Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Światła do jazdy dziennej


Rekomendowane odpowiedzi

A ktoś znalazł może rozwiązanie na problem:

 

Między halogenami jest u mnie 83 cm i nie bardzo idzie tam wcisnąć nawet lampy dzienne o szerokości 15 cm bo zawsze będzie brakować te 7 cm do przepisowych 60 cm. Jak wy sobie z tym poradziliście bo zależy mi równie mocno na halogenach jak i dziennych...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedz mi jakiej firmy kupowałeś te dzienne? Może jakiś link? Widzę, że montowałeś je w Megane II Ph II a czasami PH I nie ma mniejszego rozstawu w tej dolnej kratce miedzy halogenami? Ile wynosi w PH II odstep?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ktoś znalazł może rozwiązanie na problem:

 

Między halogenami jest u mnie 83 cm i nie bardzo idzie tam wcisnąć nawet lampy dzienne o szerokości 15 cm bo zawsze będzie brakować te 7 cm do przepisowych 60 cm. Jak wy sobie z tym poradziliście bo zależy mi równie mocno na halogenach jak i dziennych...

kolego jak to ktoś kiedyś powiedział albo rybki albo akwarium, powiem tak jeżeli chcesz zamontować diodowe o szer 15cm to bez wycinania w zderzaku się nie obejdzie, dezeli zależy ci na halogenach.a powiem tak jak wracałem znad morza to zatrzymała mnie policja do zwykłej kontroli dokumentów, i praktycznie na do widzenia zapytali mnie czy wymiary są zachowane i dla potwierdzenia moich słów wzięli się za mierzenie,i co kopara im opadła i poźniej usłyszałem "to nic szerokie drogi i ostrożnie bo do domu daleko " dla tych wszystkich co chcą zamontować sobie ledy montujcie zachowując wymiary bo inaczej szkoda czasu i pieniędzy na mandaty,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ktoś znalazł może rozwiązanie na problem:

 

Między halogenami jest u mnie 83 cm i nie bardzo idzie tam wcisnąć nawet lampy dzienne o szerokości 15 cm bo zawsze będzie brakować te 7 cm do przepisowych 60 cm. Jak wy sobie z tym poradziliście bo zależy mi równie mocno na halogenach jak i dziennych...

 

Ja znalazłem. Zobacz ostatni post na 14 stronie niniejszego wątku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Czy ktoś z forumowiczów zakładał już do swojej Meganki światłą do jazdy dziennej Led?

Chodzi mi o proste zestawy Philips lub oparte na ledach osram?

Jak je montowaliście?

Czy ktoś montował okrągłe w miejsce przeciwmgielnych?

Skąd braliście napięcie po stacyjce ( chodzi o te Osram ) w Philipsach wystarczy napięcie z aku.

scaliłem z już istniejącym tematem. Przeczytaj wcześniejsze posty.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że temat regulatora świateł dziennych SD-2 już zanikł , dlatego chce go odświeżyć gdyż zakupiłem go na Allegro

 

i moje pytanie czy osoby które to zamontowały dalej są zadowolone z tego patentu , czy mają lub miały jakieś problemy.

 

Ja chce to zamontować do megane II ph I z ksenonami i automatyczną regulacją świateł.

 

Wiem że sposób podłączenia jest na początku tematu ale jeśli ktoś ma jakieś sugestie lub uwagi chętnie skorzystam.

 

oto link do aukcji

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=1756502197&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja korzystam już ponad rok czasu, żadnych problemów nie miałem, co więcej przez ten okres czasu nie wymieniałem żarówek od świateł mijania. Mam troszke inną obudowę sterownika ale naklejka identyczna więc podejrzewam ze jest to to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rav85

 

Właśnie dzwoniłem do gościa z allegro i jest to nowszy model i mniejszy i posiada 5 kabli a nie 6 jak starszy (brak różowego)

Czy ktoś już montował ten nowszy model i czy zasada jest taka sama .

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!