Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Chcę kupić scenica


pawel352

Rekomendowane odpowiedzi

Widzę schodzimy w temat benzyna czy diesel. OK może łatwiej odpalić benzynkę,ale jak woda to potrafi się zalać. Oprócz tego mam niemiłe doświadczenia z benzynami. Gaśnie to jak nie damy gazu. Wszystko kwestia wyboru i naszych potrzeb.

Cena paliwa jest wysoka. Mój znajomy mówił dwa lata że będzie źle. Powiedział, że cena na poczatku 2012 podejdzie pod 6 zeta. Teraz mówi o perspektywie 10 zł. Gość ma nosa w ekonomii. Pomijam fakt, że obraca się w politycznych rejonach...

Wystarczy przejrzeć kilka lat wstecz i widać jak to się kształtowało w stosunku cena baryłki ropy a cena na stacji. Tak czy inaczej diesel będzie za drogi gdy np cena benzyny będzie niższa o co najmniej złotówkę. To niepowinno nastąpić. Raczej będzie tak, że i jedno i drugie pójdzie w górę. Teraz czas na gaz. Są okresy przejściowe ale tak jak zajęto się węglem, gdzie trzeba okazywać dowód tak ktoś przypie...y się do gazu.

Auto staje się luksusem. :-)

Edytowane przez fredi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boję się trochę automatu chociaż dzisiaj gadałem z gościem co ma GS 1,9dci 130 fap i automat jezdzi tylko po mieście i nic się nie dzieje. Ja całe życie tylko w benzynie i jakoś się do diesla nie mogę przekonać pracuję w warsztacie i widzę co się dzieje z silnikami na CR chociaż znalazłem ogłoszenie

http://otomoto.pl/renault-grand-scenic-C22126301.html

 

wiem że padnięty jest silnik i teraz pytanie czy 1.5 nie za słabe dla tego samochodu Naprawić mogę sobie sam i wtedy będę wiedział na czym stoję tylko nie wiem czy to opłacalne.

 

i jeszcze 2

 

http://moto.gratka.pl/tresc/renault-grand-scenic-2-0-idea-oplaty-ser-13214108.html#2b70e3c7482627cc,1

 

http://moto.gratka.pl/tresc/renault-grand-scenic-2-0-benzyna-2007r-13038033.html#2b70e3c7482627cc,1

czy ten czerwony to 5 czy 7 os jak to poznać

Edytowane przez pawel352
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiej mocy ta farelka jest?

Z tego co mi wiadomo to 1000 i 1800W, włączane zespołem przekaźników w zależności od ustawień klimatronika i wyniku pomiarów temperatury na zewnątrz, wewnątrz oraz wilgotności.

czyli tego co klimatronik sobie sprawdza. Działa do czasu aż sinik osiągnie 65°C.

Nim to sobie wszystko posprawdza to oczywiście trochę trwa ale po niespełna 2 minutach z nawiewów leci ciepełko. Rewelacyjnie również działa w reżimie "dobra widoczność". Przykładowo dziś zostawiłem na chwilę auto na parkingu a padał deszcz ze śniegiem. Po pół godzinie szyby od środka były zaparowane.

Włączyłem zaraz po zapaleniu silnika i nim wyjechałem z stanowiska, to przednia już w 2/3 była czysta.

Nim znalazłem się na drodze (5 pieter ślimak w FOCUS MAAL Rybnik) to już nawet boczne tylne nie miały śladu pary.

pawel352 1,5l do normalnego sceniola, gdzie wiesz że sporadycznie będzie na maxa obciążony i owszem. Do przedłużanego i to jeszcze pod 7 osób + zapewne jakiś BOX na dachu (no bo gdzie wtedy bagaże jak w 7 jedziesz) jest moim zdaniem za mało. Jakby już nie było czego brać, a musiało na wczoraj to trudno ale jak jest podaż większa niż popyt, to poczekać poszukać i traficie na siebie.

Odpowiednie auto do odpowiedniego nabywcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To fajny bajer z tym ogrzewaniem, nie wiedziałem, że coś takiego wymyślili. Kiedyś miałem escorta z ogrzewaną elektrycznie przednią szybą, to był bajer, ale niestety nawalił (miałem dwa różne egzemplarze).

 

Jeśli chodzi chodzi o czerwonego scenica, to nie widać czy ma pasy bezpieczeństwa na tył. Wydaje mi się, że jest to siedmioosobowy, bo ma roletkę w bagażniku, pięciosobowe grandy mają półeczkę - tak wyczytałem w instrukcji. Ale żeby rozwiać wątpliwości zadzwoń do właściciela.

 

Fajne są okienka w dachu, kiedy ja szukałem auta dla siebie też chciałem z okienkami ale nie było. Mój poprzedni miał okienka i jest to świetna sprawa.

 

Co do silnika i spalanego paliwa to już się nie wypowiadam, bo nie chcę od moderacji bana dostać :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czerwony na moje oko pięciomiejscowy, zdjęcia kiepskie i wygląda tam po lewej od dźwigni zmiany biegów że sterowanie gazem może mieć a w opisie cisza. ESP to on raczej jednak nie ma, Hadns Free także chyba nie.

 

Srebrny z 2005, ładny tyle ze już starszy no i to phI o ile nie ma to dla Ciebie znaczenia. Wierzyć mi się nie chce w przebieg ale może być ciekawy.

