Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

To nie czujniki :D

Na niektórych szybach zaznaczane są prawidłowe miejsca ustawienia wycieraczek, po stronie kierowcy tak jak u Ciebie jest ustawienie dla wycieraczki pasażera w wersji angielskiej. U mnie też chyba coś takiego jest, tylko u mnie sa trójkąciki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i wujek gojgien znowu pomógł :D hehe wy to macie juz obczajone to szukanie ;) a ja nie umiałem znaleźć a do tępych sie nie zaliczam ;) to może wujek pomoże jeszcze napisze jakie Megane II FL II ma czujniki ? tzn czego ? klocków z przodu, z tyłu itp itd będe wdzięczny bo tak naprawdę to nie wiem czego sie podziewać po komunikatach na kompie i co musze sam pilnować a co bedzie mi dane przeczytac ?;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomógł bo wystarczyło wpisać w szukajkę googla dwa słowa- piktogramy szyba

A że nie chodziło o wyposażenie łazienek, to pomocny okazał się drugi rekord. :D

Odnośnie nowego zapytania:

Wymienić nazwy i zastosowanie wszystkich czujników w aucie????

hehehehe tego nawet w ASO nie wiedzą.

Teoretycznie obczujnikowane jest wszystko, a przesyłane szyną CAN, cokolwiek to znaczy.

Nie podejmuje się tego zadania by je wyszukiwać i profilaktycznie, dla samego poznania, opisywać ich działanie.

Za to komunikaty jakie mogą się wyświetlić, są podane w instrukcji obsługi auta. Ich tłumaczenia, jeśli są w obcych językach, są też w odpowiednim temacie na forum. Samo tłumaczenie oznacza, że przy języku polskim, będą właśnie tak się wyświetlały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa nie jest nowa, znam ją od dziecka. To ogólna nazwa wszystkich takich ujednoliconych znaków graficznych. Najwięcej ich kiedyś było na dworcach kolejowych, oraz na metkach przy odzieży i chyba do dziś tak jest.

No chyba, że od czasu rozpowszechnienia komputerów ikonkami zaczęto to nazywać heheheh :D

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę się "pomęczyłem" ;) i zaspokoję Ttwoją ciekawość ale od samego czytania głowa boli :D

Oczywiście nie wszystikie wersje ten zestaw czujników posiadają.

 

CZUJNIK CIŚNIENIA / TEMPERATURY POWIETRZA

CZUJNIK CIŚNIENIA ATMOSFERYCZNEGO

CZUJNIK CIŚNIENIA DOŁADOWANIA

CZUJNIK CIŚNIENIA GAZU LPG

CZUJNIK CIŚNIENIA MECH. RÓŻNICOWEGO FILTR PRZECIWPYŁOWY

CZUJNIK CIŚNIENIA PŁYNU CHŁODZĄCEGO

CZUJNIK CIŚNIENIA RAMPY PALIWA

CZUJNIK CIŚNIENIA WZGLĘDNEGO (AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW)

CZUJNIK CIŚNIENIA Z PRZODU TURBINY TURBOSPRĘŻARKI

CZUJNIK ELEKTROZAWORU RECYRKULACJI GAZÓW

CZUJNIK GÓRNEGO PUNKTU MARTWEGO

CZUJNIK I POMPA PALIWA

CZUJNIK LEWEGO PRZEDNIEGO KOŁA

CZUJNIK LEWEGO TYLNEGO KOŁĄ

CZUJNIK MARTWEGO PUNKTU SKRZYNI BIEGÓW / ŚWIATŁA COFANIA

CZUJNIK MINI POZ PŁYNU HAMULCOWEGO

CZUJNIK NASŁONECZNIENIA

CZUJNIK OBECNOŚĆ DŁONI PRZY KLAMCE PRZEDNIEJ LEWEJ POJAZDU BEZ KLUCZYKA

CZUJNIK OBECNOŚĆ DŁONI PRZY KLAMCE PRZEDNIEJ PRAWEJ POJAZDU BEZ KLUCZYKA

CZUJNIK OBECNOŚĆ DŁONI PRZY KLAMCE TYLNEJ LEWEJ POJAZDU BEZ KLUCZYKA

CZUJNIK OBECNOŚĆ DŁONI PRZY KLAMCE TYLNEJ PRAWEJ POJAZDU BEZ KLUCZYKA

CZUJNIK OPADÓW / NATĘŻENIA ŚWIATŁA

CZUJNIK OTWARCIA TYLNEJ KLAPY

CZUJNIK POŁOŻENIA CYLINDRA

CZUJNIK POŁOŻENIA NEUTRALNEGO

CZUJNIK POŁOŻENIA PEDAŁU SPRZĘGŁA

CZUJNIK POŁOŻENIA PRZEDNIEGO FOTELA KIEROWCY

CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU ROZRZĄDU WLOTOWEGO

CZUJNIK POZIOMU I TEMPERATURY OLEJU

CZUJNIK POZIOMU OLEJU

CZUJNIK POZIOMU PALIWA

CZUJNIK POZIOMU POJAZDU LEWY TYŁ

CZUJNIK PRAWEGO PRZEDNIEGO KOŁA

CZUJNIK PRAWEGO TYLNEGO KOŁA

CZUJNIK PRĘDKOŚCI TURBINY AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW

CZUJNIK SPALANIA STUKOWEGO

CZUJNIK TAŚMOWY

CZUJNIK TEMPERATURY PALIWA

CZUJNIK TEMPERATURY PONIŻEJ FILTRU PRZECIWPYŁOWEGO

CZUJNIK TEMPERATURY POWIETRZA W UKŁADZIE WTRYSKU

CZUJNIK TEMPERATURY POWYŻEJ FILTRU PRZECIWPYŁOWEGO

CZUJNIK TEMPERATURY WODY W UKŁADZIE WTRYSKU

CZUJNIK ULTRADŹWIĘKOWY ALARMU

CZUJNIK WEWNĘTRZNY LEWY TYLNY SYSTEMU POMOCY PRZY PARKOWANIU

CZUJNIK WEWNĘTRZNY TYLNY SYSTEMU POMOCY PRZY PARKOWANIU

CZUJNIK ZEWNĘTRZNY TYLNY LEWY SYSTEMU POMOCY PRZY PARKOWANIU

CZUJNIK ZEWNĘTRZNY TYLNY SYSTEMU POMOCY PRZY PARKOWANIU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!