Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kilka Meganek do oceny


mach82

Rekomendowane odpowiedzi

Auto uderzone lewym przodem:

- taki przód (wstawki chromowane) był montowany od 2008 roku, czyli jest od dawcy

- brak osłon "lewej" strony pod maską, osłona skrzynki nieprzykręcona (brak śrub)

- przebieg zaniżony

- brak sołony pod przednim zderzakiem

- sprzedawca nosi "złoty łańcuch" co raczej nie wzbudza zaufania :)

 

...o widzę, że już obejrzałeś na żywo.

Edytowane przez kataryniarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Rxe.Megane

w naprawę połoki lakierniczej + wymianę lampy tylnej i listwy ozdobnej trzeba wydać ze 2000, więc robi się 19000, czyli cena standardowa.

@kataryniarz

również dziękuję za komentarz - info odnośnie chromowanych elementów bardzo przydatne - jakoś nigdzie nie mogłem zneleźć takiej informacji. :)

No cóż, szukam dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wnioskuję z Twojego posta, że Twoja Meganka to bardzo awaryjny egzemplarz, jeżeli mieli Ciebie w ASO dosyć. Trudno mi powiedzieć ile $$$ można uzyskać za tak awaryjny egzemplarz. Wielki plus że tak dbasz o swoje auto

Nie zrozumiałes mnie. Na rynku niemieckim zadbany megan z przebiegiem do 100.000 km kosztuje w okolicy 6.000 euro to po dzisiejszym kursie NBP jest 25300zł. Sa oczywiście egzemplarze za 3500 euro, ale przebiegi są w okolicach 250.000

Możesz sprawdzić na stronie auto.de

 

ty szukasz zadbanego auta w polsce za 20.000. A gdzie miejsce na zysk handlarza, podatek, akcyza, koszty sprowadzenia. Niemcy już nie oddają nowych aut za darmo polakowi. te czasy mineły bezpowrotnie. Zostali tylko klienci którzy wierzą w cuda.

Tak więc jak ktoś ma zadbane auto, które jest wychuchane w dobrym stanie technicznym to go nie odda za grosze.

Szkoda Twojego czasu na przeglądanie ofert na auta za 16.000zł bo to z definicji sa albo kręcone liczniki albo bite egzemplarze.

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Marcin Szymansk

rozumiem że przebieg w granicach 200000 przeraża i dlatego wszyscy kręcą liczniki i dobrze wiem, że kupując diesla nikt nie jeździ 10000km rocznie. Ale na tym forum są i ludzie z Megankami z przebiegiem ponad 300000km i nic wielkiego się z nimi nie dzieje. Nie muszę kupić samochodu z realnym przebiegiem 100000km - może być i 200000km byle w miarę zadbany. Widziałem już różne Meganki - i zadbane i bardzo zaniedbane i stwierdzam że większość była w bardzo podobnej cenie. Gdyby tylko któraś z tych zadbanych miała silnik 105km, to już bym miał samochód, a tak to szukam dalej.

 

Po weekendzie jadę zobaczyć:

KLIK

Czy coś już na pierwszy rzut oka jest nie tak? Oczywiście przebieg mocno podejrzany, ale za to autko od osoby prywatnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie musi to być vebasto. Opis dodatków i wyposażenia zamieszczony w tym miejscu na OtoMoto jest wynikiem zaznaczania pustych kwadracików na gotowcu, więc nie wszystko jest zgodne ze stanem faktycznym i nazewnictwem. Zresztą centralki sterowania vebasto nie widać. Pod tą nazwą może się kryć dodatkowa grzałka elektryczna w układzie nawiewu, uruchamiana przyciskiem "dobra widoczność".

Do pewnego momentu jest to ogrzewanie niezależne od temperatury silnika, jednak na postoju raczej mało przydatne i prądożerne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym bym się nie przejmował. Jedna wymiana żarówek i już może być krzywo lampa zabudowana.

-----

-----

miałem na myśli szczelinę przy prawym reflektorze, a konkretnie między klapą a zderzakiem. Wyraźnie klapa siedzi krzywo.

-----

Nie mówię że auto złe, jedynie to co widać ze zdjęć, a widać że było kombinowane z tyłem i przodem. A jeżeli na zdjęciach widać a takie rzeczy, to w rzeczywistości jest zawsze o wiele gorzej.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może być jedynie złudzenie. Ta 3 fotka nie jest zrobiona idealnie w osi podłużnej auta, ale z lekkim przesunięciem w prawa stronę. Poza tym światło też z prawej strony pada. Ja bym tego tak jednoznacznie nie podciągał pod złe poskładanie po naprawie, zresztą jak jest coś naprawiane, to zazwyczaj jest to robione prawie idealnie, by nie wzbudzać podejrzeń i dokładniejszego przyglądania się elementowi. Trudno dziś uwierzyć, że coś po wypadku jest w stodole byle jak robione, owszem najtaniej ale tak by nie podpadało.

Gorszą opcją jest jak wszystko z wierzchu jest cacy ale za sprawą wstawionej byle jak ćwiartki, a tego na fotkach nie widać. Niestety takie ryzyko istnieje przy używanych i należy je dokładnie w serwisach prześwietlać, zamiast fotki zewnętrzne do oceny przedstawiać.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!