Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Mułowaty na benzynie na LPG już nie


slawekhip

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam kłopot, od pewnego czasu auto na benzynie jest mułowate i nie reaguje tak dobrze na wciśnięcie gazu jak po przełączeniu na LPG, filtr powietrza nowy zresztą jakby był on winny to by to na lpg też występowało. Poradźcie coś bo ja nie mam pomysłu :-D silnik to 1.6 16V megane I PH II :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A filtr paliwa w jakim stanie, jak się nie jeździ na PB to szybciej syfy mogą się dostać i zapchać, też może wina starego paliwa.

Chyba najlepiej jak przewietrzysz auto na benzycie, żeby się nasmarowało i przepaliło, poza tym wlałbym więciej paliwa do baku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za nim nalejesz paliwa, kup uszlachetniacz na stacji. Poproś o uszlachetniacz do wtrysków paliwa do benzyny + gaz. Jeśli mieli z nim do czynienia to będą wiedzieli o co chodzi. Sam się przekonałem, że na niektórych stacjach nie wiedzą o co chodzi - albo że coś takiego nie istnieje. Nie wiele może pomóc, bo możliwe, że są już wypalone. Albo tak jak koledzy, sprawdź - wymień filtr paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki ale lpg mam od 3 miesięcy i problemy są dopiero teraz, auto ma przejechane 150 tys i raczej watpie żeby wtryski coś miały do tego. Pierwszy raz widze żeby lpg chodziło lepiej ja benzyna :-P a ja cewka by padała to na lpg by też to było odczuwalne czy raczej nie?? lpg sekwencja stag 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy raz widze żeby lpg chodziło lepiej ja benzyna

Zanim wymienisz pół silnika, zakręć gaz na butli i pojeździj ze dwa trzy dni tylko na benzynie - jak silnik będzie chodził. Bo coś mi się wydaje, że obecnie jak jeździsz na benzynie, to dodatkowo silnik jest dokarmiany gazem. Jeżeli po zakręceniu gazu silnik odzyska ducha to problem leży w gazie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam wszystkich instalacji, a szczególnie reduktorów, ale np niektóre reduktory korzystają z podciśnienia z kolektora ssącego, może być coś sknocone przy montażu instalacji. Nie twierdzę że tak jest, ale moim zdaniem warto zrobić taką próbę, tym bardziej że ona w zasadzie nic nie kosztuje, a pewne rzeczy od razu wyklucza. Ale to już kolegi sprawa czy ją zrobi, czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojeździj trochę na benzynie i wykręć świecę (obojętnie którą). Jak będzie okopcona, to stawiam na to, że pada sonda lambda. Cewki, kable i świece wykluczam, ponieważ piszesz, że na lpg jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedna kreska na wskaźniku benzynowym to trochę za mało, bak jest płaski może zasysać powietrze i wykończysz pompę - dwie kreski to minimum. Ponadto jak ci radzą, pojeździj na benzynie (zakręć gaz w butli). Może się instalacja rozkalibrowała, poprzez byle jaki montaż? Poszedłeś po kosztach i po zimie masz problem. :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto powiedział że poszedłem po kosztach?? instalacja chodzi idealnie więc skąd ta sugestia?? Jakim prawem ma się popsuć zasilanie benzyną przez instalacje gazową która dobrze działa, troszke próbujecie doradzić na siłę :-/ :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha w takim razie sorki :-D , a to że auto bardziej trzęsie na postoju na benzynie niż na lpg, albo jak gazuję na lpg to drążkiem nie rzuca, a jak na paliwie tak samo przygazuje to już drążek zmiany biegów drży wraz z przygazówką no i czuć na budzie takie szarpnięcie jak wciśnie się gaz i tak jakby brał lewe powietrze, tylko że na lpg tego czegoś nie ma. Dlatego takie dziwne mi się wydaje ze uważacie ze lpg jest winne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!