Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Tutorial: wejście aux w odtwarzaczu Tuner List 22DC259/62


lucas71

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Napisałem jakiś czas temu poradnik jak i co zrobić żeby mieć aux w naszych autkach. Wiem że są pewne koszta i problemy ze zdobyciem części do przeróbki, ale ile frajdy, że udało się przerobić fabrykę. Polecam i Pozdrawiam

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witajcie.

Czy jest jakakolwiek możliwość przywrócenia zdjęć, które były tu w pierwszym poście bo nie wiem co zrobiłem źle w swoim radiu :/ W kaseciaku mam układ TEA 0675T, z tym, że on znajduje się na płytce od dołu radia, nie od jego wnętrza, ale to chyba nie ma większego znaczenia. Kanały L/P podłączyłem do nóżek 1 i 24 tego układu, a masę z wtyczki dałem po prostu pod śrubę, która ma połączenie z całą obudową radia, tak chyba może być?

Jak to działa? Niezbyt fajnie niestety. Na razie nie odłączałem silniczka bo chciałem zobaczyć czy w ogóle to się dobrze sprawuje. Podłączyłem w samochodzie radio z otwartą obudową, do wtyczki poszedł odtwarzacz mp3. Zasymulowałem włożenie kasety, czyli przesunąłem ten biały plastik i cały mechanizm opadł, czyli OK. Podjęchała do środka głowica i na wyświetlaczu pojawiło się "cass", czyli załapał. Niestety jednak muzyka grająca z odtwarzacza nie pojawiła się w głośnikach. Po wyłączeniu i ponownym włączeniu radia odskoczyła głowica, wyłączyło się odtwarzanie kaset i ku mojemu zdziwieniu zaczęła iść muzyka przez mój nowy kabelek. Niestety to nie koniec problemów. Ta muzyka działa tylko jak nie symuluje mu się obecności kasety. Co więcej leci muzyka z mp3 na każdm kanale stacji radiowej. Jakby tego było mało dźwięk jest dość cichy, jak na odtwarzaczu mp3 ustawi się dźwięk więcej niż połowę to paskudnie pierdzi...

Orientuje się ktoś co mogłem zrobić źle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest jakakolwiek możliwość przywrócenia zdjęć, które były tu w pierwszym poście...

Możesz napisać PW do autora to może zapoda.

Problem w tym, że autor ostatnio był: " luty 14 2014 08:55 "

Może jak dostanie PW to się uaktywni ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie z powodu znikających zdjęć zabronione jest obecnie umieszczanie zdjęć z zewnętrznych serwerów, hostingów, dysków i innych wynalazków. Niestety niektórzy nadal tego nie chcą respektować, nie pozostaje nic innego jak "gnębić" autora. (Posty niezwiązane z tematem zostaną usunięte)

Edytowane przez Krzychu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Szanownych Kolegów.

Ujawniam się na prośbę jednego z Forumowiczów :)

Sprawa wygląda tak, że zdjęcia, które zamieszczałem w pierwszym poście, znalazłem w sieci i faktycznie nie pamiętam gdzie (chyba jakieś rosyjskie forum)... Faktem jest, że od ponad 2 lat nie mam już tego auta (pozostałem w stajni Renault i jeżdżę espace'm - polecam) i nie mam możliwości, żeby wyciągnąć radio i zrobić zdjęcia, a na dysku fotografii już nie mam. Niemniej postaram się jutro zasiąść do komputera na dłużej i poszukać czegoś podobnego, co pozwoliło by Wam - potrzebującym AUX - ułatwić prace związane z przeróbką...

 

Dodano: 06 mar 2015 - 20:21

Co więcej leci muzyka z mp3 na każdm kanale stacji radiowej. Jakby tego było mało dźwięk jest dość cichy, jak na odtwarzaczu mp3 ustawi się dźwięk więcej niż połowę to paskudnie pierdzi...

To by wskazywało na to, że podłaczyłeś się z kabelkiem nie w to miejsce, w które powinieneś. Według specyfikacji, układ scalony TEA0675T, to układ redukcji szumów. Nie mam przed soba schematu całości odtwarzcza, bo być może miejsca, o których wspominałes (piny 1 i 24 układu) wchodzą we właściwe miejsca, ale pamietaj, że sygnał z odtwarzacza mp3 ma dość wysoki poziom i nie powinieneś go podłączać np w miejsce, gdzie wchodzi sygnał z głowicy magnetofonu.

