Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II 1.5 dci injection defaillante


Gość eseli

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam problem wczoraj w czasie jazdy przy przyspieszania zapalała sie kontrolka stop i injection defaillante ale po chwili znikała po jakim czasie usłyszałem dziwny stuki pod samochodem

i z prawej strony auta

( ciche puki ) po czym auto zgasło i nie chciało juz odpalic mechanik skasował pare błedów czujnik cisnienia wtrysk i cos jeszcze sprawdził czy idzie do filtra i wtrysków wszystko ok .ale auto nadal nie odpala wyświetla nadal cos z swieca żarowa ale swieca sie grzeje i kreci ale nie odpale :P (

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Mam ponownie problem z tym komunikatem. Tylko teraz auto praktycznie ledwo co odpala. Na zimnym ok 5x muszę kręcić rozrusznikiem, na ciepłym łapie przy 1x ale dość długo kręci. Dodatkowo cofa się paliwo, bo przewód co jest koło gruszki jest pusty i zawsze rano muszę ręcznie pompować paliwo. Po zapaleniu silnik bardzo nie równo pracuje. Objawy standardowe czyli dodanie gazu albo wzniesienie to wyskakuje błąd. Na komputerze wyskoczył błąd ciśnienia paliwa na pompie. Mechanik zamienił czujnik z auta które jest sprawne i dalej to samo zero poprawy. Zrobił test przelewów wyszło, że 1 i 2 wtrysk dość puszcza(nie mierzyliśmy dokładnie na ml)ale ok 3x więcej jak 4 wtrysk. Mechanik podmienił wtryski z auta, które jeździło bez problemów i tylko troszkę poprawiło się palenie, błąd dalej jest ten sam i w trakcie jazdy nic się nie zmieniło.

Ciśnienie na pompie na wolnych obrotach 23.5 MPa po dodaniu gazu 25MPa.

Miał ktoś podobne problemu? albo może zasugerować co jeszcze sprawdzić. Paliwo też było rożne: zwykły ON i Verva ale żadnej różnicy. Wszystko stało się w trakcie świąt i przejechaniu 1000km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

U mnie jest podobna sytuacja. Przy max. obrotach np. wyprzedzając kilka razy ujawnił pik, stop, i faulty injectin. Nagle to znika i można jechać dalej bez problemów. Silnik pracuje poprawnie nie traci mocy i nic nie puka.

Po powrocie z 800 km trasy ujawniły się poranne problemy z zapaleniem. Rozrusznik kreci silnik i załącza się STOP, więc ponawiam próbę nawet do pięciu razy. Po zapaleniu silnik pracuje bezproblemowo i można jeździć autem. Jednak po dłuższym postoju problem się pojawia. Nie widać bąbli w przewodach, ale grucha jest miękka.

Czy to nie trzyma jakiś zawór powrotny w układzie paliwa, czy to coś poważniejszego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hi, moja renia pokazuje komunikat : injection defaillante, ale nie traci mocy, odpala na strzala, nie kopci, wymienilem filtr paliwa na orginalny (koszty 98 zl ) myslalem ze to pomoze, nie pomoglo. Samochod jak jest zimny dziwnie chodzi ( porownanie ciagnik ;p ) ale nie zawsze. komunikat pokazuje sie jak depne mu, piknie wyskoczy STOP i injection defaillante. pozdrawiam

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5.7 -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-zbędne cytowanie-

 

Mam tak samo :) Mi się wydaje że to może coś jest z układem wydechowym bo to jest tal jak by było zbyt dużo spalin w układzie wydechowym albo ciśnienie. Bo to jest tak że jak rozpędzasz auto od niskich obrotów to tak ale jak będziesz kręcił go do 3500 - 4000 rpm to nie ma mowy o błędzie. Poza tym u mnie ta zależność wyskakiwania błędy wydaje się być uzależniona od mocy wciskania gazu czyli dawki paliwa.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 i brak przecinków - spróbuj przeczytać to co napisałeś, a zobaczysz jak to wygląda.

