Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

biala płyka z przekaznikami megane


DruM

Rekomendowane odpowiedzi

no chyba o to chodzi...

 

no bo to urządzenie do ktorego podlacza sie rozne te kable ???

tam gdzie wklada sie bezpieczniki>>

bo mi o to chodzi... ponieważ potrzebuje tego, bo jeden przekaznik w tym mi cos nawali;l

 

Dodano: 22 lis 2011 - 14:58

chodzi mi o ten lewy modul co na obrazkui

dscn4424q.jpg

 

ponieważ mam megane coupe 1.6e z 96

bd taki modul pasowac od wszsytkich meganek 1.6 ? bez komputera pokladowegio?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

w tym module uch tam gdzie podchodzą wszystkie bezpiecznika jest immobilajzer? ... no to pozdroo ;/

nie da się jakoś to obejśc?

 

Dodano: 09 gru 2011 - 20:44

bardzo rposze o odpoweidz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienić przekaźnik i nie trzeba kombinacji z wymianą modułu.

Jak sam nie dasz rady (jest wlutowany) to poszukaj kogoś zajmującego się takimi rzeczami, teoretycznie wystarczy nawet serwis RTV, ale jak bym wolał jednak kogoś kto wie jak się dobrać do UCH.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie bo przekaźniki są wlutowane i są uszkodzone ;/ i jest właśnie z tym problem..

 

sprawdziłem swoje numerki na module (wersja B modulu) i pasują do tego modulu znalezionego na allegro , oprócz numerków zaznaczone w czerwnonej ramcem.in ja mam 96058 a na skrenie są inne?

czy to jest numerek produkcji czy coś takiego?

1.jpg

Edytowane przez DruM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeśli to jest tylko kwestia przekaźnika to poszukaj (nie podałeś skąd jesteś) jakiegoś speca/warsztatu zajmującego się naprawami tego typu układów i wymień przekaźnik.

Nawet jak zapłacisz parę zł to i tak wyjdzie lepiej niż bawić się w wymianę UCH i dobieranie pasującego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale te przekaźniki są uszkodzone... bylem już u elektryka ale powiedział mi żeby wymienić przekaźnik... chyba nie wiedział ze są na stale...

ktoś chyba z nimi coś robił bo są bez obudowy... a jeden styka gdy chce podnieś lub opuścić szybę od kierowcy...elektryk powiedział mi że przez przekaźniki tak samo może nie chodzić wentylator od chłodnicy, i centralny zamek,... czy to prawda, że przez te przekaźniki są takie błędy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(nie podałeś skąd jesteś)

Jak to nie???

Podał, choć pytająco, jakby z pewna dozą nieśmiałości.

Kolega jest stamtąd, skąd się biorą meganki...

I raczej tam powinno się szukać fachowca od tego UCH, będzie bliziutko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem z małopolski z powiatu myślenickiego...

mam sąsiada który pracuje w serwisie reno, ale jest chytry na kase, a ostatnio gdy coś miałem z autem mówił, że jest potrzbna nowa cześć i nie da się tego naprawić, lecz to naprawiono...

to według was mam się udać do jakiegoś elektryka ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli sam nie potrafisz tego przekaźnika wymienić, a nie wszyscy potrafią i maja do tego odpowiedni sprzęt, to tak. Dobry elektryk powinien sobie z taką wymianą przekaźnika/ przekaźników w Twoim oryginalnym UCH poradzić bez problemu. (jeśli to oczywiście tylko przekaźnik a nie coś jeszcze wypalone)

A tak przy okazji, choć nie jest to wymagane, to dobrze w profilu takie info o lokalizacji wpisać. Czasami jest to pomocne by jakiegoś magika z regionu wskazać gdzie warto pojechać.

Oczywiście nikt nie wymaga podania pełnego adresu ale miasto w pobliżu, region, lub literki z tablicy rejestracyjnej już dużo dają.

No chyba, że się wstydzisz swojego miejsca zamieszkania. :)

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!