Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

drgające soczewki w ksenonie?


Rekomendowane odpowiedzi

mam pytanie czy takie zjawisko powinno wystąpić. jak jadę w nocy i czasami jakaś nierówność się trafi widzę jak wiązka światła drga.

 

 

drugie pytanko, czy przyciski do tempomatu w kierownicy powinny być podświetlone??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasami jakaś nierówność się trafi widzę jak wiązka światła drga.

 

Po to xeony mają układ samopoziomowania aby zawsze były ustawione w taki sposób aby nie oślepiać innych użytkowników jadących z przeciwka i kierowca miał zawsze odpowiednią odległość przed autem oświetlona. Auto wpada w dziurę to układ odczytuje to jako zmianę i podnosi światłą a jak się wyjedzie z dziury to obniża strumień światła tak w skrócie.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drgać nie powinny, bo układ powinien działać z pewnym opóźnieniem.

W Megane III przy takich objawach wymieniają światła na nowe.

Warto by było porównać z innym modelem, czy są takie same objawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po to xeony mają układ samopoziomowania aby zawsze były ustawione w taki sposób aby nie oślepiać innych użytkowników jadących z przeciwka i kierowca miał zawsze odpowiednią odległość przed autem oświetlona. Auto wpada w dziurę to układ odczytuje to jako zmianę i podnosi światłą a jak się wyjedzie z dziury to obniża strumień światła tak w skrócie.

no kolego masz racje z poziomowaniem ale to nie to, jak napisałem snop światła drga a na znakach wygląda to jak by stroboskop mrugał mi gdzieś z przodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz czy żarówka jest poprawnie zamocowana,upewnij sie czy sama soczewka siedzi sztywno w reflektorze.Miałem kiedyś podobny problem w innym aucie.Mocowanie soczewki było poluzowane,odkręciły się same z siebie wkręty mocujące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisał Paweł trzeba by podjechać do ASO i zgłosić ten problem. Podejrzewam że masz jeszcze auto na gwarancji więc nic nie tracisz.

no 2 tygodnie temu odebrane wiec na gwarancji, mam nadzieje ze nie będzie tekstu typu "bo tak ma być"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no obawy potwierdzone przez ASO, prawdopodobnie lampy do wymiany na gwarancji

 

Dodano: 14 paź 2011 - 20:10

no obawy potwierdzone przez ASO, prawdopodobnie lampy do wymiany na gwarancji

 

 

 

prośba do tych co mają grand scenica na ksenonach: popatrzcie u siebie czy też drgają soczewki, jak macie gdzie wjedźcie na te szarpaki co sprawdzają amorki na stacji diagnostycznej to wtedy dobrze widać.

ja muszę w poniedziałek postawić auto na cały dzień do ASO żeby dokumentacje zrobili do mojego przypadku. im więcej osób zgłosi taki problem szybciej się wezmą do roboty. pozdrawiam

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 lata później...

Dziś jadę moim grandem na ekspertyzę co się popsuło bo niby do gwarancji musza mieć pewność i opisać usterkę dokładnie.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

wymieniają calość czy tylko bebechy po drugie czy jest zauważalna różnica pomiędzy wymienionym a nie po 15 miesiącach użytkowania.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

PO "ekspertyzie" poszło pismo do renault polska o zgodę na wymianę całej lampy. Do dwóch tygodni ma być odpowiedź

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7, 5.9 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi do tej pory lampy wymieniali 3 razy, co wymiana to jest inaczej ale niestety nie idealnie. najbardziej wkurza to ze trzeba pol przodu rozebrac zeby taka lampe wyjac ehhh

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5.7 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!