Podaj dokładny model radioodtwarzacza, spróbuję znaleźć schemat tego sprzetu i może razem coś wskóramy... Jeśli masz dokładne ten model, który ja opisywałem, powinieneś szukać układu TEA0676 i do jego wyjścia podłączać się z empetrójką. Tak "na odległość" stawiam na to, że podłączyłeś się pod wyjście układu odszumiania, które prowadzi do wejścia układu przedwzmacniacza. Przedwzmacniacz dodatkowo wzmacnia dostarczony z mp3 sygnał i dlatego masz przesterowanie - opisane przez Ciebie "pierdzenie" ;)

 

Jeśłi chodzi o zdjęcia, to szukałem trochę i niestety wiem co zrobiłem. Ostatnio robiłem porządki na swoim serwerze, na którym jak się okazuje umieściłem wspomniane zdjęcia :( Uznając, że katalog "megane" nie jest mi już potrzebny, bo przecież meganki nie mam już tyle czasu, usunąłem ten katalog nie myśląc o tym, że leżą tam zdjęcia do niniejszego tematu forum.

Przykro mi - nie będę mógł ich odzyskać... :(

Edytowane przez lucas71
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, że się pojawiłeś :)

Moje radio to model 22DC594/62F, z tym układem TEA0675T to zasugerowałem się czyimś wpisem, kilka postów wcześniej, bo było na temat tego układu, że jak ktoś ma taki to można wlutować w nóżki 1 i 24 no i tak zrobiłem, bo ten jako pierwszy mi się rzucił w oczy to myślałem, że o to chodzi...

Nie zrobiłem też tej zworki, właśnie z tego powodu, że nie wiem gdzie to dokładnie się robi, nie ma tego zdjęcia :/ To też ma poważny wpływ na działanie? Poszukam tego układu i dam znać zapewne jutro, bo znów musze cały mechanizm od kaset wyjąć, więc postaram się jutro znaleźć na to chwilę.

Jeszcze jedno pytanie. Kilka postów wcześniej kolega @karasws502 dodał zdjęcia swojego radia i na tym pierwszym z tyłu obudowy wystaje czarny gruby bolec. Ja tam mam tylko wystając niewielki gwint, czyli tak jakby brakowało tego czarnego bolca. Co to jest i czy jest istotne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka postów wcześniej kolega @karasws502 dodał zdjęcia swojego radia i na tym pierwszym z tyłu obudowy wystaje czarny gruby bolec. Ja tam mam tylko wystając niewielki gwint, czyli tak jakby brakowało tego czarnego bolca. Co to jest i czy jest istotne?

Ten gwint służy do montażu odtwarzacza do kokpitu. Jeśli w aucie jest miejsce, to czasem potrzeny jest ten czarny plastik (czasem nakładka jest gumowa) i wtedy można odtwarzacz wsunąć w przygotowany do tego otwór montażowy. Nie przejmuj sie tym...

 

Niestety nie mogę znaleźć żadnego schematu Twojego modelu radia, więc ciężko mi sie wypowiedzieć co do porawności wykoanania przez Ciebie wspomnianej przeróbki... Rozbierz radio i spisz symbole wszystkich układów scalonych, które znajdziesz. Podaj te nazwy tutaj, a ja postaram się w katalogach odszukać który z nich jest przedwzmacniaczem i wtedy może uda się prawidłowo podłączyć całość.

 

Jak już umieścisz swój post, to daj znać na PW, bo nie przychodzi mi powiadomienie o odpowiedzi w wątku - nie wiem dlaczego... Ostatnio przyszło, a teraz, jak wpisałeś swój ostatni post nie otrzymałem powiadomienia. Dzięki temu zaoszczędzimy troche czasu ;)

 

Udało mi sie w koncu coś namierzyć, mam nadzieję, że będzie pomocne.

