Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Przyciski temperatury w panelu klimatyzacji


Rekomendowane odpowiedzi

Mam mały problem z przyciskiem zwiększającym temperaturę po stronie kierowcy w moim Megane III. Otóż przyciski po stronie pasażera (zarówno zwiększający jak i zmniejszający) ustawiające temperaturę działają normalnie, tzn. każde, nawet delikatne dotknięcie zmienia nastawienie. Podobnie przycisk zmniejszający po stronie kierowcy. Natomiast przycisk zwiększający temperaturę po stronie kierowcy kaprysi. Są chwile, że zupełnie nie reaguje, nagle zaczyna działać normalnie, czasem trzeba go mocniej nacisnąć i przytrzymać, żeby zadziałał. Mam oczywiście gwarancję i jak stanie się to mocno uciążliwe to udam się do serwisu. Ale może ktoś zetknął się już takim przypadkiem i wie co może być przyczyną. Bardzo proszę o jakieś sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiem. Już nawet byłem w drodze do serwisu, ale właśnie jak na złość zaczął wtedy działać prawidłowo. Poza tym wolałbym jednak uniknąć demontażu panela klimatyzacji, bo nie mam pewności, czy nawet ASO zrobi to bezśladowo. Może coś się blokuje, może coś musi się rozgrzać i wystarczy np. przeczekać? Bo najczęściej po pewnym czasie działa. Oczywiście nie zmieniam tej temperatury bez przerwy, więc nie jest to niemiłosiernie uciążliwe, ale drażliwe, tym bardziej że samochód nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz ewidentnie uszkodzony panel klimatyzacji, nie wiem czy będzie to widoczne w błędach.

Po prostu pojedź do ASO powiedź, że jest taki problem i żądaj wymiany całego panelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dotarłem w końcu do serwisu. Stwierdzili, że panel nie działa prawidłowo i go wymienią (bez żadnych nacisków z mojej strony). Czekam na sprowadzenie go. Serwis firmowy Renault Retail Group, więc chyba zrobią to fachowo nie niszcząc żadnych zaczepów w desce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Panel od klimatyzacji jest bardzo łatwo wymienić. Musieli by się naprawdę postarać w tym ASO aby Ci coś zepsuć. Ogólnie wymiana zajmuje 10 minut plus 10 minut kodowania CLIP'em.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Odgrzewam temat. W moim przypadku z kolei zanikają pewne elementy - nie widzę np. górnej strzałki jak ustawiony jest nawiew na szybę, zniknęło kilka elementów składających się na cyfry wyświetlające tempereaturę (z obu stron).

Czy problem załatwi wymiana panelu? Używany panel automatycznej klimy kosztuje ok. 100 zł. Drugie pytanie czy konieczne jest kodowanie CLIP'em i w jaki sposób się do niego dostać?

 

Miałem podobny przypadek w moim CLIO III, z tymże dotyczył wyświetlacza od radia - ale to było proste, bo wyświetlacz umieszczony jest w tzw. "daszku" na górze deski, który wystarczy podważyć. Kupiłem używkę na allegro i nic nie trzeba było kodować - bynajmniej nic nie działo się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!