Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

biala płyka z przekaznikami megane


DruM

Rekomendowane odpowiedzi

Odpukać jeszcze nie. Oglądałem obie skrzynki i faktycznie przekaźniki są na stałe. Moim zdanie jeżeli przekaźnik jest taki sam to można śmiało przelutować. Kiedyś na innym forum czytałem o tych skrzynkach i numer zależy od wersji wyposażenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś na innym forum czytałem o tych skrzynkach i numer zależy od wersji wyposażenia

To przecież "moduł komfortu" i ma ścisły związek z wyposażeniem auta.

Golas nie bedzie miał tak rozbudowanego UCH jak ten wszystkomający.

Co do przekaźników, to ja bym proponował poszukać w sklepach z elektroniką, lub Allegro w dziale z częściami elektronicznymi, nowych na podmianę.

Byle parametry pasowały, (napięcie sterowania i obciążenie styków) wielkość przekaźnika i rozmieszczenie styków.

Może nawet, jeśli są, to pozamieniać na takie z podstawami. Wlutować w UCH postawę lub przewody od nowej podstawy zamiast przekaźnika, a przekaźnik w podstawę wpinać.

Przelutowywanie starszych przekaźników z używanego UCH to robota głupiego.

Taki przekaźnik już był lutowany fabrycznie, używany przez jakiś czas czyli jego stan jest nieznany, teraz należałoby go kolejny raz podgrzewać do jego wydłubania i kolejne finalne lutowanie.

Czy takie zabiegi będą dla niego bezpieczne??

Moim zdaniem nie warto się w to bawić, a zacząć się rozglądać za nowymi klockami do podmiany.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z twojej wypowiedzi to już nie weim co robić ;/

Moim zdaniem nie warto się w to bawić, a zacząć się rozglądać za nowymi klockami do podmiany

to wkońcu mam kupić nowy modul czy poszukać przekaźniki ??

Edytowane przez DruM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przejdź na pierwsza stronę to sie dowiesz...

 

mam problem z przekaźnikami od modułu uch.. są uszkodzone ..

 

/0cool: :) za cytowanie treści, pod którą się bezpośrednio odpowiada.

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam ze zrozumieniem ale nigdzie tam nie piszesz z jakimi przekaźnikami masz problem (a jest ich kilka i każdy za coś odpowiada)- od czego.Każdy z tych przekaźników pełni jakąś funkcję i dlatego zadaję pytanie .A pytanie zadaję dla tego że przekaźnik ma dwa stany - włącza jakieś urządzenie i druga to jest sterowanie samym przekaźnikiem. Dlatego chciałbym wiedzieć czy na przykład: nie działają kierunkowskazy a słychać że przekaźnik tyka, czy po włączeniu kierunków nie słychać przekaźnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie działa mi szyba od kierowcy i słychać to w przekaźniku.. strzela to w tym przekaźniku na zdjeciu

gc4486o2g3db_t.jpg

teraz zauważyłem że mam 2 przekaźniki uszkodzone:)

nie lepiej wymienić cały moduł ??

nie działą mi także centralny zamek od pasażera, wentylator od chłodnicy, układ chłodniczy tzn. płyn nie przechodzi przez tam jakiś przewód,

o to skreeny uszkodzonych przekaźników

hhhpnxcvkptv_t.jpg

30fkijmb0193_t.jpg

3iskm0qr7mm0_t.jpg

Edytowane przez DruM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekaźnik szyby jeżeli tyka a szyba nie działa to jest uszkodzony .Od centralnego jest jeden przekaźnik-więc jeżeli nie działa ci od strony pasażera to nie problem przekaźnika.Wentylator chłodnicy ma przekaźnik w skrzynce pod maską.Czyli na razie mamy jeden przekaźnik zdiagnozowany.Podaj adres meilowy jak cie prosiłem to podeślę ci pomoce.Bo udało mi się znaleźć coś w sieci i jednak u ciebie w UCH jest immo , więc wymiana może być problemem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!