Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

skrzypiące wewnętrzne rączki drzwi przednic


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Banalna sprawa, ale wkurza mnie maksymalnie. Zaraz po odebraniu auta okazało się, że skrzypi wewnętrzna rączka drzwi do strony pasażera, o czym wspominałem w innym wątku. Teraz to samo zaczęło się dziać z rączką od strony kierowcy. Inżynierowie z renault wpadli na "genialny" pomysł, aby ta rączka składała się z dwóch plastikowych części, zamiast odlać wszystko w jednym kawałku. Wygląda na to, że części nie są sklejone, tylko łączą się na ścisk, co niestety skutkuje lekkim ocieraniem się o siebie pod wpływem nacisku, czyli gdy użytkownik samochodu złapie za rączkę. W efekcie zamykając drzwi wszyscy dookoła słyszą skrzypienie, jakby to było kilkunastoletnie auto. Niby privilege, a tu taka wtopa z głupią rączką, której koszt produkcji to pewnie kilka złotych. Reklama nie jest to za dobra, a szkoda, bo ludzie oglądają się na ulicy za grantourem...

Czy mieliście taki problem, czy to tylko przypadłość mojego auta?

Tak czy siak, będę z tym jechał do ASO, tylko czasu mi szkoda...

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też lekko trzeszczy w drzwiach od kierowcy, ale nie zawsze i jakoś specjalnie mi to nie przeszkadza, gdyby trzeszczało w trakcie jazdy to byłby problem, a tak jak tylko podczas zamykania to da się z tym żyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj, żeby tylko to trzeszczało...

Oprócz rzeczonego uchwytu, u mnie trzeszczy całe wnętrze. A ukoronowaniem trzeszcząco-skrzypiących doznań jest tylnia belka, która wydaje dziwne odgłosy podczas jazdy po nierównych nawierzchniach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji wizyty w ASO celem włączenia świateł do jazdy dziennej zdemontowano owe felerne rączki i przesmarowano łączeniu plastików na razie nic nie skrzypi, ale założę się o dobre piwo, że za jakiś czas znowu będzie z tym problem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Ja także zauważam, że przy zamykaniu drzwi kierowcy skrzypi uchwyt, ale to pikuś mnie bardziej denerwuje skrzypienie ramienia z gniazdem zapięcia pasów przednich skrzypią tam w miejscu przykręcenia do podstawy fotele - w miejsce to bardzo ciężko się dostać by dokręcić śrubę bądź potraktować czymś gumową uszczelkę - to chyba ona na metalu wydaje te tepe skrzypnięcia - czy u Was też się coś takiego pojawiło i jak z tym powalczyliście

drugim, drażniącym punktem meganki jest stukanie przy wciskaniu puszczaniu pedału sprzęgła jest tam taki plastikowo metalowy element sprężyny który jakby się zawiesza i po chwili oddaje generując przy tym stuk - wybieram się z tym do ASO niech wymienią ten element.

I jeszcze jedno zgrzyt w lusterku przy elektrycznym składaniu rozkładaniu - tam tez ASO będzie musiało popracować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

To mnie najbardziej zdziwiło w MIII wcześniej miałem MII rączka była prawie identyczna też dwuczęściowa, ale tam nic nie skrzypiało tutaj nie jest jakoś bardzo źle, ale jak się ciągnie to jednak trochę skrzypi, mała wtopa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi to najbardziej przeszkadza akurat skrzypiąca lampka oświetlenia wewnętrznego przednia... drży na lewo i prawo :) moglibyśmy całą listę niedoróbek zrobić :)

 

P.S. macie rączki w drzwiach w jaki sposób?

fot. 1 taką normalnie idącą do góry jak na normalny samochód przystało?

19055785.jpg

 

fot. 2 czy tak jak tu z lewej strony tylko taki 'dołek' na włożenie palców?

E76BB67AB51F584013A79755EEF2FC5E.jpg

 

Od czego to zależy? od wersji wyposażenia?? ??

 

Ja mam 'dołek' w expression, i szczerze straszna tandeta to jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam rączkę z fotki 1, wersja privilege. Poprawili mi ją w ASO i już nie skrzypi, choć bezszelestna, to ona niestety nadal nie jest.

Nawet nie wiedziałem, że w zależności od wersji jest zwykła rączka i "dołek"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, ja w dynamique mam też rączkę z pierwszej fotki i szczerze powiem, że też nie wiedziałem że są różne rączki w zależności od wersji, a powiedz mi w jaki sposób ci poprawili tę rączkę w tym serwisie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to panowie, zgodnie z moimi wczorajszymi wnioskami, rączki zależą od wersji (o dziwo!) ja mam expression i mam do zamykania drzwi jedynie taki dołeczek widoczny na 2-giej fotce (swoją drogą fajne miejsce żeby włożyć sobie do niego telefon), jednak brakuje zwykłej rączki po stronie pasażera w przypadku jakiegoś 'niebezpieczeństwa' na drodze żeby się czegoś chwycić.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam expression i też nie mam rączki na drzwiach :-( zauważyłem jeszcze jeden mankament, a mianowicie strasznie brudzi się tkanina, która jest na około tego otworu na palce u mnie nie wygląda ona zbyt okazale z bliska po prawie 30 tyś. km :evil: do tego plastik z którego jest wykonana ma bardzo niską trwałość i od ciągłego kontaktu z palcami jest już wyślizgany :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!