Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

podświetlenie przycisków trochę inaczej


look

Rekomendowane odpowiedzi

A teraz pytanie za 100 pkt... Jak wymienić żaróweczkę przycisku ogrzewania tylnej szyby?

Oderwałem przycisk (czarną obudowę) od szkiełka przy ogrzewaniu tylnej szyby i teraz nie wiem jak go założyć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety już nie pstryknęło, bo skrzywiłem bolce w przycisku. Uciąłem je, wymieniłem podświetlenie i przykleiłem na super glue.

A ktoś wie, jak się powinno wymieniać w tym przełączniku żarówkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Dziś wymieniałem podświetlenie w przycisku centralnego i przy okazji cyknełem parę fotek może się komuś przyda

Najpierw wyjmujemy przełącznik

 

Obrazek

A może ma Ktoś cytowany manual z fotkami? Jak się zabrać za pierwszy punkt tzn. wyjęcie przycisku od drzwi (tego pod awaryjnymi)? Trzeba najpierw wyjmować panel nawiewów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Przerabiam właśnie wszelakie oświetlenie wnętrza. Ciężko dostać żaróweczki z przycisku otwierania szyb. To mała żarówka z długimi kablami na ok 3cm. Wie ktoś o co pytać w sklepie, jak to się nazywa lub chociaż ile ma wat? Gdybym chciał to zastąpić diodą to ile musi mieć wat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dioda liczona w Watach????? To chyba wielkości wiadra hehehe.

Co do żaróweczek to tak jak napisałeś z długimi drucikami wystarczy szukać albo do lutowania. Kupisz w sklepach z elektroniką (częsciami) lub w Allegro czy sklepach internetowych. Kupisz także w ASO ale koszt taki, że gdzie indziej kupisz 3 stuki za tą samą kwotę. Jeśli natomiast chcesz na diody pozamieniać to popatrz tu:

http://megane.com.pl/files/file/14-zarowki-led-megane-iiscenic-ii/

i zrób podobnie na tych samych elementach jednak inaczej to musisz zaplanować bo przyciski inne.

Tu masz kolejny manual:

http://megane.com.pl/files/file/18-naprawa-podswietlenia-przelacznika-szyb/

A żaróweczki takie:

http://www.laro.com.pl/index.php5/sklep/zarowk/3347

Można tez poszukać na sztuki takie, 14 Voltowe:

http://sklep.monster.pl/14V-ZAROWKA-CLEAR-50mA-100SZT%284,175,11244%29.aspx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się da je wcisnąć w te szczeliny w stykach to lutować nie trzeba, jednak ja bym to polutował. Byłoby pewniejsze, tym bardziej, że rezystor do diody też lepiej przylutować na krótkiej nóżce jak wielkiego "pająka" skręcać. Za mało tam miejsca by nie lutować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

A co z przełącznikiem awaryjnych? Nie świeci mi nic, ale jak lekko docisnę, to jest podświetlenie.

Nie umię go rozebrać, bo raz rozłożyłem i nie dostałem się do styków żarówki :lol:

 

Czy ktoś znalazł sposób na wymianę żarówki w tym przełączniku w PH2?

 

Znalazłem różnicę w PH1, a PH2 - są inne kostki i środek jest inny (żarókę można łatwo wymienić).

W PH1 ściąga się przednią obudowę i widać żarówkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich,

 

Podczepię się pod temat, padły mi żaróweczki od podświetlenia ogrzewania (wszystkie 3) zakupiłem odpowiednik LED 1,2 po zamontowaniu okazało się że w dalszym ciągu deska nie jest podświetlana, sprawdziłem dopływ prądu do kabelków,poprawność zamontowania LED-ów, wszystkie bezpieczniki wewnątrz samochodu, ściemniacz podświetlenia wydaje się sprawny, po ponownym zmontowaniu deski okazało się że podświetlenie nadal nie działa a dodatkowo padło podświetlenie pokrętła regulacji wysokości reflektorów i regulacja intensywności podświetlenia, za to zaczęło działać podświetlenie od el. szyb. Co może jeszcze być powodem tego że deska nie świeci?

 

Pozdrawiam BWO

(Renaul Megane Classic RT 1,4 16V PH2 (2001))

 

UPDATE: Dla potomnych problem rozwiązałem przez przypadek, okazało się że robiło się zwarcie w podświetleniu popielniczki, są tam 2 miedziane blaszki które łączą się do instalacji za pomocą styku, jedna z nich się odłamała i tak niefortunnie ułożyła że robiła zwarcie (nie wiem dlaczego nie paliły się bezpieczniki :lol:) Problem rozwiązany.

 

P.S. Nie polecam podświetlenia LED do zegarów ogrzewania, LED-y dają punktowe światło co nie daje równomiernego podświetlenia kokpitu.

Edytowane przez bwo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!