Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Informuje wszystkich posiadaczy megane z silnikiem 1,6 że dziś odebrałem auto z serwisu i było wymieniane w nim KZF podobno to pierwszy przypadek w Polsce

 

http://w433.wrzuta.pl/film/1fa2r14tQdD/megane_3_kzf

I dlatego za drugim razem (MII miałem z KZF) kupiłem z silnikiem 1,4 TCe <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

no i stało się ;) ;) dziś rano KZFR odezwało się na pewno jak włączyłem zapłon nacisnąłem start/stop silnik załapał zaterkotało KZFR i auto zgasło :) ponowiłem próbę, a silnik załapał tak jak zwykle ;) szok w niespełna trzy letnim aucie 40 tyś przebiegu chyba się wyleczę na dobre z Renault ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szok w niespełna trzy letnim aucie 40 tyś przebiegu chyba się wyleczę na dobre z Renault

A poziom oleju sprawdzony miarką i na maksa jest :) ;) ;) Ostatnio był temat założony na forum, że koledze odzywało się koło po wymianie i uzupełnienie oleju na poziom maks w silniku rozwiązał ten problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

tak poziom oleju jest na maksa utrzymuje się taki sam od wymiany do wymiany ;) dziś rano była cisza zapalił normalnie podejrzewam, że przyczyną mogło być to, że poprzedniego wieczora zdążyłem tylko przejechać spod domu do garażu na zimnym silniku i od razu zgasiłem może dlatego koło odezwało się następnego ranka (niedobór smarowania) wczoraj trochę pojeździłem i dziś rano była cisza

 

Dodano: 14 gru 2011 - 07:45

diagnoza serwisowa KZFR do wymiany :D czyli nic producent nie zaradził i następny model ma kłopoty z KZFR ;) co za badziew!!! ;) wcześniej odzywał się co kilka tygodni teraz już prawie codziennie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwarancje miałeś standardowa 2 letnią. Ja z nimi walczyłem jak był na gwarancji to upierali się że to nie kzfr dopiero po pokazaniu kilku filmików z tego jak odpala auto i wielu kutniach mi je wymienili ale i tak musiałem za olej zapłacić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie od razu w ASO stwierdzili, że trzeba samochód zostawić na noc żeby zobaczyli bo to zapewne jest KZFR, jestem już po gwarancji była standardowa 2 lata, na dzień dobry zaproponowali mi 40% rabat, ale jeszcze z RP będą negocjować więc po nowym roku się okaże zobaczymy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Daj znać co i jak zrobili Ci w serwisie już p gwarancjii jaki to był koszt, bo i u mnie co prawda przebieg trochę większy, ale i 3 razy w przeciągu 4 dni odezwało się najprawdopodobniej KZFR przy odpalaniu na zimnym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na razie przestałem się przejmować gdy zrobiło sie cieplej i auto szybciej się nagrzewa KZFR ucichło nie odezwało się juz ze dwa miechy, jak zacznie warczeć za każdym razem to sie tym zajmę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam!

 

Odświeżam ten temat aby zapytać użytkowników Megi III z silnikiem 1.6 16V 110KM jak tam wygląda sprawa KZFR w ich samochodach. Od ostatniego postu minęły prawie 3 lata, więc pewnie więcej użytkowników mogło mieć lub nie potencjalnie problemy z KZFR.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Interesuje mnie na ile awaryjny jest ten element (w porównaniu np. do KZFR z MII, gdzie jak wyszukałem na forum było z tym sporo "przebojów") i czy jeśli przez ostatni rok potencjalny charakterystyczny objaw "zużycia" się KZFR wystąpił może max 2 razy to czy jest sens je wymieniać na nowe? Pisząc objaw mam na myśli "traktorowe" uruchomienie silnika, które trwa ze 2 sekundy po czym wszystko wraca do normy z pracą silnika (brak innych objawów, obroty stabilne, mocy nie brakuje). Zaznaczę, że ten objaw pojawił się tylko przy dłuższym postoju (ponad 2 dni).

<><><><><><><><><><>><><><><>

Nie będę ukrywać, że pytam, bo chciałbym wymienić rozrząd i zastanawiam się, czy warto ponosić dodatkowy koszt na wymianę KZFR.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Pytanie też na ile nowa część będzie bardziej wytrzymała od poprzednika... czy Renault poprawiło jakość wykonania tej części?

<><><><><><><><><><>><><><><>

Proszę mnie też upewnić, bo znajduje sprzeczne odpowiedzi... wymiana KZFR wiąże się też automatycznie z wymianą oleju?

<><><><><><><><><><>><><><><>

Z góry dziękuję za udzielenie odpowiedzi ;) Jednocześnie witam na forum :)

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.9 - Enter Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zmieniło się nic. Renault dalej nie chce przyznać się do błędu. Wymienia kzfr z rabatami, promocjami czy jak sobie jeszcze to nazywają. A cha, i każdy przypadek w Megane III albo innym Renault z silnikiem K4M to "pierwszy w Polsce". Jaki bubel był - taki bubel jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

W mojej Megance III 1.6 2010 (przejechane 100.000km) chyba też pojawiły się objawy ZFR. Podczas odpalania po nocy, w temperaturze koło zera i przy większej wilgotności pojawia się charakterystyczny chrobot przy odpalaniu i czasami trzeba ją odpalić po raz drugi bo po po pierwszym nie zaskoczy. Pojawiło się to od czasu ochłodzenia, ale co ciekawe przy mrozie i przy wyższych temperaturach jest cicho. Rozrząd wymieniałem we wrześniu, olej w kwietniu zeszłego roku. Jak myślicie czy to jest na pewno KZFR do wymiany czy może jeszcze trzeba zwrócić uwagę na coś innego?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!