Według moich obserwacji, Twój radioodtwarzacz to nieco inna aplikacja, więc ciężko mi się będzie wypowiedzieć na temat zworki na układzie silnika i innych rzeczy bezpośrednio niedotyczących elektroniki. Co do tej ostatniej, wydaje mi się, że najlepszym rozwiązaniem w tym układzie, będzie podłączenie wyjścia mp3-ki pod nóżki nr 15 i 18 układu TEA6320 (dość duży, 32 nóżkowy, łatwo będzie znaleźć). Według tego, co wyszukałem, właśnie na tym układzie jest oparty przedwzmacniacz w Twoim sprzęcie. Nominalnie na te nóżki przychodzi sygnał z magnetofonu, który w naszym układzie zastąpimy sygnałem z odtwarzacza mp3. Jeśli podłączysz pod te nóżki (bądź miejsca z nimi połączone), dźwięk z odtwarzacza kaset zmiesza się z dżwiękiem pochodzącym z zewnętrznego źródła (oczywiście jeżeli jednocześnie włączysz oba te źródła). Aby tego uniknąć można by było przecinać ścieżki, ale myślę, że skoro decydujesz się na mp3, to z magnetofonu w przyszłości korzystał i tak nie będziesz... ;)

 

P.S. Oczywiście zakładam, że dokumentacja, którą znalazłem odpowiada stanowi faktycznemu u Ciebie w samochodzie.

W razie czego pisz - o ile będę potrafił, chętnie pomogę...

Edytowane przez lucas71
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorka, wczoraj nie miałem już kiedy ponownie rozebrać radia. Zrobiłem to przed chwilą i porobiłem zdjęcia żeby było łatwiej.

thumb_hosting_zdjec_1425823859__20150308_145730.jpg thumb_hosting_zdjec_1425823867__20150308_145739.jpg thumb_hosting_zdjec_1425823874__20150308_145752.jpg thumb_hosting_zdjec_1425823882__20150308_145808.jpg thumb_hosting_zdjec_1425823889__20150308_145828.jpg thumb_hosting_zdjec_1425823895__20150308_145839.jpg thumb_hosting_zdjec_1425823902__20150308_145859.jpg thumb_hosting_zdjec_1425823911__20150308_145925.jpg thumb_hosting_zdjec_1425823919__20150308_145934.jpg thumb_hosting_zdjec_1425823926__20150308_145946.jpg

 

Na jednym zdjęciu zaznaczyłem w którym miejscu był podłączony mój dorobiony przewód, odłączyłem go teraz dlatego go tam nie ma. Jak będziesz w stanie to możesz pokazać na tych moich zdjęciach gdzie powinna znajdować się ta zworka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 4 zdjęciu masz układ, o którym pisałem. Z drugiej strony musisz się dostać do nóżek nr 15 i 18 i do nich przylutować przewody od mp3 no i oczywiście dodatkowo przewód masowy... Na razie zworką się nie zajmuj, jak podlutujesz kable, ustaw ręcznie mechanizm magnetofonu w pozycji odtwarzanie i sprawdź czy w ogóle sygnał dochodzi. Ze zworką bedzie mi ciężko pomóc, bo to inny model jak mój, a ja przyznam dopiero "naocznie" jak sprawdzam, to mi przychodzą pomysły do głowy...

Edytowane przez lucas71
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o zmieniarkę to domyślam się, że złącze do niej powinno znajdować się w tym zestawie gdzie wkłada się kostkę z zasilaniem oraz tą z przewodami do głośników? Jak tak to u mnie to 3 gniazdo jest ślepe, widziałem, że u niektórych tam także jest złącze.

No nic, zrobię jak mówisz @lucas71 i zobaczymy co z tego będzie. Ja niestety z elektroniki jestem zielony. Umiem posługiwać się lutownicą, miernikiem, ale na tym koniec moich umiejętności, więc prześledzenie ścieżek nie spowoduje u mnie wyciągnięcia wniosków ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Cześć

Przepraszam za odświeżanie tematu po tak długim czasie, jednak nie widziałem sensu zakładania nowego.

Dziś postanowiłem przerobić swoje radyjko(22DC259/62P) na wyjście AUX jednak napotkałem problem.