 

0cool

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

jutro daje swoja do mechanika , mam padniety 4 wtrysk :) rekeneracja 400 zl +gwarancja wiec nie jest tak zle, ale czy to pomoze napisze jak odbiere i sprawdze.Pozdrawiam :)

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

 

Dodano: 22 wrz 2011 - 23:24

a wiec tak, koszt 400 zl + gwarancja na pol roku, zmiany w samochodzie: chodzi jak normalny disel, wydaje mi sie ze troche mniej spala, ale przyspieszenie takie samo ma jak mial ;p. w kazdym razie mam to zrobione co sie bedzie dzialo dalej sie zobaczy, pozdrawiam :P

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam wszystkich. Podłącze się pod temacik. Do dnia dzisiejszego autko żony Megane II ph I silnik 1.9 dci 120 KM z przebiegiem 154 tys. przy gwałtownym przyspieszaniu wywalał zasłonę dymną za sobą, przy jeździe stałej na dowolnym biegu dostawał zadławienia oraz chodził jak traktor. W momencie podjeżdzania pod górkę na 2 biegu wcisnąłem troszkę mocniej auto wyrwało do przodu jednak odrazu pojawił się pik, kontrolka stop oraz komunikat injection defaillante. Po zatrzymaniu się na poboczu wyjąłem kartę, otworzyłem drzwi, wszystko zgasło i przystąpiłem do odpalania autka. Po włożeniu karty i nacisnięciu start pojawił się pik, stop i komunikat i autko nie zapaliło, już chciałem dzwonić po pomoc ale w przeciągu może 5 sekund od pierwszej próby odpalenia nie dotykając niczego nawet przycisku start/stop trzymjąc jedynie sprzęgło wciśnięte auto SAMO odpaliło :) i zauważyłem że moc ma nadal, nie dławi się, chodzi ciszej no i już nie robi zasłony dymnej. Spotkał się ktoś może z podobnym obiawem?? Dodam że auto czkało i dymiło od marca, serwis nie znalazł żadnych usterek w lipcu na przeglądzie i auto jeździło tak dalej i żadne błedy ani komunikaty się nie pojawiały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam. Mam podobny problem. Najpierw w trakcie jazdy przy przyspieszaniu pojawił się komunikat "injection fault" i "stop" i silnik się wyłączył. Po ponownym uruchomieniu silnika ten komunikat zgasł. Później sytuacja się powtórzyła i przy przyspieszaniu auto znów stanęło,ale tym razem pojawił się komunikat "check injection" i "service",który świeci cały czas. Auto przy zimnym silniku zapala za 5 lub 6 razem i z rury wydobywa się biały dym, przy ciepłym silniku wszystko jest ok. Co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam wszystkich forumowiczów.

Na początku chciałbym poinformować że jest to mój pierwszy wpis i nie wiem czy dobrze trafiłem ;)

Mam problem z moją Megi i chciałbym was prosić o pomoc w zdiazgnozowaniu problemu i ew. doradzeniu jak tą sprawę załatwić.

Wczoraj wracając do domu podczas wyprzedzania wyskoczył mi komunikat INJECTION FAULT. Obiekt wyprzedzania - TIR. Bieg -3 , obroty - 3000.

W zimie padły mi wtryski,zostały one zregenerowane (cała 4), mają nieco ponad 6 miesięcy, na gwarancji.

Zanim je zregenerowałem pojawiał się właśnie ten komunikat, niemożność odpalenia juz przy temperaturze 0stC.

Od wymiany problem znikł, aż do wczoraj ;)

Podejrzewam że może to być paliwo. Chwile wcześniej tankowałem na takiej niewielkiej stacyjce.

Jeśli winne jest paliwo - podjechać do jakiegoś mechanika i je spuścić? Czy dolać nowego np VERVE mieszając to szemrawe z "lepszym"?

Czy istnieje możliwość przebadania tego spuszczonego paliwa?

Naprawdę jestem skołowany!

Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam jakiś czas temu miałem podobnie z tym komunikatem, tylko, że u mnie pojawiał się gdy jechałem np. z górki na biegu i dodawałem gaz. Na chwile auto zmuliło (ok 1-2sek.) i już było dobrze. Nie była to częsta przypadłość. Np. 3 razy jednego dnia a potem kilka miesięcy spokój. Na komputerze żadnego błędu...

Wydaje mi się, że to pewnie paliwo, chociaż nie jestem pewien. U mnie w chwili obecnej walczę z EGR (więc może ten komunikat to był wstęp...):/

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!