Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Były stosowane filtry białe , szare i czarne. Samo zdjęcie nie oddaje stanu filtra, warto zobaczyć co jest między lamelkami. Najlepiej wymieniać co roku, po dwóch latach na pewno wyglądałby nieciekawie. I tak masz szczęscie, że był dobrze założony a nie powyginany w harmonijkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na filtrze są widoczne numery, może fachowiec rozpozna co to było założone.

Wygląda na oryginał.

Jedno co mnie martwi, to to ,że może ten filtr był od nowości?

Bo teraz nawiew dmucha jak nigdy dotąd ;)

A i jeszcze dodam, że jak go wyciągałem to wysypała się masa śmieci.

W samym filtrze też było sporo towaru, wagę też miał sporą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniałem w megane co 10kkm czyli 2/3 razy w ciągu jednego roku, i za każdym razem był strasznie przesyfiony. Zakładałem węglowy (czarny jako nowy), a auto głownie jeździło ze mną albo po mieście, albo po autostradach nie po lasach więc wymiana rzadziej niż 2 razy do roku na jesień/wiosnę kiedy drzewa pylą najbardziej to samobójstwo dla samego siebie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też wymieniam co 10kkm czy jest bardzo brudny? Nie tak tragicznie. Ale dla alergika wymiana filtra to konieczność. Ale wymiana w Megane jest akurat przykra. W L2 było dużo lepiej. A w peugeocie 206 to wogole przyjemność

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr z pionowymi lamelkami jest lepszy :) Nic nie trzeba ściskać i martwić się, czy się rozpręży prawidłowo. A na poważnie: filtr z pionowymi lamelkami "kosi" się w romb. Dzięki temu lamelki się nie łamią, tylko elegancko składają. O tak:

filtr.jpg

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.04.2021 o 21:07, kacper69 napisał:

Czy to możliwe, żeby tak wyglądał filtr po 2 latach?

Bardziej niż mozliwe.

Ja kiedyś po miesiącu musiałem wyciągnąć owy filtr i gdybym sam tego nie robił to pojechałbym do ASO z awanturą, że nie wymienili, tak był zasyfiony a ty się pytasz po 2 latach :) :) :)

Dziwne, że po takim czasie jeszcze nie zgnił.

Ja wymieniam czasem dwa razy do roku, tak koło połowy maja i potem przed zimą.

Koszt na tyle niewielki a zdrowie i nieparowanie szyb cenniejsze :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@omega Dla mnie temat z zginaniem filtra to porostu porażka. I jeszcze trzeba leżeć w progu. W Peugocie 206 otwierasz maskę wyciągasz filtr wkładasz nowy i zamykasz maskę. W L2 jedna śruba odkręcasz schowek. Potem dwie śrubki obudowy filtra i też po temacie. Wygodnie szybko bez łamania kręgosłupa. Ale muszę przyznać że w C5 II jest gorzej bo przeszkadzają jeszcze pedały :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!