Posiadam taki sam układ TEA0676 do którego mam zamiar przylutować kanały, zgodnie z poradnikiem (pinu 1 oraz 16 układu). Problem pojawia się gdy należy przylutować wspólna masę. Gabaryty mojej lutownicy nie pozwalają na przylutowanie masy do pinu nr 12. Moje pytanie brzmi, czy mógłby ktoś poradzić gdzie należy ją przylutować? Jestem zielony z tych tematów, rozważałem przylutowanie do obudowy radyjka jednak nie wiem czy to dobry pomysł. Kolega lucas71 w swoim poradniku napotkał podobny problem, który rozwiązał

przylutowując masę do radiatora układu, jednak nie wiem gdzie on się znajduję. Prosiłbym o wskazanie miejsca do którego jest możliwe podłączenie wspólnej masy.

post-81861-0-42170900-1432328030_thumb.jpg post-81861-0-28832300-1432328075_thumb.jpg

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 7 miesięcy temu...

witam

 

 

(poprawioną kosmetycznie wersję tego poradnika w formacie PDF można znaleźć TUTAJ)

 

 

kilka dni temu, bazując na tutejszej instrukcji zmodyfikowałem swojego kaseciaka TUNER List model 22DC259/62T, przy okazji swoich działań postanowiłem podzielić się kilkoma moimi pomysłami i wrzucić mini fotorelację ;)

 

po pierwsze, jeśli ktoś się zdecyduje to niech pamięta, że grzebać będzie przy płytce drukowane z elementami SMD, ja używałem lutownicy transformatorówki (bo tylko taką mam i używam), dodam, że trochę się w życiu nalutowałem i jakieś doświadczenie w tej kwestii posiadam, więc jak ktoś nigdy nie lutował malutkich detali to sugeruję oddać radio do jakiegoś elektronika

 

 

tekst będzie przydługi, ale pisałem go dla kogoś, kto kompletnie nie wie czego się spodziewać po wyjęciu radia

 

 

WYJĘCIE RADIA

robiłem to już drugi raz i tym razem także to był koszmar; normalnie trzeba wtyknąć w 4 dziurki druty o grubości ok 3 mm co odblokowywuje prawy i lewy zatrzask, w moim radio są tylko 2 otwory i tym razem zatrzask nie chciał odpuścić i... urwałem przedni plastik, a właściwie jego mocowania; nie ma tragedii, w najgorszym wypadku takie radio używane kosztuje 30-50 zł jako używka

 

u mnie sprawa się ułatwiła, gdyż przednia panel się zam "zdjął", w innym przypadku trzeba to zrobić samemu, aby zdjąć panel (co polecam zrobić) trzeba delikatnie podważając śrubokrętem zdjąć najpierw górną i dolną metalową klapkę radia, tam łatwo zobaczyć 4 zatrzaski 3mające panelu - widać je też na zdjęciach

 

 

MECHANIZM KASETOWY

ja od razu założyłem, że nie będę chciał utrzymać funkcjonalności odtwarzacza kasetowego, więc wprowadzę pewne modyfikacją uszkadzające ten mechanizm

najpierw trzeba wyjąć mechanizm, trzymają go 4 śruby typu torx, są tam też dwie tasiemki wczepione w płytę główną - łatwo się odczepiają

jak już ktoś wcześniej opisał, aby całość działała, to radio musi myśleć, że ma włożoną kasetę oraz głowica musi być opuszczona, prawdopodobnie da się te dwa stany zasymulować zwierając coś na płycie głównej ale nie chciało mi się tego szukać więc:

 

- polecam zewrzeć 3 przewody od głowicy, ja to zrobiłem właśnie przy mechanizmie kasetowym, pokazałem to na jednej fotce - bez tego zwarcia radio "łapie" zakłócenia od samochodu, a gdyby odłączyć głowicę od płyty głównej (wąska tasiemka między mechanizmem a płytą główną) to wzmacniają się szumy (coś jakby szum biały)

 

- silnik moim zdaniem należy rozłączyć, nawet jeśli go nie słychać to sama świadomość, że coś tam się kręci nie dawała by mi spokoju, bez pardonu odlutowałem "+" zasilania silnika, zwisający przewód zaizolowałem (można go też całkowicie odciąć) - pokazałem to na zdjęciu

