Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

EGR Scenic II


hymmen

Rekomendowane odpowiedzi

Prawdę mówiąc pisząc poprzedni post sugerowałem się silnikiem 1,5 dci chociaż w 1,9 dci zawór jest niemal identyczny. Różnica jest taka, że 1,9 dci można zaslepić nie tyle sam zawór egr ile dolot spalin do zaworu. Aby błąd nie był wyświetlany sam zawór musi być sprawny, tak mi się przynajmniej wydaje. Opcja opisana w moim poście powyżej dotyczy zaślepienia egr w 1,5 dci.

W swoim pojeździe wyciągałem zawór egr celem profilaktycznego wyczyszczenia i nie znalazłem opcji by go zaślepić, a przyznam, że też pod tym kątem go wyciągałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Zapalił mi się servis z komunikatem o błędzie wtryskiwacza, po jakimś czasie ok 10 min zapalił się silnik z komunikatem "emisja kontroler" więc pewnie zapchał się EGR. Czy jedno z drugim ma coś wspólnego czy to osobna awaria?

 

Dodano: 07 lis 2012 - 20:30

Zapalił mi się servis z komunikatem o błędzie wtryskiwacza, po jakimś czasie zapalił się silnik z komunikatem o emisja kontroler więc pewnie zapchał się EGR. Czy jedno z drugim ma coś wspólnego czy to osobna awaria?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na pewno zatarte łożysko? Może silnik dziwnie huczy podczas pracy? Jeśli tak, to może być alternator do wymiany lub do regeneracji (kto co woli). Aha, jeszcze jedno, nie rozładował Ci się ostatnio akumulator i po tym pokazał Ci się błąd o braku ładowania? :( Jeszcze kwestia żebyś sprawdził miernikiem wartości ładowania. Może regulator też być winien...Trzeba by sprawdzić jak wyglądają pierścienie ślizgowe na wirniku. Ale samemu to sprawdzić (przynajmniej jak dla mnie) ciężka robota ;)Co do błędów o EGRze to nie wydaje mi się żeby to jakoś było połączone ale głowy nie dam sobie uciąć :)

Edytowane przez Megi98
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ewidentnie slychac nietypowy szum przy alternatorze. Auto mam od roku i nigdy nie bylo problemu z akumulatorem. Tyle co wczoraj widzialem to alternator nie jest chlodzony ciecza ale sprawdze to jeszcze. Rozumiem ze w przypadku alternatora wodnego jazda autem nie jest wskazana? Moze uszkodzic sie uszczelnienie. Mam nadzieje ze to wszystko wina braku ladowania w przeciwnym razie mialem wyjatkowego pecha lapiac 3 usterki w niecale 10min

Edytowane przez spamergt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Do tomik. Absolutnie się z tobą zgadzam jednak proszę zauważyć, że na błąd EGR miała wpływ awaria alternatora. Po naprawie alternatora błąd EGR i wtryskiwacza samoistnie zginął.

Edytowane przez spamergt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Mam pytanie, jak szukać używanego EGR to którym numerem mam się sugerować podczas szukania części?

8200282949 czy 8200550348?

Często trafiam na EGR który zgadza się górny numer ale dolny to już inna bajka...

 

IMG_20180411_095102977.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!