Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

czujnik cofania


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam Megane Sedan i założyłem czujniki Valeo 632000 w miejscach tak jak Misha.

Sam zestaw wygląda na bardzo solidny. Po założeniu cieszyłem się nim 2 dni. 3 dnia spadł deszcz i czujniki zwariowały.

Okazało się że jak są mokre (może być już po deszczu) to piszczą jak chcą, raz szybko raz wolno mimo że za samochodem nic nie ma.

Zadzwoniłem na infolinię Valeo i tam powiedziano mi że one tak mają ale że jak zbliżę się do przeszkody na 30cm to na pewno zaczną piszczeć stałym dźwiękiem.

Podobno nowe wyższe modele mają już to poprawione i woda jest lepiej odprowadzana.

Szczerze mówiąc to trochę się zawiodłem bo kupiłem firmowe czujniki za 159zł a znajomi maja noname za połowę ceny i działają nawet w deszczu.

Myślałem że Valeo nie pozwoli sobie na coś takiego ale jednak się myliłem.

To tak gdyby ktoś chciał takie kupić.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Megane Sedan i od roku zamontowane czujniki Valeo w tych samych miejscach, sprawują się rewelacyjnie, jedynie podczas mocnego deszczu wykrywają obecność przeszkody ale wiadomo są czułe i odbijają sygnał od kropel, szczerze polecam nie

wiem jaki to dokładnie model ale kosztował ponad 200pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje kosztowały 69zł. po pół roku jeden czujnik oszalał ale na szczęście na gwarancji został wymieniony. Działaja super i nie ma szans żeby piknęły na coś innego niż przeszkoda:) (chyba ze właśnie usterka samego czujnika).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lineumaciel, bierz z wyświetlaczem i buzerem, buzer po jakimś czasie jest denerwujący. Możesz wówczas przestawić się na wyświetlacz. Ja mam wyświetlacz i możliwość przełączenia głośności buzera na ON, 1/2, lub OFF i jest w tej 3 pozycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc po sobotniej chwili relaksu z samochodem mam i ja ;-).

Zainstalowałem sobie zestaw z Valeo nr. kat 632002 dla zainteresowanych mogę powiedzieć że w Olsztyńskim Intercarsie można je kupić w granicach 180zł brutto.

Po jednym dniu zabawy mogę powiedzieć że spisują się dobrze. Co będzie dalej zobaczymy, wiem że kolega Ochnirob ma je trochę czasu i sobie chwali.

U mnie również zostały zamontowane w czarnej listwie. Dwie zewnętrzne dziury wywierciłem bez problemów, natomiast dwie wewnętrzne z związku z długością czujek wiązały się z koniecznością wywiercenia również otworów w belce. Dostarczone wiertło dało radę.

Przewody za pomocą opasek elektrycznych przypiąłem do belki. Wiązkę przeprowadziłem przez jeden z dwóch otworów technologicznych jakie znalazłem. Centralka trafiła wraz z głośnikiem trafiła pomiędzy lewą lampę a lewe nadkole. Jednym słowem wszystko ładnie przykryte.

Tak to mniej więcej wyglądało u mnie. Jedyne co pozostało do zrobienia to przeniesienie głośnika gdzieś bliżej kierowcy bo z bagażnika słabo go słychać. Inną irytującą sprawą jest to że po włączeniu biegu i załączeniu się ciągłego sygnału z czujników wyrzucenie wstecznego powoduje zanik dźwięku stopniowo tzn biiiii jest takie jak by centralce się rozładowywała bateria ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam koledzy, dorzucę się do tematu:-) Czy ktoś montował to czujniki parkowania w 5htch Megane I Ph I?? Czy istnieje możliwość zamontowanie czujników na czarnej listwie na zderzaku, no i jak pociągnąć kable od czujek. Byłbym wdzięczny za foto lub jakiś manual, gdyż wszytkie opisy są do sceników i kombiaczków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja może mam zapytanie w trochę odrębnej kwestii, ale też związanej z czujnikami.

Niestety nie mam zdolności manualnych :-? no i czasu, żeby móc pobawić się w samodzielną instalację czujników. W związku z tym mam pytanie czy ktoś z was może polecić jakiś warsztat (lub osobę), która założyłaby czujniki w moim Sceniku (chodzi o model z 4 czujnikami, wyświetlacz i buzzer) najlepiej w Warszawie.

Będę wdzięczny za informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam serdecznie

Zakupiłem na allegro poniższe czujniki parkowania TYŁ:

http://allegro.pl/show_item.php?item=1290103324

Mam nadzieję, iż czujniki dostanę w tym tygodniu i będę chciał je zamontować. Jednak przed tym faktem chciałbym w myśl sentencji, iż kto pyta ten nie błądzi skonsultować parę spraw :

Przede wszystkim czy ktoś z użytkowników forum miał do czynienia z tym produktem? jeżeli tak to proszę o uwagi

Czy czujniki można zamontować w czarnej listwie na tylnym zderzaku w modelu Megane I ph2 Hatchback?

Serdecznie pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!