Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Światła do jazdy dziennej


Rekomendowane odpowiedzi

Światełka do jazdy dziennej zamontowane. <piwko>

Chciałbym w tym miejscu serdecznie podziękować gojgien za wyjaśnienie w kwestii podłączenia oraz mrarek za tuturial Demontaż zderzaka - Scenic II, który bardzo się przydał

W załączniku podaję opis montażu tych świateł wraz z fotkami - może się komuś przydadzą.

Pozdrawiam

jarpi

 

P.S.

Uzupełniona wersja opisu montowania świateł LED.

gojgien będzie mi miło jeśli dołączysz ten plik do forumowego downloadera.

Montaż Phillips Daylight 4 LED w Scenicu II.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeglądając toturial i zamieszczoną instrukcję zauważyłem, że PLUS jest na stałe do akumulatora podłączony.

Czy to dobre miejsce??

Nie powoduje ciągłego świecenia ledów nawet na zgaszonym silniku??

Nie powinno to być podłączone do PLUSA po stacyjce/ zapłonie???

Jeśli tak to brak w toturialu wzmianki o tym.

No i jeszcze jedno.

Domniemam, że wklejając plik w załącznik wyrażasz zgodę na zamieszczenie tego PDF-a w forumowym dowloadzie.

(oczywiście warto by przedtem poprawić opis podłączenia jeśli jest tak jak przypuszczam)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro podłączenie świateł Philips Daylight 4 LED jest tak proste jak pisze "jarpi" oraz "Paweł" to 34 strony tego tematu poświęcone poszukiwaniu żółtego przewodu (plus po uruchomieniu silnika) jest praktyczne zbędne.

Światła do swojej Meganki II już zamówiłem i za kilka dni napiszę czy działają według opisu "jarpi".

Edytowane przez kotkowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od świateł. Niektóre podpina się bezpośrednio do aku, inne trzeba po stacyjce.

Dodatkowo podłączenie po stacyjce ma taką zaletę, ze gdyby zdechła elektronika (raczej dotyczy to typowej chińszczyzny) i zaczęły świecić "same z siebie" to nie rozładuje się akumulator.

Edytowane przez fred
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu przewertowałem cały temat od początku i wybór padł na Philipsa Daylight 4, między innymi ze względu na prosty montaż (elektryka).

Waham się jeszcze tylko czy wybrać wersję Daylight 4, czy może Daylight 5? Koszt sporo wyższy lecz pewnie bardziej widoczne.

Czy ktoś z Was miał stycznoś/montował te w wersji z pięcioma diodami na lampę? Czy w ogóle warto wydawać więcej pieniędzy?

A! I kwestia najważniejsza. Czy będą zachowane obowiązujące wymiary (minimalny rozstaw świateł)? Może ktoś z Was już mierzył?

 

Na koniec bardzo proszę o zainteresowanie moim ksenonowym problemem, a moderatora przepraszam <piwko> Nie wiem czy tak można :)

http://megane.com.pl/topic/27695-samo-poziomowanie-sie-xenonow/page__p__220158__fromsearch__1#entry220158

Post #5 (ze zdjęciami)

Jeśli odpowiedzi na problem ksenonów będą w tamtym, podanym w linku temacie, to nie widzę nic złego w tym, że go tu polecasz.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takie

http://allegro.pl/swiatla-do-jazdy-dziennej-vertex-drl507-autom-hom-i2285162889.html

i bardzo sobie chwalę. Prosty montaż, bardzo duża jasność, dobre wykonanie, dobra cena i nie zakłócają radia

Edytowane przez T.Boy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W lampach Daylight 4 LED, które zamontowałem rozstaw między tymi lampami wynosi ok. 66 cm. Natomiast w wypadku Daylight 5 LED wg mnie musiałbyś te lampy mieć blisko lamp halogenowych by zachować odstęp między nimi co najmniej 60 cm (czyli musiałbyś bardziej pobawić się w wycinanie plastyku w atrapie wlotu powietrza).

Tu masz film, gdzie są lampy mające 5 LED (tu nie masz zachowanego odstępuj 60 cm)

a tu film pokazujący Daylight 4 LED w Renault

PHILIPS LED DayLight 4 on my Megi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Philipsy najlepiej jest zamontować na dorobione uchwyty z kątownika i przykręcić od tyłu (w lampach są gwintowane otwory).

Oryginalne klipsy trzymają bardzo dobrze i montaż świateł jest łatwy, ale potem praktycznie nie idzie ich wyciągnąć.

Tak więc lepiej się chwilę pomęczyć z dorobieniem uchwytów, niż później z demontażem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zamontowałem Philips Daylight 4 LED. Potwierdzam to co napisał "jarpi" żadnego poszukiwania żółtego kabelka.

 

- Przewód czerwony należy podłaczyć pod + akumulatora

- Przewód czarny pod - akumulatora

- Przewód "pomarańczowy" pod pozycyjne (ja podłączyłem jak na zdjęciu)

całość prezentuje się całkiem całkiem

 

Pozdrawiam wszystkich

post-12258-0-26202600-1334918188_thumb.jpg

post-12258-0-46933900-1334921736_thumb.jpg

Edytowane przez kotkowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też wydaje mi się, że ciut na boki świecą. Jednak odchyłka 10 stopni jest dopuszczalna.

 

Dodano: 22 kwi 2012 - 00:02

Zanim zakupię te Philipsy, mam jeszcze pytanie.

Czym wycinacie elementy plastikowe w kratce zderzaka? I podobno pod plastikiem jest metalowe wzmocnienie. Czy to prawda?

Edytowane przez moby_76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!