Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z odpalaniem


chico

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ! Moje pytanie dotyczy scenica 2 , mam problem z odpalaniem samochodu kiedy jest zimny , muszę wtedy lekko dodać gazu , przy czym jak jest ciepły odpala na dotyk . Przeczyszczona została przepustnica , oraz został podłączony do komputera na którym wystąpiły dwa błędy - df083 - df 109. Ważną informacją jest również fakt że w okresie letnim odpala bez problemu , natomiast zimą zaczynają się kłopoty. Samochód przeszedł niedawno przegląd i wykryto usterek a spaliny były w normie . Jeżeli ktoś miał taki problem proszę o pomoc .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,świece i cewki sprawdzone ,czujnik wałka jeszcze nie przeczyszczony ale znajomy mechanik ma obawy o sondę lambde odczytane zostały błędy i wykasowane i powiedział że jak sytuacja z nieodpaleniem się powtórzy to ponownie odczytać błędy i jak się powtórzą te same kody czyli lambda do wymiany, co robić.Jak ma ktoś jakieś porady to chętnie skorzystam.A i zapomniałem teraz trochę więcej pali w mieście koło 10 l.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Akumulator zachowuje się dobrze kręci normalnie jest w miarę nowy.

 

Dodano: 03 gru 2011 - 12:05

teraz dodatkowo wzrosło spalanie , pali koło 11,6 litra na setke .Popytałem i podobno sonda lambda do wymiany ,czy to pewna informacja

 

Dodano: 03 gru 2011 - 12:08

Przepustnica została przeczyszczona teraz pali normalnie tylko wiecej pali .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

na czymś takim się nie sprawdza mocy rozruchowej. widać tam jeno napięcie na akumulatorze pod obciążeniem.

do "wyciągnięcia" prądu rozruchowego trzeba by mieć taki amperomierz do 1 kA, oczywiście szeregowo włączony w obwód rozruchu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do "wyciągnięcia" prądu rozruchowego trzeba by mieć taki amperomierz do 1 kA, oczywiście szeregowo włączony w obwód rozruchu.

A o cęgach Dietza kolega słyszał? Nie potrzeba nic podłączać tylko zakłada się je na przewód i odczytuje wartość prądu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto dzisiaj stosuje amperomierze o takich wartościach pomiaru :) . Do pomiaru natężenia prądu o dużych wartościach stosuje się boczniki amperomierzy. Zasada ich działania polega na pomiarze spadku napięcia na specjalnym przewodniku wpiętym w obwód wysokoprądowy.

Cęgi Dietza są idealne do pomiaru prądu przemiennego, przy stałym nie działają. Wymyślono taki przyrząd do prądu stałego ale wykorzystuje inną zasadę pomiaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cęgi Dietza są idealne do pomiaru prądu przemiennego, przy stałym nie działają.

I tutaj kolega się myli. Proponuję poszukać dokładniej bo są i nawet mam w pracy cęgi które mogą mierzyć natężenie prądu do 1500A DC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koleś ze sklepu motoryzacyjnego sprawdził mi akumulator jakimś kosmicznym urządzeniem. Stwierdził, że akumulator jest dobry.

Ja stawiam na nieszczelną ręczną gruszkę do paliwa, tą gumową. Zamówiłem już nową, ale nie wiem czy brać sie samemu za jej wymianę, bo przewody przy niej są bardzo sztywne i kiepskie jest do nich dojście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A o cęgach Dietza kolega słyszał? Nie potrzeba nic podłączać tylko zakłada się je na przewód i odczytuje wartość prądu.
oj oj - kolega słyszał, ale sedno sprawy - tamten przyrząd, który wskazałeś nie posłuży do zbadania prądu :)

 

Kto dzisiaj stosuje amperomierze o takich wartościach pomiaru
choćby w lokomotywach są :)

 

Ja stawiam na nieszczelną ręczną gruszkę do paliwa, tą gumową. Zamówiłem już nową
pewnie sama gruszka nie jest nieszczelna, tylko zaworki zwrotne nie trzymają. można było taki jeden zaworek pomiędzy filtr a pompę założyć i ten sam efekt miałbyś, pewnie 3x taniej. Edytowane przez mrarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

choćby w lokomotywach są :)

Chyba sobie jaja robisz :) Wyobrażasz sobie kabel o grubości 3 cm doprowadzony do kabiny by pokazać jaki prąd pobierają silniki trakcyjne. I to pod napięciem 3kv?.

Pisząc "Kto dzisiaj stosuje amperomierze o takich wartościach pomiaru" miałem na myśli amperomierze wpięte szeregowo w obwód prądowy.

Tak się składa, że wykonuję zawód maszynisty i wiem jak jest rozwiązany pomiar natężenia prądu na wszelakiej maści lokomotywach i elektrowozach. Wszędzie są zastosowane boczniki amperomierzy. Do kabiny dochodą cienkie kabelki i zasilają de facto woltomierze pełniące rolę amperomierzy :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!