Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

1.9dci Brak mocy, spadek mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Krzycholl u mnie dosłownie to samo tylko regeneracja turbo w między czasie . Auto już 3 dni u mechaników. Egr, elektrozawory, przepływka ok zero błędów, pedały gazu ok, czujniki sprzęgła i chamulca hamulca ok , wygrany nowy soft i dalej lipa !

 

Dodano: 21 lis 2014 - 19:16

.... Sorki za "hamulec".... Dalej nic ma ktoś pomysł ?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 11 miesięcy temu...

Rozwiązanie zagadki:

Czujniki pedału hamulca i sprzęgła!

Starczy było wyjąc wtyczki nad pedałami popsikać WD40 i GITARA wszystko śmiga jak nowe. Nic nie trzeba było wymieniać. W ASO to by najchętniej wymienili cały silnik.

 

[ Dodano: 2011-01-20, 21:42 ]

Tylko cały czas mam problem z komunikatami na szafie.

EINSPRITZUNG UBERPRUFEN i BORDELELEKTRONIK DEFEKT

Na komputerze wyskakuje już tylko że problem z przepływomierzem ale nic o tych błędach, nic nie czuć w jeździe samochodem bo śmiga jak nowy jedynie przy odpalaniu ze 2 razy się zadławi. Wiec nie rozumiem czy miał ktoś może podobny problem?

 

Dziś spotkał mnie taki sam problem,aczkolwiek mocy brakło praktycznie zupełnie.

Popsikałem preparatem do czyszczenia styków i Działa!!!!

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość matrix33x

Witam wszystkich koledzy mam mały problem i proszę o pomoc kupiłem meganke 1,9 131KM z 2008r. i autko jak by nie miało mocy na autostradzie przy wyprzedzaniu autko nie chce więcej jechać jak 160 pod pedałem luz wciskam do końca a ono nic więcej proszę o pomoc silnik jest suchy równo pracuje żadnych wycieków czy to turbina czy może zawór erg oczywiście autko ma DPF też

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyn może być sporo, na pierwszy ogień do sprawdzenia, czy nie ma błędów w komputerze.

Do sprawdzenia jeszcze EGR, bo może się nie zamyka do końca i szczelność układu wydechowego.

FAP jest czysty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za pomoc i wskazówki opisane w tym wątku. Miałem podobne objawy w Megane 2 ph II Grandtour 1.5 DCI 86KM 2008

Dodam jeszcze że czasem (nie wiem od czego to zależy) powyżej 2700 obrotów dostaje napływu mocy na 2/3 biegu jakby wystrzeliwało z procy. Czyli do 2700 zamulone powyżej wciska w fotel... nie mam pojęcia o co chodzi:/

potwierdzam że pomogła wymiana podciśnieniowego elektrozaworu regulacji turbo "Przetwornik ciśnienia turbosprężarki (PIERBURG)". Po wymianie samochód przyspiesza jak nowy.

symptomy

- brak przyspieszenia

- komunikat "sprawdź wtrysk" przy obciążeniu silnika

- migająca kontrolka "sprawdź wtrysk" na jałowych obrotach

- przy przyspieszaniu: do 2000 obr przyspiesza dobrze, potem muli, następnie przy 3300 "wystrzela jak rakieta".

- po podłączeniu ELM327 podczas jazdy zmierzone ciśnienie doładowania 1,2 (+0,2) przy wciśnięciu gazu w podłogę, podczas gdy powinno być około 2,5 (+1,5).

- błąd P2263.

- "terkotanie" (prrrrr) dochodzące z elektrozaworu

 

UWAGA - te elektrozawory są inne dla 1.5 DCI i 1.9DCI

dla 1.5 DCI numer katalogowy: 7.02256.21.0

tkrass

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyn może być sporo, na pierwszy ogień do sprawdzenia, czy nie ma błędów w komputerze.

Do sprawdzenia jeszcze EGR, bo może się nie zamyka do końca i szczelność układu wydechowego.

FAP jest czysty?

Ok, kupuję clipa, może coś pokaże. Jak go przetestuje, to dam znać co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!