Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba o opinie Megane II...


Lukas28

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

Mam na imię Łukasz, jestem nowy na forum, mieszkam w Bydgoszczy. Do wczoraj jeździłem Roverem 75 2.0 V6, jednak z racji cen benzyny musiałem go sprzedać, i obecnie szukam pięknej Meganki II, najlepiej w dieslu, mam dwie kandydatki, proszę Was o opinię, jaki silnik lepiej wybrać Waszym zdaniem??

 

http://otomoto.pl/renault-megane-1-5diesel-klima-2003-xii-2004-C22771221.html

http://otomoto.pl/renault-megane-1-9-dci-C22801300.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Druga propozycja ładnego dzwona miała z przodu bo ma przód od auta ph II. Radio ma wstawione od innego modelu renault. Brakuje także 2 dinksów do podczepienie półki.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, bardzo Wam dziękuję za pierwsze komentarze, jeżeli chodzi o auta to znam się jedynie na markach, wiem gdzie wlać paliwo, olej i płyn do szyb, reszta to raczej czarna magia, :l: na co dzień działam w branży gastronomicznej i na tym znam się najlepiej, ;) sam oczywiście nie pojadę kupić,ale Was pytam jako pierwszych, może więc pierwsza propozycja, a co doradzacie na jazdę w większości po mieście? 1,4 benzyna czy 1,5 diesel, ropniaki są droższe w eksploatacji chyba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lukas28 dobrze kombinujesz bo szukasz auta w okolicy, a nie jak niektórzy na 2 końcu Polski :l: Ale moja rada; szukaj raczej od osób prywatnych, a nie od handlarzy ;)

 

W 1 Meganie nie podoba mi sie brak przebiegu w ogłoszeniu, no i taki pokrowiec na kierownicę 'ze skóry' za 20 zł z Allegro- z doświadczenia wiem że nic dobrego nie wróży ;) Kierownica jest pewnie ładnie powycierana ;)

 

Zaś 2 miała faktycznie ładnego dzwona - rocznikowo jest phI a tu cudownie przód jest ph II (po liftingu- widać choćby po soczewkach) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... a co doradzacie na jazdę w większości po mieście? 1,4 benzyna czy 1,5 diesel, ropniaki są droższe w eksploatacji chyba...

Nie napisałeś 2 ważnych rzeczy.

- ile kilometrów przejeżdzasz w ciągu roku

- ile kilometrów maz z domu do pracy

 

Jeśli masz blisko to diesel zdąży się zagrzać czy będzie ciągle niedogrzany i jeśli nie robisz więcej niż 12.000km rocznie to nie warto kupować diesla tylko małą benzynę.

 

Ps.Czasami warto pojechać dalej po dobry samochód niż kupić złom blisko domu.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Chłopaki za rady! Czyli te dwa egzemplarze usuwam z zakładek :l: jeżeli chodzi o jazdę to co dziennie w dwie strony do pracy mam 21km, do tego dochodzą zakupy, z Żonką gdzieś wyskoczyć do rodzinki, rocznie nie przekraczam 12 tys km. Jak coś mi się uda wynaleźć to poproszę Was o opinię ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokonuje niewiele większe przebiegi rocznie - ok. 16tysięcy i wybrałem 1.6. Radziłbym Ci 1.4 ze względu na koszty utrzymania/mniejsze niż przy dieslu, OC też nie będzie wysokie. Też szukałem 1.4, ale przy używanym samochodzie- stan techniczny/ i $ naturalnie :l: / weryfikuje wszystko ;)

Edytowane przez DeMoL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, no to i tak wypas, mój Rover w ostatnie mrozy pił 14litrów, jak troszkę zelżało zjechał do 12,5, a latem 11 :l: no nic będę szukał mam nadzieję, że niedługo będę mógł się pochwalić, że stanę się pełnowartościowym forumowiczem z meganką ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jest może jakiś sposób na sprawdzenie czy licznik nie był cofnięty?? chyba żeby podjechać na stację diagnostyczną, wie ktoś ile kosztuje taka usługa sprawdzenia, czy kosztuje tyle co przegląd czyli 99zł czy coś opuszczają? Mam jedną megankę na oku z Torunia, z anonsów, więc linka nie przesyłam bo nie ma zdjęć, fotki dostałem na maila i wygląda ok, przebieg 147tys km, 1,5 diesel, właścicielka ściągnęła autko z Belgi w 2010r.,jeździ dwa lata. Ma udokumentowany przebieg po ściągnięciu, chyba żeby dojść po VIN-ie znacie może jakąś darmową stronkę gdzie możne sprawdzić historię auta???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz podjechać do serwisu Renault (koszt sprawdzenia 200zł), chyba że chcesz coś dodatkowo sprawdzać to będzie drożej. Podadzą ci także wszystkie wizyty samochodu w serwisach ASO (o ile był tam serwisowany) i ewen. przebiegi zanotowane podczas wizyt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!