 

Pierwszy uszkodzony, ja bym się bał takiej ciekawostki, niby tanio ale żeby się nie okazało ze silnik trzeba wymienić i dodatkowo jeszcze kilka ciekawostek. Poza tym żadna super rewelacja, wyposażenie nie powala, ma to co trzeba ale brak ESP, czujników parkowania czy HF trochę mnie poza problemami mechaniczxnymi zniechęca.

 

Co do 1,9 dci z automatem, miałem już takiego sprawdzonego i zaklepanego, ale jakieś wątpliwości miałem i odpusciłem. Może źle zrobiłem, ale to co kupiłem było: tańsze, z mniejszym przebiegiem (prawie 50% diesla), z lepszym wyposażeniem. Z przejażdżki tym automatem wyniosłem pozytywne spostrzeżenia, ale to był tylko kawałek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W scenicu przednie siedzenia mają na oparciu stoliki. Prawy ma taką ściankę a lewy nie ma. Czy angliki mają na odwrót czy były fabryczne fotele które były ze stolikami ze ścianką plastikową

Znalazłem tekiego GS co ma takie fotele i zastanawia mnie czy to fabryka czy kombinacja z UK

http://otomoto.pl/renault-grand-scenic-2-0-ideal-oplaty-serwis-bezwyp-C22489503.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta dodatkowa ramka ma ZTCW zwięzek z podparciem lędźwiowym kierownika. więc należy się spodziewać, że w anglikach jest odwrotnie, niż w naszych.

tutaj jest OK, bo dopiero w SCII PhII zmienili mechanizm podparcia lędźwiowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przedliftowych S II, a nawet we wcześniejszych S I, te ramki pod stolikami były i za prawym i za lewym fotelem.

W poliftowych S II jest to tylko za oparciem siedzenia pasażera, ponieważ to oparcie jest po złożeniu na płasko do przodu stolikiem dla kierowcy.

Co do wspomnianego podparcia lędźwi to trzeba patrzeć na pokrętło jego regulacji na boku oparcia. Wersja europejska ma to od prawej strony w oparciu kierowcy, angielska odwrotne, z lewej strony ale prawego fotela, który na wyspach robi za fotel kierownika pojazdu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W scenicu przednie siedzenia mają na oparciu stoliki. Prawy ma taką ściankę a lewy nie ma. Czy angliki mają na odwrót czy były fabryczne fotele które były ze stolikami ze ścianką plastikową

Znalazłem tekiego GS co ma takie fotele i zastanawia mnie czy to fabryka czy kombinacja z UK

http://otomoto.pl/renault-grand-scenic-2-0-ideal-oplaty-serwis-bezwyp-C22489503.html

 

Zwiększ zakres ofert. Z tych ogłoszeń wynika, że oferty są dodane już jakiś czas.Proponuje raczej miejsze portale, gdzie łatwiej o lepsza ofertę jak [sPAM].

Edytowane przez Krzychu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukam granda i niestety nigdzie nie ma takiego jak ja chcę. w ostatecznośći mogę kupić scenica i wczoraj oglądałem jednego

http://otomoto.pl/renault-scenic-C21910590.html

W związku z tym mam pytanie co do tylnych lamp w tym samochodzie czy one są od tego rocznika bo w starszym są inne czy to inny kąt ujęcia zdjęcia

http://otomoto.pl/renault-scenic-2-0-16v-klimatronik-alufelgi-C22561763.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja wina tego ogłoszenia już nie ma. Miałem otwartą kartę w ff skopiowałem to co mam otwarte

Renault Scenic

 

Opis oferty

 

Renault Scenic, 2005,

 

Cena (brutto):

19 999 PLN / 4 737 EUR do negocjacji, wystawiam fakturę VAT,

 

Typ:

Van / Minibus

Wersja:

II

Rok produkcji:

2005

Data rejestracji:

07/2005

Przegląd:

06/2012

Ubezpieczenie:

06/2012

Przebieg w km:

161 000 km

Skrzynia biegów:

manualna

Moc:

83 kW (113 KM)

Pojemność skokowa:

1598 cm³

Rodzaj paliwa:

benzyna

Kolor:

szary-metallic

Liczba drzwi:

4/5

Kraj pochodzenia:

Polska

Kraj aktualnej rejestracji:

Polska

 

Dodatkowe wyposażenie:

 

ABS, hak, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, skórzana tapicerka, alufelgi, centralny zamek, autoalarm, poduszka powietrzna, radio / CD, wspomaganie kierownicy, immobiliser, komputer, tempomat, światła przeciwmgłowe, kierownica wielofunkcyjna

Dodatkowe informacje:

 

serwisowany w ASO, bezwypadkowy

Opis pojazdu:

 

Samochód kupiony w polskim salonie , użytkowany głównie przez żonę do jeżdzienia z dziećmi, nigdy nie miał awarii do tej pory jest całkowicie niezawodny. Bardzo pojemny i zwrotny , bardzo dobrze oświetlony wewnątrz. Samochód rodzinny z niesamowitą ilością schowków. Tapicerka ciemna skórzano-welurowa idealne rozwiązanie , każdy fotel niezależnie regulowany.

Samochód wyposażony w system bez kluczykowy (drzwi i stacyjka na dotyk).

Przy 155000 wymiana klocków i tarcz hamulcowych (przód i tył).

Założone nowe opony zimowe PIRELLI -5 tys.przebiegu.

post-40905-0-55207900-1327947232_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!