Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Silnik 1.9 DTi do ilu kreci obrotow ?


Petor15

Rekomendowane odpowiedzi

Witam tak jak w temacie . Posiadam silnik 1.9 DTI i maksymalne obroty jakie uzyskam to są 4900 obr nie za mało coś .Pedał w podłodze i nic więcej. Bo ja czasem lubię przegazowac go żeby tłumik przeczyścić z tej sadzy ;) :applause:

Do ilu obrotów te silniki kręcą ? <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniki Diesla nie lubią wysokich obrotów, najwyższy moment obrotowy silnika występuje przy 1800,2000 obr/min więc kręcenie go powyżej 3500 jest bez sensu. Poza tym, podczas kręcenia go tak wysoko dostaje po żywotności turbina.

Jak chciałeś jeździć ostro to trzeba było sobie kupić 2,0 16V. W twoim przypadku nie polecam sprawdzać czy odcina paliwo :applause:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ja ogólnie to tak jeżdżę na codzien 2- 2,5 -3 tys obr góra . Ale raz na jakiś czas żeby silnik sie nie zamulił to trzeba mu dać troszkę po obrotach :applause: Benzyny już mam dosyć teraz jest era diesli <ok>

Edytowane przez Petor15
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie diesle się kończą tym bardziej że układy są coraz bardziej wysilone przez co dochodząc do częstych awarii silników i nie mówię tu o elektronice tylko o wtryskach, pompach, turbinach i wypalających się tłoków... A dlaczego się tak dzieje bo dzisiejsze auta budują ekonomiści a nie specjaliści...

 

A druga sprawa rób tak dalej to będziesz miał silnik do robienia bo bankowo coś nie wytrzyma...

Edytowane przez Merkaba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie diesle się kończą tym bardziej że układy są coraz bardziej wysilone przez co dochodząc do częstych awarii silników i nie mówię tu o elektronice tylko o wtryskach, pompach, turbinach i wypalających się tłoków... A dlaczego się tak dzieje bo dzisiejsze auta budują ekonomiści a nie specjaliści...

 

A druga sprawa rób tak dalej to będziesz miał silnik do robienia bo bankowo coś nie wytrzyma...

 

 

Kolego, co Ty za bajki tutaj wypisujesz ? Jakie wysilenie w dieslu ? Odkąd pojawił się Common Rail, aż do dziś, średnia moc uzyskiwania z 1 litra pojemności to cały czas średnio 65-70 koni. Nic się nie zmieniło w tym elemencie. Te silniki bezawaryjnie jeżdżą 250-300 tys, głównie chodzi o osprzęt, który z resztą psuję się najczęściej z powodu niewłaściwego eksploatowania (turbina), wtryski i pompa (kiepskie i bardzo suche paliwo).

 

Więc pokaż mi, które to silniki diesla są tak wysilone, że aż padają wtryski albo wypala tłoki :applause:<ok> Takich bajek to chyba jeszcze nie słyszałem.

 

 

To właśnie wasze malutkie, uturbione silniki benzynowe o poj. 1.2-1.4 wyżyłowane są średnio na moc ok. 100 koni z 1 litra pojemności. I jestem ciekaw, ile pożyje taka jednostka ;)

Edytowane przez sKarlosMegane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!