 

- blokowanie "dzyngla"

najpierw należy ustawić cały mechanizm jakby była w środku kaseta, wystarczy pchnąć do tyłu plastikowy element znajdujący się na górze mechanizmu kasetowego, w tym stanie mechanizm ma pozostać już na zawsze, w dalszych punktach wyjaśnię jak zrobić aby tak się też stało

jak wcześniej wspomniałem, głowica musi "dojść" do miejsca wałka gumowego gdzie normalnie była by taśma kasety

za wysunięcie głowicy odpowiada jeden elektromagnetyczny rygiel znajdujący się obok silniczka, przytrzymuje on taki "dzyngiel" (zapadkę), należy ten elektromagnes (lub sam jego rygiel) zdemontować, ja odkręciłem elektromagnes (jedna śrubka od spodu) wyjąłem mały metalowy rygiel (sam wypada) i wkręciłem elektromagnes na pierwotne miejsce, wcześniej zawinąłem zwykłą gumkę recepturkę wokół silnika tak, aby recepturka cały czas naciągała wcześniej wspomnianą zapadkę (dzyngiel), w takiej pozycji głowica nigdy nie cofnie się - na jednym zdjęciu pokazałem zdjęty elektromagnes a na innym założoną gumkę zaczepioną o "dzyngiel" (czerwona strzałka pokazuje w którą stronę działa siła ściągająca od gumki recepturki)

jak ktoś ma lepszy/inny pomysł na zablokowanie "dzyngla" to można po swojemu, byle był efekt

 

- mechanizm wysuwania głowicy i jego blokowanie

teraz trzeba "spuścić" głowicę i zablokować ją w takiej pozycji, bez zasilania silnika i z zablokowanym "dzynglem" być może nie trzeba blokować, ale wolałem to zrobić niż później się wkurzać, należy odkręcić przymocowaną czterema śrubami metalową pokrywkę mechanizmów kółek i zębatek, jak już mamy tam dostęp to kręcimy jednym z dużych kółek aż głowica się opuści, kierunek kręcenia trzeba znaleźć doświadczalnie, najlepiej kręcić jakimś śrubokrętem bo tych kółek należy wykonać kilkanaście może więcej, jak już głowica zostanie opuszczona (być może dalsze w tedy kręcenie będzie powodowało "trykanie" mechanizmu) należy (tzn. jak tak zrobiłem) zakleić taśmą izolacyjną obydwa duże koła aby się nie obracały - pokazałem to na jednej fotce

 

- blokowanie przycisku wysuwania kasety i przewijania

wszystko na nic jeśli w którymś momencie magnetofon "wypluje" kasetę której nie ma i rozłączy cały układ, aby tak się nie stało, rozłączyliśmy już silniczek, zablokowaliśmy gumką "dzyngiel", wywaliliśmy rygiel elektromagnesu

niestety można jeszcze wcisnąć jeden z przycisków wystających, np. przewijanie lub wysuwanie kasety, bardzo tego nie chcemy, więc trzeba jakoś zablokować te przyciski, ja zablokowałem je mechanicznie, chyba prościej się nie da, zarówno lewy przycisk jak i oba przyciski przewijania zablokowałem zwykłymi śrubami, w przycisku "wysunięcia kasety" wystarczy malutka śrubka przełożona i skręcona nakrętką w miejscu pokazanym na jednym ze zdjęć, a w przypadku przycisków przewijania wystarczy gruba, krótka śruba z nakrętką skręcone tak jak na kolejnym zdjęciu

nic nie trzeba wiercić, ale dobrze jest dobrać średnicę śrub aby dobrze pasowały w znalezione otwory

 

 

