Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Fachowa metoda jest prosta , mirkomierz , jakaś podstawa lub stół w miare stabilny, przykładasz do tarczy (oczywiście po zdjęciu koła) na 1mm od niej i kręcisz tarczą odczytując max wychylenia. Tolerancji nie znam. A potocznie jeżeli hamując delikatnie od 20km/h przed światłąmi auto zaczyna pulsacyjnie hamować a do tego powyżej 100km/h przy nagłym hamowaniu trzepie kierownicą to ewidentnie tarcze mają dość. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Proste podnosisz samochód z jednej strony zdejmujesz koło samochód musi być na luzie. Kręcisz tarczą jeżeli zrobisz cały obrót tarczy z jednakową siłą to jest prosta jeżeli musisz użyć w którymś momęcie większej siły i ten momęt następuje w tym samym miejscu tarczy to jest ona krzywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!