Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z odpaleniam..,


xbolo00x

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie jest jeden mały problem z renią mojej mamusi która ma dosyć dawania pieniędzy mechanikom za byle co.

 

Otóż od niedawna scenic ma problemy z odpaleniem ,początkowo myśleliśmy ,że to akumulator padł no ale to był dziadek który razem z samochodem z taśmy zjechał w 2000 roku ,więc kupiliśmy nowy jakimś cudem no różnica była ale do czasu kiedy po 2 dniach znowu to samo.

Postanowiłem poszperać i okazało się ,że dwie ostatnie cewki zapłonowe były pokryte jakby rdzą wyczyściłem jedną a drugą wymieniłem po odpaleniu i próbnej jeździe obroty w normie i nawet przyśpieszenia dostała którego wcześniej nie było,no ale dalej szwankuje podejrzewam , że to świece zapłonowe za które nie mam zamiaru się brać. Jest jeden mały pikuś który moja mamuśka zauważyła kiedy czas na zgaszenia silnika i doda jej się gazu szybko na obrotach przekręci się kluczyk po ponownym odpaleniu problem znika nie wiem dokładnie co to jest więc piszę do was.

 

Proszę o pomoc !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od wyczyszczenia cewek i wymiany świec, przeczyść też przy okazji czujnik położenia wału. Gniazda cewek też trzeba wyczyścić.

W aucie z przebiegiem 400 tyś. km mogą być różne rzeczy. Trudno powiedzieć nie widząc

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

scenic II z 2000 roku i na kluczyk zapodaj fotki bo to prototyp chyba jedyny taki wpolsce.

 

Co do takiego zachowania podłącz pod clipa lub coś podobnego i zobacz na którym cylindrze wypada zapłon. Jeżeli wypada to zamień cewki miejscami i znowu zdiagnozuj jak wypadanie zapłonu zmieni miejsce to znaczy że cewka jak nie to świeca.

Poza tym świece co jakiś czas trzeba wymienić koszt nie taki spory chyba z 8zł sztuka (ja płace 2 euro)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prototyp - ??

 

Ok autko oddane do specjalisty prawdopodobnie to czujnik położenia wału.., :(

no ale i tak autko idzie na sprzedaż ,bo jak się tak ciągle psuje to lepiej matiza kupić :-?

scenic to koniec grudnia 1999 oczywiście II ,pierwsza rejestracja koniec stycznia 2000 ,sprowadzany z Danii..., :( silnik 1.4 16v benzyna, no ale w zimę miał przygodę ,bo jakiś debil na letnich w dupę wjechał jak na parkingu samochodzik stał ,przed sprzedażą trzeba w niego ze 2 klocki wsadzić..,a jak nie to żydowi się sprzeda <ok> dzięki za pomoc P_r_z_e_m_o pomogłeś.., ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nie wiem ,ale psuje się ciągle ,w samochodzie wszystko jest wymienione totalnie wszystko i znowu coś się psuje nie mam siły :-(

 

Pomogliście renia pojechała wczoraj pod komputer ,ale na 100% to czujnik położenia wału bo po popchnięciu i duszeniu silnika jakoś zaskoczyła...nie mam pojęcia czy to I ph II czy coś innego no powiem ,że to 1.4 16v i na drzwiach pisze RT rocznik na papierach to 2000,ale produkcja to koniec grudnia 1999..,

 

Autko wygląda podobnie jak to http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://...280&bih=933

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już ci napisałem jakie masz auto, jak nie wierzysz to poczytaj.

http://megane.com.pl/22738.htm

 

Czujnik wyjąć wyczyścić, sprawdzić rezystancję powinna wynosić 240 Ohm.

 

Jeszcze raz czytam to co napisałeś. Co znaczy że ma problemy z zapalaniem?

Nie kręci rozrusznik? Rozrusznik kręci, a nie zapala?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xbolo00x, a trzeba było linki podane w czasie rejestracji pootwierać :!:

Przykładowo ten, który kol. P_r_z_e_m_o podał-

looknąć na fotki, przeczytać co nad fotkami napisano i już byś głupot nie pisał...

No ale co tam, lepiej głupa przypalić, na szybkiego napisać, zapewne ktoś coś odpowie, jak załapie o co biega. :evil: :evil:

Szczerze- to z tym Matizem dobry pomysł. <ok> :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!