legend?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie stresuj się, możesz śmiało jeździć. Zmieniaj tylko olej co 15 tys a nie co 30 a będzie wszystko oki. Nie katuj na zimno i po szybszej jeździe daj turbinie pochodzić chwile na postroju w celu schłodzenia. Jak się będziesz tego trzymać to autko będzie w miarę bezawaryjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e, no to kamień z serca... dzięki Panowie <piwko>

 

a tak BTW... osoba siedząca bardzo głęboko w biznesie paliwowym powiedziała kiedyś mojej siostrze, że nie ma znaczenia gdzie tankuje i co, bo czy ultimate, czy najtańsza ropa na stacji Auchan to paliwo jest i tak identyczne...

i zastanawiam się nad tym...

co sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma znaczenia gdzie tankuje i co, bo czy ultimate, czy najtańsza ropa na stacji Auchan to paliwo jest i tak identyczne...
oj, chyba raczej nie ;-) .

Jest temacik o paliwie i jego jakości, poszukaj :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem Wam że jednak może coś w tym jest.... w mojej megi właśnie rozsypała się panewka.... przy przebiegu 155tys. <piwko>

ale nie stresuje się, za dwa dni już ją odbieram od mechanika i mam nadzieję pojeździć jeszcze trochę :oops:

 

co ciekawe w ASO wcale się nie zdziwili i zaproponowali ..... wymianę silnika gdyż dla nich naprawa jest nieopłacalna ekonomicznie - bardzo są zabawni :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale legendy krążą.... A tak na marginesie to właśnie silniki na osprzęcie Siemensa są znacznie mniej awaryjne niż na Delphi, chociaż te drugie przy właściwej eksploatacji też nie powinny sprawiać problemów. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!