Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

ksenony- poziomowanie - problem z...


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

no na kloszu jest Valeo więc oryginały... Pofatygowałem się nawet żeby rozebrać jedną Lampę, wszystko oryginalne, wydaje się jakby nic nie było w nich wcześniej ruszane. Do sprawdzenia pozostają już chyba tylko czujniki na zawieszeniu. Nie rozumiem tylko dlaczego w takim przypadku komp nie widzi mi że mam podłączone lampy, nawet jakby czujniki były uszkodzone to komp powinien chyba widzieć połączenie z lampami...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

mam podobny problem. wszystko działało do tej pory tak jak powinno. ostatnio zauważyłem że lampy przy odpaleniu idą na trzy skoki do góry i zaczynają pomału opadać. czy mam zacząć od sprawdzenia tego czujnika przy kole przednim, czy może jest ktoś z clipem z okolic świdnicy? na komputerze na zegarach nie ma żadnych błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam

 

Temat widzę archaiczny ale mam podobny problem.

Aktualnie światła są ustawione poprawnie tyle że na sztywno.

Przedni czujnik nawet przy ręcznym przesuwaniu nie powoduje reakcji świateł. CLIP również mówi o jego uszkodzeniu. Styki we wtyczce całkiem przerdzewiały zatem nie ma co się dziwić. W dodatku wtyczka się rozleciała.

Tylny ktoś ustawił w pozycji symulującej maksymalne obciążenie z na tylnej osi a następnie zmusił komputerem lampy by świeciły poprawnie.

Kiedy jadę nieobciążonym autem to mi to nie przeszkadza. Jednak jak włoże coś do bagażnika lub posadze kogoś z tyłu to współczuję tym co jadą sprzeciwka :D

Tylny czujnik położenia działa poprawnie. Kiedy nim poruszam to światła się podnoszą.

 

Zatem mam pytanie: gdzie można dostać taki czujnik najlepiej z wtyczką? (poza ASO)

Obserwuję aukcje od jakiegoś czasu ale ciężko to upolować. Do laguny jest tego sporo ale do Megane II jakoś nie spotykam.

Może ktoś z forumowiczów posiada na zbyciu?

Edytowane przez matkoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Czy komuś udało się rozwiązać problem braku połączenia z xenonami?

(światła na 3 skoki do góry a później jadą na sam dół i nie reagują clip się nie łączy)

Mam fabryczną instalację i samo z siebie przestało działać.

Sprawdzone było ECU i UPC i nadal nic na CLIPIE brak połączenia.

Zna ktoś rozwiązanie tego problemu czy trzeba całą instalację kostka w kostkę sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Miałem identyczny problem po wymianie przetwornicy i obu palników. Lewy ksenon też się nie komunikował z podpiętym kompem i też nie działało w nim samopoziomowanie po zmianą ociążenia. Serwisant wypiął zasilanie z prawego ksenonu ( ten dobry ) i jeszcze raz odpalił program ( przy zaświeconym lewym ksenonie). Po prostu nowa przetwornica nie miała nadanego adresu, i dlatego nie była widziana przez komputer. Po nadaniu adresu, podpięty został ten dobry ksenon. Po tej operacji oba ksenony są widoczne i oczywiście powróciło samopoziomowanie lewego ksenona przy zmianie obciążenia auta. Cała operacja trwała ok. 20 min. bez rozbierania czegokolwiek w aucie. Obecnie wszystko działa na tip-top. Także radzę podjechać do jakiegoś dobrego serwisu Renault, niekoniecznie ASO. Problem jest do rozwiązania. Mam nadzieję, że moja podpowiedź pomoże. Pozdrawiam

Edytowane przez Arion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witajcie,

 

po dwóch latach od ostatniego wpisu w tym wątku, chciałbym go zaktualizować o podobny przypadek z jakim obecenie się zmagam. Mianowicie po włączeniu świateł oba reflektory się poziomują, poruszając się w górę i w dół, do prawidłowej pozycji. Stojąc w miejscu nawet i godzinę świecą nieruchomo. Natomiast w czasie jazdy często widzę jak wędrują w górę oślepiając innych kierowców. W czasie jazdy w nieregularnych odstępach czasu reflektory podnoszą się w górę oraz opadają do prawidłowego poziomu. Mam wrażenie jakby podnosiły się najczęściej przy przyśpieszaniu. Zawsze natomiast zatrzymując się na światłach i stojąc w korku świecą prawidłowo. Mechanik sugerował luzy gdzieś na połączeniach, jednak okazało się że instalacja jest prawidłowo połączona.

 

Czy ktoś walczył z podobnym tematem i udało mu się go rozwiązać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Czybobry. Czytałem szukałem i znalazłem. Pytanie mam, majac xsenony mam też czujnik przy prawym kole. Czujnik jet przykrecony na uchwyt (ktorego nie sposób znaleść na aukcjach). Potrzebuje taki uchwyt do czujnika ma ktoś pomysł gdzie szukać takich rzeczy w pobliżu Bydgoszczy. Nastepne pytanie w sprawie czujnika, został zdjety i ramie, które jest zamontowane do czujnika z jaką siła powinno sie poruszać? Bo te moje to tak troche ciężko chodzi, na dodatek jeden pin sie ze starości ułamał i został w kostce. Czy kostka jest rozbieralna ta przy samochodzie? Bo zachodze w głowe jak ten pin wyciągnąc. Dodam, że całość ma już 11 lat i nie wiem czy czujnik działa. Po odpaleniu świateł idą do góry i zjeżdzają więc czujnik nie wiem czy działał. Licze na podpiwiedzi, dziekuje za pomoc

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam kolegów. Potrzebuję informacji jak jest przykręcony i do czego czarny sterownik poziomowania reflektorów. Tylko że w megane II ph 2. Wiem że w okolicy reflektora lewego. Czy jest przykręcony do tego samego mocowania co reflektor? Może ktoś dysponuje zdjęciem jak zderzak ściągał. Zdjęcia montażu czujników też mile widziane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!