Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Samodzielna naprawa wtrysków.


lamer

Rekomendowane odpowiedzi

Porównujesz z 60 KW czy z 74 KW.Bo na moje to na pewno jest między nimi różnica, ta druga jest większa

 

właśnie tak, porównuje swoją turbinę padniętą w 1,5 dci 60kW z turbiną wyjętą z auta z Anglii z którego wyjąłem wtryski dla siebie (74kW), wiec albo wychodzi na to że turbiny są identyczne albo tamten anglik od którego kupiłem wtryski i turbinę miał wtryski od mocniejszej wersji,

jutro jadę na warsztat zakładać turbinę to napiszę co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytaj regulamin raz jeszcze. :lol:

 

to poprosze o odpowiedz odnośnie turbiny w tym wątku: http://megane.com.pl/topic/37247-15-dci-80km-kopci-syczy-przy-przyspieszaniu/

 

dziś zrobiłem ponad 100km na tych wtryskach i śmiga pięknie :o

Edytowane przez meganecoupe02
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Witam.

Mam pytanie odnośnie wtrysków. Ostatnio pojawił mi sie błąd "check injection" i kontrolka service. Po sprawdzeniu na clipie wyszło, że 4 wtryskiwacz coś szwankuje. Tak więc zrobiłem próbę przelewową no i faktycznie wszyło że ten 4 jest zepsuty ( w 3 minuty przelał więcej niż 3 pozostałe). I teraz moje pytanie jest takie czy lepiej kupic jakiś używany czy może lepiej zaworek wymienić?? I pytanie takie jeszcze czy da sie jakoś numer tego wtryskiwacza wyczaić żeby go nie wyciągać lub czy jak wyciągne i z powrotem zamontuje to nic sie nie stanie i dalej będe mógł jeżdzić.Po wykasaowaniu błedu wtrysku narazie zadne kontrolki nie swiecą ale zdaje sobie sprawę, że jak nie wymienie tego wtryskiwacza to za "kilka km" sie znowu pokaże.

Dodam że posiadam Megabe II 1.5 dci w dowodzie mi pisze że ma 101 km to chyba tak jest.

Z góry dzieki za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używka to wielka loteria... Możesz kupić gorszy niż masz teraz. Do tego po wymianie musisz kodować wtrysk czyli sam tego nie zrobisz. Za to zaworek za 200zł możesz wymienić sam i nie trzeba kodować.

Wtrysk można bez problemu wyjąć i włożyć chociaż powinieneś od razu dać nową uszczelkę dla pewności. Po zamontowaniu trzeba jeszzce odpowietrzyć układ wtryskowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widziałem to zaworki Delphi na allegro są po około 500zł. A 4 nowe wtryskiwacze są po 20000zł.

http://allegro.pl/1-5-dci-renault-delphi-nowe-wtryski-i2261677901.html

tylko że trzeba komplet kupić a mi aż 4 nie są potrzebne.

Jeżeli ma ktoś jakieś namiary na jakieś tańsze zaworki lub jakieś przyzwoite wtryskiwacze to bardzo bym prosił o umieszczenie tutaj jakiś informacji na ten temat. Jeszcze jedno pytanie jak sie odpowietrza ten układ wtrysowy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jeszcze dwa pytania odnośnie tych wtryskiwaczy.

Dziś wymontowałem jeden wtryskiwacz i ma oznaczenie EJBR02101Z. A na allegro znalazłem o oznaczenia EJBR01801A i EJBR05101D, czy ktoś może mi wyjaśnić czym sie różnią te oznaczenia i czy takie wtryskiwacze mozna stosować zamiennie??.

Wpadłem na takie pomysł aby kupic uzywany wtryskiwacz i przełożyć tylko dół tzn. koncówkę i zaworek, wtedy nie trzeba bedzie chyba go kodować?? Dobrze kombinuję?? Z góry dzięki za odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim 101 KM zamontowane są wtryskiwacze EJBR01801A. Ale chyba ważniejszy jest numer katologowy. U mnie jest 8200365186 zamienny z 8200049873.

Wydaje mi się, że kod jest związany z wydajnością końcówki, wymiana samego zaworka niczego nie zmienia ale końcówka pewnie dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No to szykuje się wymiana jeszcze jednej sztuki (albo dwóch) chociaż na tą chwilę nie jest źle.

 

no i miałeś racje, padły kolejne dwa, te nie wymienione wcześniej :/

zapala się znowu "Injection Fault", zrobiłem próbę przelewową i te wymienione ostatnio prawie idealnie a te co zostały nie wymienione leją oba równo jak szalone, i znowu zaczynają się poszukiwania wtrysków EJBR01801A, zastanawiam się jeszcze nad kupnem wtrysków o innym oznaczeniu i przełożeniu samych zaworków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem może max 3tys km, ale te dwa co zostały niewymienione już w tedy były nie najlepszej świeżości, mogłem od razu wymienić 4szt ale kasy nie miałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiam się jeszcze nad kupnem wtrysków o innym oznaczeniu i przełożeniu samych zaworków

Na "znanym portalu aukcyjnym" są znowu dostępne zamienniki zaworków w rozsądnej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!