CZAS NA LUTOWANIE

interesują nas 3 końcówki układu przedwzmacniacza, czyli miejsce gdzie (jak sądzę) dochodzą wstępnie wzmocnione sygnały z głowicy

w moim przypadku podłączałem się do przedwzmacniacza TEA0676, musiałem się wpiąć w masę (końcówka 12 scalaka) i dwa sygnały kanałowe (nr 1 i nr 16 scalaka), wszystkie połączenia należy wykonać najbliżej przedwzmacniacza jak tylko się da - pokazałem schemat scalaka na jednym ze zdjęć

miejsce przylutowania kabelków pokazuje ściągnięty z netu obrazek, a właściwie czerwone strzałki na nim (nie miałem własnego zdjęcia)

ja miałem, więc użyłem cieniutkiego kabelka od starego iPhone'a, są tam 3 żyły, masa główna i masa od każdego kanału, można użyć właściwie każdego kabelka byle był giętki, nie za gruby i ekranowany, punkty lutowania dla kanałów L i P wybrałem "przelotki" między warstwami laminatu, a masę sygnałową musiałem sobie delikatnie nożykiem "wyskrobać" odsłaniając lakier płytki

kabelki przed lutowaniem najlepiej pobielić, dociąć i dopiero przystąpić do lutowania pamiętając aby nie przegrzać niczego, chwilę po przylutowaniu kabelka warto zalać miejsce lutowania klejem na gorąco, żeby nic się nie urwało

nie mam pojęcia który kanał jest lewy, a który prawy, można to zweryfikować i odpowiednio przylutować kabelek go gniazda wyjściowego, zastosowałem gniazdo montażowe mini jack, które wkręciłem w klapkę od kaset...

 

 

WEJŚCIE / GNIAZDO MINI JACK

poszedłem o kroczek dalej od wcześniejszych pomysłów, skleiłem klejem na gorąco klapkę zaślepiającą otwór na kasety tak aby na sztywno była ona zamknięta, w szerszym miejscu kasety, na w/w klapce jest takie zgrubienie plastiku, tam wywierciłem otwór i wkręciłem gniazdo mini jack (stereo), kabelek od przedwzmacniacza przeprowadziłem "bokami" układając go podczas skręcania mechanizmu kasety...

pamiętajcie, że nic na siłę, jak coś się nie składa to trzeba to dobrze obejrzeć, u mnie na przykład jedna ze śrub blokująca przyciski przewijania trochę oporowała przy składaniu więc musiałem ją nieco przestawić

kabelek dobrze żeby nie był zbyt długi bo może zbierać zakłócenia (jak antena)

przednią klapkę oraz górną pokrywę założyłem dopiero gdy sprawdziłem "na krótko", że całość działa jak się spodziewałem, na wyświetlaczu jest wskazanie odtwarzania z kasety, można się przełączać na inne źródła radiowe

sprawdzone radio należy złożyć do qpy, założyć przód (ja musiałem posiłkować się klejem na gorąco bo miałem zerwane zatrzaski) i można montować radio na stałe

 

 

BLUETOOTH

nie lubię kabli!!! posiadam i wiem jak używać smartfona ;)

stwierdziłem, że to smartfon będzie źródłem dźwięku, komunikatów z nawigacji czy Yanosika, a dodatkowo chciałbym rozmawiać w czasie jazdy "na głośnikach", dokupiłem taki oto diwajs, przystosowany jakby dla moich potrzeb, specjalnie umieściłem gniazdo mini jack w szerszym miejscu bo tam idealnie wpasowywał się ów diwajs (pokazany na kolejnych fotkach), jest to urządzenie udające słuchawki bluetooth i podające sygnał analogowy na wtyczkę mini jack, dla tego też montowałem gniazdo mini jack

w styczniu 2016 urządzenie kosztowało mnie 67 zł z wysyłką, z czasem pewnie będzie taniej

"diwajs" całkiem ładnie wpasowuje się w szczelinę kasetową wystawiając jednocześnie szczelinę mikrofonową w stronę kierowcy, raz zamawiałem pizze jadąc autem i się udało, pani w pizzerii powiedziała, że wiedziała, że to rozmowa nie jest prowadzona bezpośrednio przez telefon ale spokojnie dało się zrozumieć zamówienie, ja słyszałem bardzo dobrze

 

 

PODSUMOWANIE

"zbudowany" zestaw niewielkim kosztem udaje te nowoczesne systemy montowane teraz w autach, działa całkiem fajnie ale nie idealnie i z tym się trzeba pogodzić, albo odpuścić temat

 

 

