Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

po raz trzeci usterka poduszki serwis aso nic...


Rekomendowane odpowiedzi

witam za 2 miesiące kończy mi się moja gwarancja w meg III i po raz trzeci podjadę do aso z ustrką poduszki powietrznej, co jakiś czas wyskakuje na desce alarm poduszki dotychczas dwukrotnie aso kasowało tylko usterkę z pamięci komputera ( choć auto zostawiałęm im na 6 godzin w serwisie), ale zależy mi żeby ustalić przyczynę tej usterki i usunąć ją póki auto na gwarancji jest, w meg II miałem ten sam kłopot i teraz kiedy sie pojawia komunikat poduszki łapię kostkę pod fotelem kierowcy włączam i rozłączam ją i komunikat znika na pare miesięcy, w aso proponują mi dla meg II wymianę wiązki kabli za 600 zł ale w meg III nie wiedzą jaka jest przyczyna, pomóżcie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale komputer im wskazuje z którą poduszką/napinaczem jest problem, więc niech tam szukają przyczyny. Skoro auto jest na gwarancji to co Cię obchodza ich tłumaczenia? Mają zrobić i tyle. Dzień po gwarancji już nie będą chcieli rozmawiać, także działaj szybko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w takim przypadku, upierałbym się by wymienili te kabelki, złącze, poduszkę etc i na wykonaną usługę/części udzielili gwarancji też. Na początku zapewne nie będą chcieli, ale z doświadczenia wiem że im więcej wrzawy wokół tego się zrobi, szybciej i łatwiej jest wyegzekwować nasze "prośby".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam za 2 miesiące kończy mi się moja gwarancja w meg III i po raz trzeci podjadę do aso z ustrką poduszki powietrznej

 

Wydaje mi się, że to, że Ci się kończy gwarancja nie powinno Cię martwić. Sprawę poduszek zgłosiłeś kilkakrotnie w trakcie jej trwania, a nie po. Problem jest więc to już problem ASO. Gdybyś zgłosił po raz pierwszy po wygaśnięciu gwarancji to już miałbyś pecha i musiałbyś ewentualnie wybulić swoje pieniądze. Zażądaj od nich potwierdzenia przyjęcia auta do naprawy oraz wyników tej "naprawy". Inaczej wpisy w komputerze w cudowny sposób wyparują, a Ty zostaniesz z niczym. No chyba, że masz takie potwierdzenia (faktury). W takim przypadku wygrasz z nimi wszędzie.

Osobiście, gdybym miał gwarancję i ASO gdzieś to po rozpięciu kostek psiknąłbym w nie WD-40. Miałem taki problem w Megi II (fotel kierowcy). Przy przesuwaniu fotela zapalała mi się kontrolka. Psikałem co kilka miesięcy ten preparat i było spokój. Na, ale to znany problem w tych autach. Oczywiście trzeba wiedzieć, która kostka jest wadliwa... Może w Twoim przypadku faktycznie trzeba wymieniać całą wiązkę. W takim przypadku do ASO i niech się z tym bawią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!