Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

kolego co to znaczy padł filtr? masz 10 tys km przebiegu jakim cudem padł Ci filtr? poza tym filtr może się chyba co najwyżej zabrudzić...

 

o co chodzi z tym parowaniem szyb? włącz klimatyzacje... niech odparują. jeśli to nie pomaga proponuje skoczyć do ASO mimo wszystko. kupiłeś nowe auto a teraz kombinujesz?

 

dmuchawa działa normalnie? jak zwiększysz moc to słyszysz że silniczki szybciej pracują? moze w czym innym tkwi jednak problem...

 

P.S. w ogóle zdefiniuj jeszcze 'zaczęły parować' przecież to normalne przy takiej pogodzie że szyby parują :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod pojęciem "padł" miałem właśnie na myśli jego zabrudzenie, zapchanie - jak wolisz.

 

Nie dziw się że po 10 tys może być zabrudzony, jak widzisz z mojego opisu mieszkam na śląsku, w okolicach same kopalnie, koksownie itp. W poprzednim samochodzie także po podobnym przebiegu musiałem zmieniać filtr.

 

Klima oczywiście pomaga w szybki odparowaniu - jednak szyby bez niej parują dużo szybciej niż kiedyś (biorę pod uwagę panujące warunki atmosferyczne). Sam nadmuch (wentylator) są raczej OK.

 

A co do jak to nazwałeś "kombinowania" - prawie 200 stówy różnicy pomiędzy wymianą w ASO a samemu to trochę dużo jak na czynność która trwa kilkanaście minut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr p.pyłkowy i jeżeli nie trzeba wyciągać silnika ze skrzynią biegów to nie ma mowy o utracie gwarancji. To jest jak najbardziej część eksploatacyjna, ba jeżeli jest jak wyżej to użytkownik jak najbardziej może to sobie wymienić sam, jak choćby przepaloną żarówkę. Inna sprawa, czy jest dostępny odpowiedni filtr poza ASO :) Wtedy nie ma rady...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Astrze II wymieniałem sam... schowany był za schowkiem, rzeczywiście przebitka na samym filtrze, nie mówiąc już o kwocie jaką wołają za samą wymianę w ASO jest wielka.

 

Jeśli wiesz gdzie jest filtr, masz oryginał :) i to rzeczywiście w tym problem to wymieniaj i nie pytaj :) byle żebyś nic nie popsuł przy okazji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informacje.

Przedzwonię jutro do ASO i dowiem się ile w rzeczywistości kosztuje sam filtr i ewentualna robocizna.

Inna sprawa to jak go znaleźć :-? - oczywiście w samochodzie (w clio nie było problemu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze w MII znajdowal sie gdzies z lewej strony pod schowkiem pasazera, tam w przestrzeni na nogi. Z tego co widzialem trzeba go stamtad wyszarpac ale nie wiem dokladnie jaka jest procedura montazu.

W MII zalozenie takiego filtra trwa mniej niz minute :)

Mam nadzieje ze w MIII bedzie podobnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko się zastanów, bo naszła mnie taka myśl czy nie zostawisz śladów na torxach. Bo jak wcześniej nie był wymieniany filtr to śruby są całe, nie pokancerowane. A każde odkręcanie zostawia ślad. Więc podczas naprawy związanej z ogrzewaniem i klimatyzacją mogą robić problemy. :-?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja z doświadczenia powiem, że mi parowały szyby w Meg II a wina leżała po stronie letnich dywaników. Zmiana na gumowe pomogła. To tak gwoli uzupełnienia tematu. Niekoniecznie musi wszystkim pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!