Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Akumulator jak na zdjęciu jaki to rodzaj?


Rekomendowane odpowiedzi

W moim Scenicu padł mi akumulator, pożyczyłem prostownik, żeby go podładować (jak problem się powtórzy kupię nowy), jednak na prostowniku jest nais tylko do akumulatorów kwasowych. Jestem laikiem i nie wiem czy aku, które mam mogę podłączyć pod taki prostownik? Można ryzykować czy odpuścić? Z góry dziękuję za odpowiedzi.post-28046-0-44018600-1330028545_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście proponuję zacząć zbierać kasę na nowy akumulator ten ma już 6 lat.

Warto sprawdzić czy w środku jest elektrolit,

Bez najmniejszego problemu da się sprawdzić. Pod naklejkami ma korki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest chyba 72/680. I powiem jedno. Jakbym miał więcej kasy a ten padnie to kupie ciut większy. Wszystko zależy ile masz elektroniki w aucie.

Co do ładowania to raczej nie widzę problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie w tym roku założyłem futurę 77/760. Wcześniej miałem jakiś włoski Motrio z salonu renault 54Ah i w zimie były problemy z odpaleniem. Podobnie jak wskazowka termometru spadała w okolice zera to długo kręcił. Teraz pali ze strzała a było -28.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie 390. Wiem, wiem, że na internecie są tańsze ale dochodzi koszt wysyłki i kaucja za stary lub ja muszę wysłać swój. Za 40 złotych różnicy nie chciałem się bawić. Od razu sprawdzili ładowanie pod obciążeniem. Nie rozumiem o jakim rozważaniu mówisz?