Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Światła do jazdy dziennej


Rekomendowane odpowiedzi

Niestety fotki w tym temacie prawie zawsze obrazują tekst w danych postach. Trudno by to rozdzielać i fotki wstawiać w pierwszy post, a treść już bez nich pozostawiać na swoich miejscach, poukładaną chronologicznie, jak treść tematu przyrastała..

Poza tym fotki są w różnej wielkości, czasami jako miniatury i nie dysponujemy ich większymi odpowiednikami. Ponadto edycji pierwszego posta może dokonać zakładający temat, lub dorywczo ktoś z Administracji, zazwyczaj w celu poprawy. Niestety, tak jak nadmieniłem Administracja nie dysponuje tymi fotkami, jak też prawami do nich, by je gdziekolwiek powielać. Taka reguła z fotkami w pierwszym poście, sprawdza się (powiedzmy że tak jest) w dziale do którego link wcześniej podałem, gdzie "gospodarz" tematu prezentuje swoje auto i dokleja fotki ze zmianami, niestety nie tu, gdzie do tematu każdy wstawia fotki w swoje posty.

Zauważcie, że nawet zakładający temat, kol. Czacha zamieszcza fotki swojego auta z zamontowanymi dziennymi dopiero na dalszych stronach.

Na jakiej wiec podstawie mamy Jego pierwszy post zmieniać???

Brak do tego podstaw, by robić to samowolnie. Dodatkowo choćby nawet zrobić to samowolnie, jest jeszcze problem z doborem, które fotki powinny tam być wstawione, a które pominąć. Ja nie mam zamiaru brać na siebie takiego zadania. To nie wchodzi w zakres moich kompetencji, pomimo, że technicznie jest to wykonalne.

Nie widzę za to problemu, byście podsyłali swoje fotki z upoważnieniem, albo zleceniem do ich zamieszczenia do wymienionego usera, założyciela tematu i niech je powstawia w swój post.

Jest jeszcze jedna możliwość.

Skorzystać z forumowej galerii, gdzie byłby odpowiedni album przygotowany i tam, kto by chciał to wklejałby swoje sposoby montażu lamp dziennych, do tematu tylko wstawić link do tego albumu.W opisie fotki w albumie może być link do odpowiedniego posta w tym temacie, by opis objaśniał dodatkowo to co na fotce.

link do posta można szybko zdobyć klikając na jego numer po prawej stronie

Tu tylko wniosek do Admina, o przygotowanie takiego miejsca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Chciałbym zaproponować moderatorowi, aby ten temat znalazł się w dziale Oświetlenie zamiast Elektryka. Wiem, że trochę zrobił się tutaj bałagan, jest omawiane wszystko począwszy od wyboru lamp do montażu układów typu SD-2 czy odpowiedniego połączenia przekaźników do świateł dziennych, jednak mimo wszystko wydaje mi się, że to wszystko więcej ma wspólnego z oświetleniem, bo tego de facto dotyczy, niż z elektryką samą w sobie. Idąc tym tropem można by każdy temat o oświetleniu włożyć do działu elektryka, bo przecież oświetlenie w samochodach mamy elektryczne i raczej niewiele jest tematów, które traktują tylko o sprawach z dziedziny optyki nie dotykając elektryki. Ostatnio widziałem, że kilka osób zakładało nowy temat o światłach dziennych i nie dziwię się, że tego nie potrafili znaleźć, gdyż ja bym też nie wpadł na pomysł aby szukać go w dziale elektryka, podczas gdy obok jest dział oświetlenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy nie prościej w szukajkę wpisać "światła dzienne" i zobaczyć 2 strony tematów obtagowane od M I po S III i wybrać odpowiedni??

Taki sposób jest zalecany regulaminem.

A czy to będzie w tym miejscu czy też w innym, to i tak nowe tematy z tym pytaniem będą się pojawiały. Takie czasy, że gro ludzi na łatwiznę idzie i prościej nowy temat założyć jak chwilę poszukać i znaleźć. Przy okazji wiele więcej się dowiadując jak chciało się wiedzieć.

Reasumując, przenieść można ale i tak za wiele to nie zmieni.

A tak poza tym, jak myślisz, kto był założycielem tematu w tym miejscu?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja temat założyłem na pewno w dziale oświetlenie, później chyba ktoś z moderatorów przeniósł go tutaj wychodząc pewnie z założenia, że sporo się mówi tutaj o SD-2 i innych kwestiach typu podłączenie przekaźników czy poszukiwanie odpowiednich sygnałów sterujących. Moim zdaniem temat jest wręcz przykładem tematu związanego dobitnie z oświetleniem, a kwestie elektryczne są nieuniknione w każdym temacie traktującym o oświetleniu. No ale to tylko moje zdanie...

Szukanie jest nieuniknione, ale gdy ktoś zawęzi (moim zdaniem słusznie) obszar wyszukiwania do działu oświetlenie, to już tego tematu nie znajdzie.

Edytowane przez Czacha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam

 

Mam problem posiadam megane I po lifcie . Założyłem światła do jazdy dziennej. Nie mam zadnego pomysłu gdzie wpiąć kabel od automatu wyłączającego światła :-) W skrzynce obok silnika jest masa kabli z kąd skąd mogę się dowiedzieć który jest odpowiedzialny za światła pozycyjne ?

 

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest tak. Skrzynka przekaźników: białe wtyczki - gruby żółty z pomarańczowym paskiem zapłon, a czarne kostki - niebieski postojówki. Masa pod śrubę mocującą skrzynkę.

Edytowane przez T.Boy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cięcie

dzięki :-) wyszło na to że u mnie jest tak samo i po pewnym czasie spędzonym w garażu wszystko działa jak należy :-):-)

No i kolega udzielił Ci pomocy, a Ty go przedrzeźniasz, ładnie to tak??

Sprawdź w regulaminie co jest napisane na temat cytowania bezpośrednio poprzedniego posta....

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam a wiec mam mały problem kupiłem sobie światła dzienne do mojego scenic grand 1.9 dci 2005r

i mam problem nie wiem pod co podłączyć kabel plusowy który powinien dostawać prąd w chwili

odpalenia samochodu (chyba wiecie o co chodzi)Po prostu nie wiem pod co się podpiąć pod maską

co dostaje prąd po odpaleniu samochodu ;/

Z góry dzięki za pomoc :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moi sąsiedzi mają takie w M1PhII i powiem jedno - słabo świecą. Szukaj takich z diodami high power a nie flux

Np. http://allegro.pl/swiatla-do-jazdy-dziennej-vertex-drl507-autom-hom-i2249368566.html - diody high power. Mam identyczne i mogę śmiało polecić, nawet w dzień super świecą. A w nocy jak słabe mijania :-). Do tego nie zakłócają radia.

Edytowane przez T.Boy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!