Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Jak dla mnie fotele w megance są jakby szyte na miarę. Z tego co pamiętam fotele w privilege są profilowane bardziej na sportowo i na pewno ludzie z nadwagą mogą mieć problem. Wszystko zależy od budowy ciała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w Privilege mam jeszcze taką "wajchę" do regulacji lędźwiowej(nie wiem czy jest ona w innych wersjach). Fajna sprawa poprawiająca komfort. Nie mam powodów do narzekań na wymiary siedziska. Jest takie jak powinno być :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam takie samo wrażenie ale się już przyzwycziłem do tego - wymienialem juz nawet pokrycie siedziska kierowcy bo popękała po bokach "skóra"

Widzę, że Renault powiela wiele niedociągnięć z poprzednich modeli zamiast je poprawiać. Ta niby skóra jest kolejnym tego przykładem. Mi w mojej poprzedniej megane II też popękała ta "skóra" na siedzisku po lewej stronie - pewnie dlatego, że tam jest największy nacisk przy wsiadaniu i wysiadaniu. Teraz też się skusiłem na megane III z wersją z beżową "skórą". Mając wcześniejsze doświadczenia sprawdzałem ją przed zakupem i wydawało mi się, że materiał jest trochę lepszy niż w poprzedniej wersji. Ale teraz słyszę, że znowu może popękać. A czy wymieniałeś to obicie na gwarancji?

Jeżeli chodzi o siedzisko w megane III to ja też mam wrażanie, że w lewą nogę mnie uwiera. Poza tym jak "macam" oparcie fotela kierowcy to wyczuwam jakieś jakby linki gumowe czy też druty albo sprężyny. Może to jest wynikiem tego, że jest w nim regulcja podparcia lędźwiowego, bo w fotelu pasażera nie wyczywam tych drutów. Sprawdźcie jak jest u was i dajcie tu znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze śladami od wsiadania po lewej stronie siedziska kierowcy zacząłem się już borykać jak samochód miał kilka tyś. przebiegu :) muszę tu powiedzieć, że mam normalną materiałową tapicerkę wersja expression, mianowicie przy wsiadaniu siada się na boczną lewa poduszkę siedziska, która dotyka do bocznego plastykowego boczka siedzenia (ta część gdzie jest rączka od regulacji góra/dół i pokrętło od ogrzewania fotela)niestety ma ona ostrą krawędź, która zostawia ślady na boczku siedziska (obtarcia tapicerki)ciekawe czy ktoś z forumowiczów też ma takie obserwacje??? muszę tu zaznaczyć, że jestem osoba szczupłą i podejrzewam, że u osób z większą ilością ciałka sytuacja ta powinna być bardziej widoczna (czyt. większe obtarcia na lewym boczku siedziska) Ps. poradziłem sobie w ten sposób, że założyłem na fotele pokrowce koszulki co rozwiązało problem, a może go zatuszowało mianowicie otarcia się nie pojawiają na materiale koszulki i nie powiększają na materiale boczka siedziska:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy wymieniałeś to obicie na gwarancji?

tak na gwarancji = a dokładniej juz w pierwszym jej roku :)

niestety ma ona ostrą krawędź, która zostawia ślady na boczku siedziska (obtarcia tapicerki)ciekawe czy ktoś z forumowiczów też ma takie obserwacje???

tak - dlatego nowa wersja skórzanego siedziska ma juz z boku... materiał :-(

Edytowane przez athlon64x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak - dlatego nowa wersja skórzanego siedziska ma juz z boku... materiał :-(

Czy to oznacza, że te boczne poduszki siedziska nie są już pokrytą tą niby skórą tylko materiałem? Jak jest w wersji z tapicerką łączoną - materiał + skóra.

A czy ktoś sprawdzał, czy wyczuwa w oparciu fotela kierowcy te "linki", a których pisałem wcześniej? Zwłaszcza w jednym miejscu jak się mocniej naciśnie to wyraźnie u mnie jest wyczuwalne coś w rodzaju elastycznego zgrubienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam Privilege i tapicerke standardową czyli skóra + materiał - wymieniałem ja ponieważ popękała skóra na lewej skorzanej bocznej części siedziska, a w nowej wersji jest materiał zamiast skóry na bocznej powierzchni fotela czylu tam gdzie jest uchwyt od mechanizmu jego podnoszenia - podobno bardzo często pękała tam ze względu na znajdującą się tam ostrą krawędż o której wspominał Barnaba27

Edytowane przez athlon64x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Bardzo wygodne fotele, ze skórą nic sie nie dzieje. Wyprofilowanie boczne rewelacyjne.

Są to w/g mnie jedne z najwygodniejszych foteli

 

Niestety nie mogę się zgodzić z tym stwierdzeniem.

Fotele mają zdecydowanie za krótkie podparcie łud. Siedzisko jest bardzo krótkie. Dodatkowo warto zwrócić na bardzo wysoką pozycję fotela pasażera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wygody foteli to nie da się wg. mnie generalizować. Także jestem zdania że są to bardzo wygodne fotele. Mam też doświadczenia z Octavią chyba Ambiente, i tam dopiero trzymają na boki. W MIII są przynajmniej jak dla mnie akurat.

Każdy ma inne wymiary, więc innej długości siedziska także potrzebuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

o trwałości tapicerki na razie nie mogę się wypowiadać (tkanina), póki co robi dobre wrażenie. Jeżeli chodzi o wygodę samych foteli to zauważyłem, że zdarza mi się (na szczęście rzadko) po dłuższej jeździe wysiąść z niewielkim bólem pleców. Ustawienie zagłówka bdb. według mnie nawet lepsze niż np. w służbowej Octavii II FL, gdzie z kolei fotel oceniam wyżej od tego w Reni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!