ZADY I WALETY

- "diwajs" działa na baterie, jak nie ma połączenia z telefonem to się po kilku minutach wyłącza (i dobrze) niestety trzeba to włączyć wsiadając do auta i od czasu do czasu podładować (domyślam się, że co kilka godzin pracy), zasilanie urządzenia w czasie pracy jest możliwe, ale niestety moje dwie (markowe) ładowarki powodowały jakieś zakłócenia, włącza się urządzenie przytrzymując 3 sek przycisk na boku

- można zawsze podłączyć dowolne urządzenie kabelkiem 2_x_mini_jack

- funkcjonalność kasetowa została zniszczona

- jakość dźwięku... hmmm lubię dobry dźwięk, raczej jestem wybredny jeśli chodzi o źródła dźwięku, jak dla mnie to będzie 7 na 10 bo dźwięk nie jest taki "tłusty" jak by mógł być, są nieduże szumy (słyszalne trochę gdy z telefonu nic nie gra), mam wrażenie jakby dźwięk przechodził przez minimalny efekt "pogłos", ale zapewniam, że spora część "normalnych" ludzi, którzy nie mają bardzo wygórowanych oczekiwań będzie z takie przeróbki bardzo zadowolona

- cały czas działa sterowanie głośnością oraz wyciszaniem z kierownicy

- "diwajs" ma oprócz przycisku On/Off/Pair także taki mały przełącznik do zmieniania utworów i/lub zwiększania/zmniejszania "mocy" sygnału wyjściowego - trzeba sobie jeden raz metodą prób i błędów ustawić odpowiedni poziom wyjściowy urządzenia, trzeba pamiętać aby z telefonu leciał najlepiej maksymalny poziom głośności

 

Robert

post-49264-0-10889700-1455649020_thumb.jpg

post-49264-0-77886200-1455649210_thumb.jpg

post-49264-0-97502700-1455649380_thumb.jpg

post-49264-0-22694300-1455649868_thumb.jpg

post-49264-0-38129300-1455650640_thumb.jpg

post-49264-0-09310700-1455650753_thumb.jpg

post-49264-0-94768600-1455651728_thumb.jpg

post-49264-0-20774300-1455652708_thumb.jpg

post-49264-0-74594500-1455652716_thumb.jpg

post-49264-0-26483600-1455652728_thumb.jpg

post-49264-0-17647000-1455654296_thumb.jpg

post-49264-0-20431700-1455654375_thumb.jpg

post-49264-0-76536700-1455654885_thumb.jpg

post-49264-0-22220100-1455654892_thumb.jpg

post-49264-0-74013000-1455657242_thumb.jpg

post-49264-0-75752400-1455657251_thumb.jpg

post-49264-0-85028800-1455657260_thumb.jpg

post-49264-0-47345100-1455657269_thumb.jpg

post-49264-0-07993900-1455657278_thumb.jpg

Edytowane przez obe1978
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Dzięki za poradnik.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Postępowałem krok po kroku jak było napisane, niestety gdzieś przy symulacji włożenia kasety zrobiłem błąd. Kręcąc dużym kołem (z gumowym paskiem) nie mogłem zbliżyć mechanizmu głowicy. Udało mi się to dopiero używając śrubokrętu jako dźwigni, bezpośrednio obracając koło odpowiedzialne za ruch głowicy. Odlutowałem także przewód + silniczka.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Teraz stoję w punkcie gdzie radio w ogóle nie wykrywa, że kaseta jest włożona (chociaż na koniec nawet umieściłem w środku zwykłą kasetę)

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Proszę o pomoc w obejściu układu kasetowego. Na samym początku tematu autor pisał o zworce pozwalającej przełączać źródła odtwarzania, niestety zdjęcia przepadły. Może ktoś z Was wie gdzie należy ją wstawić?

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Wlutowałem przewód ekranowany bezpośrednio na nóżki i wypuściłem gniazdo mj na zaklejonej klapce kaseciaka tak jak autor tutoriala.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Niestety, żeby cieszyć się wejściem AUX muszę jakoś ominąć sprawić żeby radio widziało w środku kasetę.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Z góry dziękuję za pomoc tym, którym mod się udał.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Pozdrawiam!

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 16 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!