Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

biala płyka z przekaznikami megane


DruM

Rekomendowane odpowiedzi

A choćby ten, 3 od góry na 1 stronie: http://allegro.pl/przekaznik-12v-25a-ep2-b3g1s-nec-pk-12-ep2b3-x1-i1953437901.html

Czytaj opisy aukcji, nie tylko tytuły, czy to takie skomplikowane??

Dalej też jest jeszcze kilka z innymi ustawieniami nóżek i różnej mocy.

Tu pozostałe, po przefiltrowaniu: http://allegro.pl/listing.php/search?string=12V+podw%C3%B3jny&category=67344&description=1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że są takie jak mi był potrzebny do centralnego , ale ja szukałem po sklepach z elektronikom i oni robili duże oczy i twierdzili że to są specjalne i nie można ich kupić.Teraz kolega musi sprawdzić jaki rodzaj połączeń jest mu potrzebny i coś dobrać.A ja zdobyłem kolejną wiedzę która może mi się przydać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Immo to cały układ, czyli i ten scalak sterujący, i też może być przekaźnik sterujący odcięciem zapłonu czy innymi bajerami jeszcze.

Nie zgłębiałem tematu immo w megi, także nie wiem jak to dokładnie działa (przekaźnik czy sygnał do ecu).

 

a np. przekaźnik daje odpowiednie napięcie do centralnego napięcia?

Przekaźnik to taki rodzaj włącznika, coś jak włącznik oświetlenia w domu tylko zamiast ręki jest cewka elektromagnesu. Na ogól jak się psuje to nie działa całkowicie i tyle.

Ty z tego co pamiętam (nie chce mi się czytać wszystkiego jeszcze raz) masz problem z 1 drzwiami, czyli przekaźnik masz ok. Wszystkie siłowniki zamków są połączone równolegle (schematy się kłaniają), także gdyby były problemy z przekaźnikiem to WSZYSTKIE zamki by świrowały, a nie tylko w 1 drzwiach.

 

DruM, ja nie piszę tego przez złośliwość, ale naprawdę daj to do zrobienia komuś kto ma pojęcie jak się za to zabrać. Fakt, zapłacisz więcej, ale dostaniesz też jakąś gwarancję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiesz . Mam 18 lat i kasy za mało, żeby od tak dać do elektronika.

Chce się dokładnie dowiedzieć co i jak, a pózniej zabrać sie do naprawiania. Co do centralnego zamka zamówiłem już siłownik, więc o tym nie musimy już pisać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chce się dokładnie dowiedzieć co i jak, a pózniej zabrać sie do naprawiania.

Obawiam się, że to będzie trudne do przedstawienia w formie postów. Tu albo literatura z zakresu elektroniki, elektryki pomoże w dokładnym poznaniu zagadnienia, albo zaprzyjaźniony fachowiec mający o tym pojecie. Chodzi o umiejętność czytania schematów i wiedzę jak co działa i za co odpowiada. Czasami nawet powrót do podręczników fizyki do działu, elektrotechnika niewiele pomoże.

Mam 18 lat i kasy za mało, żeby od tak dać do elektronika.

Właśnie z tej przyczyny szkoda ryzykować większymi kosztami jak coś namieszasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

przepraszam ,że odświeżam ten temat ale mam pytanie.

Jakbym chciał przelutować przekaźniki to mogę wziąśc je z dowolnego modułu od meganki 96-99 czy musi być to kontkretny z takim samym numerkiem jak ja mam ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być inny numer modułu, ważne by przekaźniki miały takie samo oznaczenie (typ)

Można też, tak jak pisałem, wstawić inne nawet z VW czy BMW czy innej TOYOTY, jeśli są tego samego typu, (ta sama moc styków, ilość nóżek i ten sam sposób łączenia) na przewodach lutowanych w miejsce fabrycznych przekaźników w UCH, a z drugiej strony albo na konektorach, albo na ich cokołach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz u siebie 5 przekaźników i one są w każdej skrzynce odpowiedzialne za to samo.Więc wystarczy jak do starej skrzynki przełożysz z nowej(używanej) w to samo miejsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Masz u siebie 5 przekaźników i one są w każdej skrzynce odpowiedzialne za to samo.Więc wystarczy jak do starej skrzynki przełożysz z nowej(używanej) w to samo miejsce.

Witam,

Ja równiez mam probem z przekaźnikami.Bardzo proszę o informację za co tych 5 poszczególnych przekaźników jest odpowiedzialne.U mnie nie działają kierunkowskazy ale nie jestem w stanie stwierdzić który przekaźnik odpowiada za kierunkowskazy.Przerywacz nie tyka i na pewno nie jest to probem z manetką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!