Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

interfejs clip za 40zl


Rekomendowane odpowiedzi

witam

czytalem kilka tematów ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na pytanie

czy jest sens wydawac te 40zl na kabel tego typu, jakie mozliwosci mi on da?

http://moto.allegro.pl/ddt-2000-interfejs-...1533463935.html

 

co byscie mogli polecic, moze byc cos drozszego, do diagnostyki renault megane II phI 1.5dci?

czy programy do tego typu kabli sa dostępne w internecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam!

To moze ja sie podepne w temat kolegi

Posiadam dokladnie ten sam kabel od tego samego czlowieka ktory wbrew opisowi z allegro nie potrafi nic pomoc

 

Podpinam kabel,robie test ''all''

Niby sprawdza wszystko po kolei ale przy kazdym czujniku wyskakuje ''No ecu fail function np abs''

Jestem nowy wiec moze ktos by mi podpowiedzial czy w ogole tym kablem cos zdiagnozuje czy kupilem poprostu szmelc?

 

Posiadam Megane 2007r phase2 1.5dci

 

z gory dzieki za pomoc i wyrozumialość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w megane II nic nie zdziałasz tym kablem, tak jak wyżej pisze Nel - tylko elm 327. Reszta kabli to już droższe zabawki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Witam,

 

Chcialbym kupic taki interfejs do swojej Megi: ELM 327, wedlug porad na forum bedzie potrafil odczytac bledy. Jaki soft jest potrzebny zeby polaczyc sie z komputerem w Renault, mam doswiadczenie ale z grupa VAG.

 

Drugie pytanie, troche off-top: jak sie nazywa serwisowy soft z Renault do odczytu numeru czesci (taka ETKA dla VW/Audi)?

Edytowane przez monkahead
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...

Panowie odświeżam temat. Musze kupić sobie jakiś moduł diagnostyczny do M2 PH1 CC 2003. Powiedzcie mi jakbym chciał coś ciut lepszego niż "ELM 327" to co jest półkę wyżej? Dopiero CLIP za 400zl czy jest jeszcze cos pomiędzy Clipem a ELM327?

Przykładowa aukcja ELM http://allegro.pl/elm-327-1-4b-elm327-najnowszy-2012-obd2-diagnozapl-i2701839691.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem, zakupiłem dzisiaj ELM 327 1.4b (podobno wersja "b" z jakims poprawionym błedem). Na liczniku wyswietla mi sie bład poduszki powietrznej (uszkodzona jest wtyczka pod fotelem pasażera-wiem o tym).

Podłaczylem ten kabel do auta i scantoolem jestem w stanie zczytac jakies parametry. JEdnak nie jestem w stanie odczytac zadnych błedów-tzn nie pojawiają się żadne-pomimo tego ze pali mi sie lampka od poduszki.

Próbowalem podłaczyc sie tym kablem do pcmscan'a ale przy najlepszej konfiguracji udalo mi sie osiagnac taki rezultat: 104: Error detecting OBD-II protocol. (diodki na module mrygają po czym wywala sie bład)

 

Realscan'em nie moge sie wcale podłączyc. Podłaczylem sie do tego kabla przez putty i udalo mi sie wyswietlic wersje "1,4b". Predkosc ustawilem na 38400, bez kontroli przeplywu, COM1.

 

Z tego co mi sie wydaje to pcmscan jest najbardziej zaawansowanym softem tego typu- czy moge prosic was o pomoc przy połaczeniu z tym programem?

 

Czy ewentaulnie polecacie jakis inny program?

Edytowane przez Krzychu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!