Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z odpalaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

już drugi czy trzeci raz zdarzyło się mojej małżonce, która głównie jeździ megi, że ma problemy z odpalaniem. Wg informacji jakie mam od niej kontrolki są ok, rozrusznik kręci a samochód nie pali.

Dzisiaj było najgorzej , bo nie palił przez 5-6 kręceń

Problemem są zawsze awarie, które wystepują tymczasowo bo są trudne do zdiagnozowania. Od czego zacząć ? To może deszcz jest sprawcą, cewki, akumulator raczej nie

 

Pozdrawiam i dziękuję za ew. porady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz zagazowany model ??

 

Ja mam podobny problem, i co jakiś czas wpadam na adaptacje ustawień silnika i pomaga. Problem związany raczej od instalacji LPG, ale mój zaprzyjaźniony mechanik na 10% tego nie potwierdza. Już 2 miesiąc ma się tym zająć tylko po znajomości nigdy nie ma czasu :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, na szczęście nie :)

kein gas !!!

 

Sprawdzę jeszcze woltomierzem potem w garażu napięcie spoczynkowe i ładowania

O dziwo żadna kontrolka od łądowania nie mryga, jakby coś z tym było nie tak. Może gdzieś cholender woda podcieka ? Ale gdzie ?

 

[ Dodano: 2007-07-25, 08:09 ]

Witam

wczoraj wieczorem zszedłem do garażu i było wszystko ok. Dzisiaj rano żonka dzwoni, żebym przyszedł bo nie pali

Kręciłem go ze 6 razy i w końcu zaskoczył. Co to może być ? Może paliwo lewe (wg komputera 9 litrów w zbiorniku) ? Albo się jakoś cofa do baku ?

Doradźcie proszę :-|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jak w temacie mam problem z paleniem mojego autka (Renault megane Sport/Coupe RT 1,6e silnik w benzynie rok. 1998). Opisze teraz na czym problem polega: jak przekrecam kluczyk to czasem pali za pierwszym razem, ale czasem musze krecic i 15 razy zanim zapali :/. Jesli ktos wie czym moze to byc spowodowane prosze o jakas odpowiedz.

 

ps. nie wiedzialem do jakiego dzialu wrzucic ten temat to napisalem tutaj. Jesli Administrator lub Moderator forum uzna ze źle zamieściłem temat proszę o nie kasowanie tylko przeniesienie go w odpowiedni dział.

 

Pozdrawiam

Mateusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Od jakiegoś czasu mam problemy z odpaleniem mojej kochanej megagnki, nie ma w sumie na to zasady, czy zimno, czy wilgotno, czy upały... Po przekręceniu stacyjki wszystko kręci ale nie chce zapalic. Czasami od razu, np rano, a czasami nawet po rozgrzaniu silnika i krótkim postoju pare minut musze kręcic i się męczyć. Wymieniłem niedawno wszsytkie świece i był spokój na kilka dni. Zastanawiam się czy ma to może związek z poziomem oleju bo jest b. niski, pomimo iż wskaźniki wskazują OK. Na bagnecie sprawdzałem i nie jest za dobrze. Czytałem że niektóre auta tak maja, że przy niskim poziomie oleju odcina zapłon. Może w megankach jest tak samo? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie mi jedna rzecz. 2 razy zdarzylo mi sie ze samochod nie chcial mi odpalic w lutym i tydzien temu. Krecil krecil i nie odpalal. Poczekalem az silnik wystygnie (w zimie 25 min, ale ostatnio 1,5h bo w sloncu stalem, sic!) i odpalil od strzalu tak jak zawsze.

 

Czy to tez moze byc w/w czujnik, ktory powoli sie konczy czy raczej szukac przyczyn gdzie indziej? Dodam ze jestem po wymianie kabli, swiec i wszystkich cewek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!